Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- اسپری تنفسی
سلام وقت بخیر اسپری های کاتوسین ۲۵۰ و ونتلاکس برای بچه ۲۰ماهه میشه ؟ سزفه خلط دار داشت دکتر داده اما دیدم زیز ۲سال ممنوعن چی کار کنم ؟
- جایگزین قطره
سلام دکترخسته نباشیدببخشیدهرچقدرداروخانه های رشتومیگردم قطره آدزیرموجودنیست میتون بجاش قطره ویتان بخرم وبهش بدم راهنماییم کیدببخشیداین قطره آهناکه مرکزبهداشت میدن خوبه بچه من نمیخوره هرکاری میکنم چکارکنم قطره ویتان میشه بجای آدی وآهن استفاده کن؟آدزیرداروخانه هانیست ممنونم ازراهنماییتون
- پسرمش
پسرم ۴ساال داره ۱۵ کیلو داره سفکسیم چقدر بهش بدم ختنه شده دکتر براش تجویز کرده دستوری رو ننوشته
- گرفتگی صدا
سلام آقای دکتر من بچه ام دوساله ونیم هست صداش گرفته سرفه های خشک داره و یکم آبریزش بینی داره چی بهش بدم خوب شه
- سلام پسره ۷ ساله با وزن ۲۲ کیلو چند سیاسی
پسره ۷ ساله با وزن ۲۲ کیلو چند سی سی سفکسیم ۱۰۰ بدم هر چند ساعت؟
- شربت اشتها
سلام اقاي دکتر من توي شيردهي به سر ميبرم و وزنم بي نهايت کم شده و دخترمم وزنش کمه و بي اشتهاست آيا ميتونم شربت اشتهاي باريج انار رو تا يه مدت هم خودم بخورم هم به بچم بدم؟؟واقعا ديگه از غذا نخوردنش دارم کلافه ميشم هيچ غذايي رو به غير از شير من دوست نداره.اگر از نظر شما مشکلي نيست اين شربت رو هم براي خودم و هم بچم که 16ماهشه استفاده کنم
- سرما خوردگی و تب
سلام پسرم سرما خورده چن روزه 2 سالو 6 ماهشه امشب گوشاش درد میکردن ما بهش چن دود بافور دادیم الان خیلی تب شدید داره میشه بهش شیاف بزنم یا ن؟
- مسمومیت
پسرم نه ماهشه مسموم شده چ بدم بهش
- سلام خسته نباشید نوزاد ۵ ماهه دارم باقلایی خفیف داره شربت پلرژین اسکال نداده بهش بدم.
- ضربه به سر
سلام آقاي دکتر دخترم 16 ماهشه و چندين بار از سر ضربه خورد يعني درحال راه رفتن پاهاش سر خورد و از پشت سر افتاد زمين گريه کرد و الان به پشت سرش دست ميزنم ورم کرده خيلي نگرانم آيا عاديه و خوب ميشه؟؟؟
- آزیترومایسین برای وزن ۳۰ کیلو
سلام برای کودک ۷ سال و نیم با وزن ۳۱ کیلو چقدر باید آزیترومایسین داد؟
- عوارض بتامتازون
سلام دخترم 21ماهشه چندروز پیش زیر پوستی بدنش قرمز شد بردمش دکتر براش امپل بتا متازون نوشت گفت حساسیت روز بعدش تشنج کرد میشه بگی چیه از عوارض امپول اخلاق خییلی تند شده اشتهاشم زیاد شده تورو خدا کمک کنیددارم دیونه میشم تشنه هم زیاد میشه سابقه تشنج نداره بگین چیکار کنم
- سلام پسرم آزمایش خون داده
پسرم آزمایش خون داده برای چکاب ۵ سالشه و تست e.s.r شده ۴۷ خیلی نگرانم
- صدای خلط ریه کودک ۳ساله
سلام هفته قبل بعلت تب و سرفه بچم پزشک انتی بیوتیک تزریقی و شربت اموکسی کلاو داد و الان داروها تموم شده اما هنوز توی خواب مخصوصا صدای خس خس و ....پشت حلق و ریه اش میاد دوباره شربت و تهیه کنم ؟
- کلاویسیلین
سلام دخترم ۴ساله ۱۳ کیلو گوشش درد میکرد دکتر کلاویسیلین ۴۵۷ براش داده با تجویز هر ۸ ساعت یک قاشق ۵میلی.. آیا مقدار تجویز مناسبه
- نشستن
پسر من ۱۳ ماهش نمینشینه از ۱۱ ماهگی زیر بقلشو میگیریم راه میره نگرانم چه کاری انجام بدم
- شکمدردوحالت تهوع صبحکاهی
سلام اقای دکتر دخترم پنج سالشه امروز صب از خواب بیدار شد و حات تهوع داشت و استفراغ کرد فقطم اب بود و کف چیز دیگه نبودابشم که دادم دوباره همینحور استفراغ کرد تا اینکه دمیترونش دادم دیگه از صب تا حالا خوب و بهتره تب و بیحالی هم اصلا نداره دقیق دوماه پیشترم همینجور شده بود که با خوردن شربت مترانیدازول بهتر شد ممنون میشم بهم توضیح بدین چیکار کنم
- زردی نوزاد۲۵روزه
سلام خسته نباشید دخترم ۲۵ روزشه وزردی اون رو عدد ۸هست آیا خطر داره وچکار باید بکنم با تشکر..
- واکسن انفولانزا
سلام وقت بخیر واکسن انفولانزا رو ایا زمان خاثی داره برای تزریق مثلا صبح یا ظهر فرق نمیکنه ؟
- مقدار مصرف آزیترومایسین۲۰۰ برای کودکان زیر دو سال
مقدار مصرف آزیترومایسین ۲۰۰ برای کودک ۱۹ ماهه

