Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- پدیلاکت باعث یبوست
سلام آقای دکتر دخترم۱۴ روزشه،هم قطره زردی میدم هم چند روزه پدیلاکت، ولی از وقتی پدیلاکت میدم دفع نداشته،برای زردی نگرانم.البته نفخش بهتر شده.
- کپسول امپرازول
سلام، آقای دکتر کپسول امپرازول ۱۰ برای بازگشت اسید معده به کودک ۸ و نیم ساله با وزن ۴۳ کیلو روزی چند عدد است؟
- فاویسم
آیا به بچه ای که فاویسم دارد بعداز شش ماهگی می توان قطره آهن داد؟ واینکه نیازی به آزمایش خاصی دارد یا خیر؟
- خوردن کارتن
دخترم ۸ ماه و نیم دارم کمی کارتن اسباب بازی اش را فکر کنم خورده است آیا اشکال دارد چ باید کنم خیلی نگرانم لطفاً جواب دهید
- هسته الو ساه
سلام پسرم امروز تو باغ بودیم هسته الو سیاه قورت داد باید چیکار کنم، ۱ سال و نیم هستش؟؟
- مصرف زیاد قرص سفیکسیم ۴۰۰
سلام پسرم ۸ سالشه یک قرص سفیکسیم ۴۰۰ خورده ،خیلی نگرانم لطفا بفرمایید چکار کنم
- کولیک کودک یکسالم
باسلام خسته نباشید دخترم یک سالشه ازچهارماهگی رفلاکس شدید هم داشت که دوماهه خوب شده ولی خیلی نفخ میکنه هم شیرخودم رومیخوره هم شیرخشک شکمش قارقورمیکنه صدامیده بعدجیغ میزنه گریه میکنه واقعاخیلی نگرانم چندباردکتربردیم فقط شربت دلدرد دادن که خوب نشده خیلی نگرانم الان یکسالشه ولی هنوز همینجوریه میشه کمک کنید جواب بدین لطفا
- نرم کننده
سلام آقای دکتر خسته نباشید دخترم ۸ سالشه موهاش خیلی زبره وززه بنظرتون چه شامپویی بزنم نرم بشه
- سرماخوردگی
سلام من دوقلودارم هردوسرماخوردن چرک سبزازبینی یکی شون میادیکم سرفم میکنن چه شربتی بدم ستادین دی ضررداره ۱۱ماهه هستن چندروزدیگه میشن ۱سال
- پرحرفی کودکم
سلام .من یه دختر6ساله دارم و هیچ مشکلی نداره .فقط خیلی حرف میزنه .اصلا ساکت نمیشه.پشت سرهم حرف میزنه .موقع خاب ،غذاخوردن،اصلا ساکت نمیشه .میشه راهنماییم کنین
- خلط گلو کودک یکساله
سلام دکتر دخترم یکسالشه و دو هفته ای هست سرفه خلط دار میکنه خلط گلوش زیاده و بینی هاش میگیره و ترشح گاهی سفسد گاهی سبز داره تب و بی قراری و خلط سینه نداره شکر خدابنظرتون آلرژی و حساسیته؟ چکار کنم زود خوب بشه کتوتیفن و سفکسیم و شزیت گل بنفشه میدم بهش
- دوز مصرف آزیترومایسین
سلام پسرم پنج سال و نیم داره وزنش ۱۷کیلو چطور و چه مقدار باید دارو رو استفاده کنه
- قرص جوشان
سلام خسته نباشید.قرص جوشان بزرگسالان چقدر بدیم به بچه ها خوبه.ایا ضرر دارد.
- میزان مصرف شربت سفکسیم برای هشت سال
سلام روزتون بخیر شربت سفکسیم برای سن هشت سال با وزن ۲۲ کیلو باید چندساعت بدیم وچقدر مصرف بشه
- سرماخوردگی
با عرض سلام خدمت جناب آقای دکتر کودک دوساله ام چند روزی هست سرما خورده آنتی بیوتیک مصرف میکنه وبااینکه راه بینیش بازه خروپف میکنه آیا دلیلش میتونه داشتن لوزه سوم باشه در اینصورت راه درمان چیست
- درمورد درد باسن
پسرم سه سالشه مدتیه می گه پشتش درد می گیره گاهی هم دلدرد داره.موقع مدفوع هم زور می زنه نمی دونم چکارکنم راهنماییمکنید
- دخترم ۵ سالشه و وزنشم ۱۴ کیلو چقد سفکسیم باید بدم
- لوپراکس ۱۰۰
پسرم ۱۱ سالشه و ۳۹ کیلووزن داره چند سی سی از این سوسپانسیون روباید بهش بدم؟
- گلو درد
سلام پسرم الان ۴ روز گلو درد داره شربت ضد سرفه دادم براش ولی اثری نداشت
- سرماخوردگي و تب
سلام خسته نباشيد پسر ١٣ ماهه ام ابتدا يك هفته اسهال داشت و بعد سرماخورد كه در نتيجه اون ٥ روز آزيترومايسين و ٧ روز آموكسي كلاو به تجويز پزشك مصرف كرد. بعد از اون ٤ روز تب بالا داشت و عفونت توي آزمايش خونش بود كه دو شب بستري شد بعد از مرخص شدن دچار آبريزش بيني و بدنبال اون سرفه خلط دار و عطسه شد كه به تجويز پزشك زيثرومكس، ديفن هيدرامين اكسپكتورانت ، زاديتن، ايميونس به همراه مولتي ويتامين و آهن مصرف ميكند امشب بعد از سه دوز آنتي بيوتيك دوباره تب كرده. علت چي ميتونه باشه؟چرا اينقد تب ميكنه؟ و اينكه الان آنتي بيوتيك مصرف ميكنه چرا بايد باز تب كنه؟

