Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرما خوردگی
سلام دخترم پنج سالشه کمی سرفه میکنه و سرفه هاش میخواد خلطی شه ب نظرتون سفکسیم ۱۰۰ بهش بدم یا ۲۵۰ وزنشم ۱۶ کیلو هست هر چند ساعت چند سی سی بدم با تشکر
- کم وزنی کودک ۱۱ ماهه
سلام دکتر پسر ۱۱ ماهه دارم به وزن ۸کیلو و ۷۰۰گرم و چند ماهه وزن خوب نمیگیره چکار کنم کم اشتهاس
- کرونای کودکان
سلام خدمت جناب آقای دکتر خسته نباشید پسرم حدود ۴ساله سه ماه هستش نفسش تو خواب می گرفت مادرم کرونا داشت امدخانه ما پسرم بردم متخصص گفت علایم سرماخوردگی هستش کرونا نیست فرداش تب شدید کرد تبش کنترل کردم هی تبش بالا میرفتپاشور دارو نصف شب یک دفع بدنش شروع به لرزیدن کرد وخودش خیس کرد مسکن پاشور دادم دوباره یک ساعت بد همین کار تکرار شد لرز داشته یا تشنج خفیف کردهاز آن روز ناروایی بیشتر شده دکتر لطفا راهنمایی کنید ممنون
- انفلانزا کودک
سلام وقت بهیر پسر پنج سال و هشت ماهه دارم از دیروز انفلانزا کرده و دیشب تب و سرفه دکتر بردم فارمنتین ۴۵۷ و پلارژین و سالباتومول و دکوسالین و تایلوفن داد . هم ایبوپروفن میدم هم استامینوفن هم شیاف ۳۲۵ ولی تبش پایین نمیاد چه کار باید بکنم ؟ واینکه شکمش هم از دیروز کار نکرده چیزی میتونم بدم که شکمش به کار بیفته ؟
- سرفه شدید
سلام پسرم چهار ساله هست به شدت سرفه میکنه. آبریزش بینی داره. دیفین و شربت کوریزان دادم فایده نداشته الان برم هگزین میدم چیکارکنم راهنمایی کنید تشکر
- سیاه شدن دندان
سلام اقای دکتر خسته نباشید.دخترم ۲سالشه علت سیاه شدن دندان چیه ..نه قطره اهن میدم نه ویتامین ..ولی دندانش داره کم کم همه سیاه میشه.ممنون
- درد گوش
با سلام و عرض احترام .برای پسر دوازده ماهه ام با تشخیص التهاب گوش و گلو شربت کو آموکسی کلاو تجویز شد . ولی بعد از چند بار مصرف فرزندم به اسهال دچار شد .به نظر جنابعالی بهترین داروی جایگزین کدام است ؟با تشکر.
- سلام مقدار مصرف دارو امكسي كلاو
سلام دختر من بين دوازده كيلو گرم تا نيم مصرف انتي بيوتيك آمكسي كلاو چقدر و به چه مدت مصرف بشه
- طرز مصرف
دخترم ۶ سالشه و ۱۸ کیلوگرم وزنش هست شربت آزیترو ۲۰۰ چند سی سی وچندساعت یکبار هستش؟
- سلام دختر من 4سالشه شربت انگل چند سی سی بخوره وزن 21کیلو هست
- بالا آوردن دارو
سلام آقای دکتر اگه نوزادم امپرازول رو۲۰ دقیقه بعد خوردن بالا آورد دوباره باید بخوره؟ممنون از پاسخگویی تون
- سرماخوردگی
برای آبریزش بینی کودک ۱و ۵ ساله چه دارویی مناسبه؟ اونی که ۱ ساله هستش وقتی خوابه بینیش خس خس صدا میده.
- سرماخوردگی.و اسم
پسرم ۳ سال و نه ماهشه. سرما خورده سوده و آسم کودکان داره . دارو هاشو دادم همه رو بالا آورد با محتویات معده . دوباره باید بدم آخه تب بر هم داره
- شربت آزیترومایسین ۲۰۰
سلام بجای آزیترومایسین چه دارویی میتونم استفاده کنم دخترم بامصرف این دارو پوست صورتش خشک وقرمزشده بدنش هم مثل لکه های قرمز میشه سه دوزدادم تا الان
- کودک ده ماهشه سرفه های خشک میزنه میتونم شربت زیمکسیر بهش بدم ابریرش بینی داره
- بالا آوردن دارو
سلام لطفا بفرمایید اگه نوزاد داروی دومپریدون رو نیم ساعت بعد به همراه شیر بالا آورد دوباره باید دارو رو بدیم؟
- سلام وقت بخیر ببخشید من دخترم ۱۰سالش هست ۳۷کیلو آزیترو ۲۰۰چند سی سی روزی چند باز باید بخوره؟
دخترم ۱۰سالش هست ۳۷کیلو آزیترو ۲۰۰چند سی سی روزی چند باز باید بخوره؟
- وزن کودک و مشکل گلو
کودک7ساله که وزن 17.500 قد115کم اشتاست ازمایشش یه سال پیش خوب بود کم خونی نداشت غذا رو تو دهنش نگه میداره10بار باید بگم بخور تا بجوه غذاشو یه ساعت طول میده😔
- عفونت روده
سلام خسته نباشید. پسرم 4سالشه ویک هفتس اسهال ودرد شدید موقه دفع داره یک بار تب کرد. ازمایس داد وگفتن عفونت رودس ودارو مترو نیدارول وکیدی لاکت دادن وبرای تب استامینوفن اما هنوز خوب نشده.قبل از اون دی سیکلومین. وسفکسیم هم خورده
- لطفاً جواب بدین پسرم جون نداره
سلام پسرم 22ماهشه از چهار ده ماهگی وزن نگرفته حتی 800گرم هم کم کرده مریض نشده ولی خیلی بیرون روی داره اسهال هم نیست روزی به سس بار هم می رسه واین که اشتها آور دادیم پدیا شور دادم والان هم به گفته دکترش زینک وامگا سه می دم ولی انگار نه انگار الان هم ریسورس جونیور گرفتم چهار پیمانه می دم پیشنهاد شما چیه چی کار کنم الان ده کیلو خیلی ضعیفه حتی حرف هم نمی زنه؟

