Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- دوز مصرف سفیکسیم ۱۰۰ برای وزن۲۰ کیلو
دخترم ۶ و نیم ساله و ۲۰ کیلو هست گلوش کرده و دکتر سفکسیم ۱۰۰ هر ۱۲ ساعت ۴ سیسی دادن من بار اول رو اشتباها ۵ سیسی دادم برای ۱۲ ساعت بعد باید چیکار کنم و چند سیسی بدم
- طه ۱۲۴
سلام دکتر پسرم پنجه پای راستش ورم کرده البته الان عفونت داره تحت نظر پزشک دارو مصرف میکنه ایا به کلیه مربوطه
- بی حالی وزردشدن کف دستهاوپاها
باسلام.هفته قبل کودک دوسال ونیمه عفونت شدیدگوش داشت که بستری شدوآنتی بیوتیک دریافت کردوبعددوسه روزمرخص شدوادامه درمان درخانه آنتی بیوتیک خوراکی آموکسی کلاومصرف کردبعدازدوروزاستفراغ همراه بابی اشتهایی وبی حالی شروع شدبه صورتی که مدام درحال خواب است وکف دست هاوپاهایش زردشده است وپوست کف دست پوسته پوسته شده علت این حالتهاچیست وچه درمانی پیشنهادمیکنید؟
- عفونت آنفولانزا
آها درسته خیلی ممنون آقای دکتربابت پاسختون
- جواب ازمایش مدفوع
W.b.cوR.b.cازمایش پسرم 1_0است ایا خطرناک است
- مصرف ویتامین آ در شیردهی
با سلام من زیر چشمم شدیدا خشک و پوسته پوسته شده پسرم هم فاویسمه یه سال و یه ماه داره و شیر خودمو میخوره میتونم پماد ویتامین آ استفاده کنم زیر چشمم؟؟
- قطره آد
سلام پسرم ۲ سالشه قطره آد خواهرشو سر کشید مشکلی پیش نمیاد؟
- سلام دکتر پسرم ۷ ماحو یه روزش شبا تو خواب شیر میاره بالا خیلی هم پنیر میکنه شیر میاد تو گلوش تو خواب البته یه هفته پیش هم اسهال استفراغ خب شده ولی شبا خیلی شیر میار بالا
- عفونت چشم وسرماخوردگی
سلام آقای دکتر وقت بخیر من پسرم دو ساله هست سرما خورده سرفه و عطسه داره شبا که میخابه انگار تو گلوش خلط داره و خر خر میکنه از دماغشم ترشح سبز رنگ میاد و از چشماش هم ترشح سبز میاد صبح که پامیشه چشاش میچسبه به هم با کلی ترشح سبز و چشاش قرمز میشه و همش چشاشو میماله من چه دارویی واسه چشماش و سرماخوردگیش استفاده کنم خیلی ممنونم
- شیر و مکمل دختر ۱۵ ماهه
سلام
دخترم 15 ماهه هست ولی خیلی لاغرشده پیشنهاد شیر خشک پدیا شور را دادند آیا استفاده از مکمل مشکلی نداره ؟
- وزوز گوش
دخترم دوسالشه و وزنش ۹ کیلو ونیم. گوش سمت راستش صدای وزوز میده البته اون کوچیکه ازش میپرسم چیزی نمیگه گریه هم نمیکنه گوشمو گزاشتم رو گوشش شنیدم. . میشه لطفا جواب بدید خیلی نگرانم.. این صدا ازچیه. شنوایی شم خیلی خوبه. همه جوره امتحان کردم خوبه فقط اون صدا مخام بفهمم ازچیه
- آزمایش خون
سلام خسته نباشید کودک ۹ماهه در ازمایش خون rbc=4/8و hb=11/9و hct=36و mcv=75و mch=24و mchc=32 می باشد چون در خانواده مادری تالاسمی مینور )خاله کودک ( دارد هموگلوبین الکتروفرز هم انجام دادیم که نتیجه hb.a=87و hba2=2/3و hbf=10 بود ایا این کودک مشکل مینور دارد ؟
- روش مصرف آیزترو
سلام پسرم هفت ساله است شربت آزیترو ۲۰۰ bda-zin رو برای گلودردش گرفتم روش مصرفش چجوریه
- شربت سرفه
سلام اقای دکتر دخترم ۲سالو۴ ماهشه امروز سرفه های خشک میکرد تبم داره چ شربطی باید بدم که فقط واسه سرفه باشه ک هیچ ضرری نداره بجز درمان ممنون،البته تو خونواده ام یکی دونفر مریض بودن حالا دیگه نمیدونیم امیکرون بوده یا سرماخوردگی من فقط میخام واسه درمان سرفه اش ی شربت بگین و چند سی سی باید استفاده کرد ممنون
- دختر ۲ساله باوزن ۹کیلو ونیم دارای عفونت چشم شده صبحها پلک چشم به هم چسبیده
- جواب آزمایش عفونت ادراری
سلام آقای دکتر. وقتتون بخیر. دخترم عفونت ادراری داشت که طبق دستور شما ما شربت سفکسیم رو براش شروع کردیم. دخترم یک سال و 2 ماهشه و با توجه به اینکه 9 کیلو بود شما براش هر 12 ساعت 2/5 سی سی تجویز کردین. شما خواسته بودید آزمایش رو مجدد تکرار کنیم چون سطح باکتری ادرار بالا بود. جواب آزمایش رو امروز گرفتیم. اینجا براتون مینویسم. ممنون میشم راهنمایی کنید. این شربت رو تا کی ادامه بدیم و اینکه آیا شنبه مجدد بیاریمش مطب یا نه؟ W.B.C. = many R.B.C.= 1-2 Epithelial cells: 4-6 Bacteria: many Mucus: not seen Casts: not seen Yeasts: not seen Crvstals: not seen
- کودک جیغ جیغو
با سلام آقای دکتر. ممنون که وقتتان را برای پاسخگویی به سوالات در اختیار ما قرار میدهید. پسرم یک سال ونیمه است. مدام برای هر خواسته ای جیغ و داد میزند از موقع تولد تا حالا همیشه بد خواب بوده.همش میخواهد من کنارش باشم خیلی هم بیقرار است. ممنون میشم اگه کتاب خوبی برای تربیت و روانشناسی کودک میشناسید برایم معرفی کنید تا تهیه کنم ممنون از لطف شما
- سلام من یه پسر 8ساله دارم سرش از نوزادی تا الان دولکول سفالی هست آیا درمانی داره که بخواد از این حالت کشیدگی در بیاد در این سن
- تکرر ادرار
سلام دختر من۶ سالشه، الان چن روزی هست ک تکرر ادرار گرفته،ـدیروز قند ناشتا ۱۰۰بود،ـ خیلی میترسم، با اینکه از دیروز خیلی رعایت تغذیشو میکنم ولی الان هر ۱ساعت ی بار میرع دستشویی علت خاصی داره
- تب
سلام خسته نباشید، پسر 3ساله تب میکنه و موقع خواب از دهنش نفس میکشه ودچارخشکی دهان میشه، چه دارویی برای پایین آمدن تب بهش بدم، ممنون

