Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام خسته نباشین میبخشین پسرم سرفه های خلطی داره شربت ازیتروماییسین هیچ جا پیدا نمیشه جایگزین چی میتونه بخوره ۷سالشه ۳۸کیلوعه
سلام خسته نباشین میبخشین پسرم سرفه های خلطی داره شربت ازیتروماییسین هیچ جا پیدا نمیشه جایگزین چی میتونه بخوره ۷سالشه ۳۸کیلوعه
- شربت گایامنزین
بچم دوماهشه صداش کامل گرفته وخلط هم دارمیشه این شربت داد به همراه شربت چرک خشک کن
- هسته گیلاس
سلام یکدانه اشتباهی هسته گیلاس خوردم ضرر داره یا دفع میشه؟
- پودر کیدی لاکت
سلام می خواستم بدونم مصرف پودر کیدی لاکت بدون تجویز پزشک برای فرزندم که ۶ سال است مشکلی دارد یا خیر
- کاهش وزن
سلام. پسرم دو سال و نیمشه. ماه پیش ۱۲ کیلو بود. هفته پیش وزنش کردم ۱۱/۶۰۰ شد وزنش و دیروز وزن کردم ۱۱/۸۰۰. این کاهش وزن مشکلی نداره؟ خیلی کم غذاست. شیرخشک آپتاکید رو دوبار در روز، یک بار شب قبل از خواب و یک بار صبح بعد از بیدار شدن بهش میدم. مولتی ویتامین سانستول میدم شربت زینک سولفات ام تازه دو روز هست شروع کردم لازم هست مکمل دیگه ای مصرف کنه؟
- سرماخوردگی کودک 3ساله
سلام آقای دکتر دخترم نزدیک 3هفتست سرماخورده.روز اول تب کرد بعد بردم دکتر سفیکسیم داد و برای آبریزشش سیتریزین دادن ک آبریزشش خوب نشد بعد الان 3روزه خودم رفتم براش سرماخوردگی کوریزان گرفتم آبریزشش بهترشده ولی قطع نشده.ادامه بدم این شربتو؟؟واینکه سرفه خلط دارم داره ک براش برم هگزین تجویز کردن هر 8ساعت میدم.آیا این داروها رو ادامه بدم؟؟
- سلام دخترم3ماهشه سرماخورده شربت آموکسیسیلین چقدبایدبهش بدم؟
- غذا کمکی
سلام آقای دکتر به بچه 15ماهه میتونم ژله بدم اگه اشکال نداره چقدر در هفته میشه بهش داد؟
- یبوست
سلام دکترچه قطره ای برای یبوست نوزاد ۴ماهه خوبه
- گلودرد
سلام دخترم ۹سالشه،سرفه میکرد شربت اموکسی کلاو هر ۱۲ ساعت ۱۰ سی سی خورده بهتر شد ولی قبل از اینکه کامل خوب بشه دارو تموم شد.الان دوباره میگه گلوم درد میکنه چی بدم بهش؟ قرص ازیترومایسین ۲۵۰ بدم خوبهبراش زیاد نیست
- مصرف قرص
باسلام دخترمن ۲۱ماهشه امرپز ۵تاقرص ویتامین دی سه ۵۰۰۰۰هزارخورد بزدم دکتر گفت مشکلی نیست ودفع میشه. توروخدا نیازنیست ببریمش دکتردیکه یا ازمایش؟
- لنگیدن کودک
سلام.وقت بخیر.پسرم ۲۱ ماه داره و هر چند وقت یکبار که صبح از خواب بیدار میشه میلنگه و نمیتونه راه بره و شروع به گریه کردن میکنه و معمولا تا یکی دو روز خوب میشه.میشه بفرمایید علتش چی میتونه باشه
- مدفوع نکردن کودک ۱۸ ماهه
سلام شیاف گلیسیرین در کودک ۶ماهه باعث اسهال میشود؟؟با تجویز پزشک بوده برای آزمایش مدفوع
- خارش
سلام پسرم بیست ودوماهشه ازدیروزصورتش کهیرمیزنه بعدازچن دقیقه ازبین میره چه دارویی استفاده کنم ایاکهیردرمان قطعی داره
- عفونت
سلام دخترم یکسالشه چندروزه از روی لباس آلتشو میگیره ممکنه عفونت داشته باشه؟میتونم بهش شربت لوپراکس ۱۰۰ بدم؟
- سرما خوردگی
سلام وقت بخیر ..پسرم سه سال و نیمه و قبلا چن بار آوردم مطب الان سرما خورده روستام و دسترسی ب دکتر ندارم آبریزش بینی داره و بینیش کیپ هست و کمی سرفه میکنه ولی تب نداره بی حال هم نیست..چه دارویی بهش بدم
- بی میلی کودکم ونخوردن شیر
سلام به کودک 9ماهه ام هر شیرخشکی میدم روی وزنش اصلا تاثیری نداره آیا میشه از شیرخشک شماره 1که چربتره برای وزن گیریش استفاده کنم؟؟؟
- سلام کودک من ۵ماهه هست وکمبود وزن داره فاویسم هم داره سرلاک می تونم بدم چون ویتامین کا داره؟
- قطره دایمتیکون
آیا دادن قطره دایمتیکون به نوزاد دوماهه هر ۸ ساعت نیم سی سی مجاز است؟ استفاده روزانه مشکلی ایجاد نمی کند؟
- راه نرفتن کودک
باسلام دخترم تازه سیزده ماهش تموم شداماهنوزراه نرفت آیاجای نگرانی داره مثلا وقتی یک اشیاراداره مثل مبل وایناراه میره اماهنوزخودش بایسته وراه بره نیست

