Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- نوزاد 11 ماهه بی اشتها
سلام نوزاد من ۱۱ ماهه و خیلی لاغر هست و غذا نمی خوره، اشتها نداره. میشه من رو راهنمایی کنید.
- یبوست
سلام اقای دکتر خسته نباشید. نوزادم وارد شش ماهگی شده. شیر خشک نان یک میخوره. چهار روز هست که متاسفانه نتونسته دفع داشته باشه. اقای دکتر خیلی نگرانم. شیاف گلیسیرین نوزادان باید استفاده کنم؟ تروخدا کمکم کنید. خدمت شما پرونده داریم. دستورالعمل های سایت رو هم همیشه انجام میدم. اب دادن و ماساژ دور ناف، متشکرم
- ضربه زانوی کودک
باسلام کودک ۱۴ ماهه هفته پیش از روی مبل به پایین افتاد حالا یه کمی تو راه رفتن احساس میکنیم میلنگد خواهش میکنم راهنمایی کنید
- دلپیچه و بالا اوردن گاهی
سلام وقت بخیر اقای دکتر بچم دوماهشه گفتن کولیک داره سگانوز و بایولاکت میخوره دوروزیش واکسن دوماهگی زد استامینوفن دادمبهش بیخال میشد و شیر کم میخورد امروز روز سوم هست استامینوفن ندادم صب شیر خورد و بعد از ۴۵ دقیقه بالا اورد خیلی زیاد. یه دکتر گفت رفلاکس داره یکی گفت نداره. اب دهنش میره زور میزنه گاهی شکمش کار نمیکنه دو سه روز. بعضی وقت ها هم با دستش میخاد صورت و گوشش رو بکنه انگار
- اسهال نوزاد هفت ماهه
سلام پیرم اسهال شل و ابکی داره هفت ماهشع و اشتها هم نداره چکار کنم ،بش موز و آب سیب دادم نخورد اصلا هیچی جز شیر نمیخوره ،شیر خشک بابام میخوره ،از دیروز اینجوری شد البته مسافرتم نمیدونم برا تغییر آب و هوا است یا دندان یا میکروبی چیزی ،ممنون میشم راهنمایی کنین
- کلاه نوزاد
اقای دکتر تا چندماهگی باید برای بیرون بردن از خونه کلاه سر نوزاد دختر کرد؟ دخترم هجده ماهس تا الان همیشه با کلاه بردمش بیرون، یبار که کلاه سرش نکردم تا اومدیم خونه ابریزش بینی و عطسه پیداکرده، چیکار باید کنم؟
- سرفه کودکم
از چهارشنبه قبل پسر ۶ ساله دچار خارش گلو و گرفتگی بینی و تک سرفه شد والبته حدود ۳ هفته پیش هم دچار آنفولانزا شده بود که خوب شد،حال که امروز شنبه دچار احتقان بینی شدید و آبریزش بینی و سرفه های شدید که در خواب هم میاد سراغش
- رشدمو
سلام آقای دکتر خسته نباشید.دخترم 19ماهشه زینک سولفات واسه رشدموهاش دادم تعغيري نکرده میخواستم بدونم بي زحمت دارویی دیگه اي هست واسه رشدموبهش بدم.. ممنونم
- رشد مغزی
سلام آقای دکتر بیدار شدن های شبانه هر۱ساعت برای کودک ۶ماهه میتونه رو رشد مغز و قد تاثیر منفی بذاره؟
- واکسن انفولانزا
سلام وقت بخیر پسرم ۴ سال و نیم داره لوزه هم داره . واکسن انفولانزا اولین باره میزنه چنددوز و به فاصله ی چند هفته بزنه؟
- شربت اشیده معده
سلام اقای دکتر خداقوت اگه خودمون داروی اسید معده بخوریم تو دوران شیردهی، رو خوب شدن رفلاکس بچه موثره؟؟
- مدفوع خلطی خونی
سلام آقای دکتر من دخترم دوماه و نیم بود تو مدفوع خون دیدم بعد اون رگه خون به همراه خلط دکتر برام آزمایش مدفوع نوشت و تشخیص التهاب روده ناشی از آلرزی به شیر بود و چیزهای لبنی گاوی و حذف کردم خوب شد ولی دوباره شروع شد خلط با رگه دفع کرد شب قبلش کله پاچه گوسفندی خوردم آیا باید اونم حذف کنم درضمن دکترم گفت شیرخشک مخصوص کمیابه نمیدونم باید چیکارکنم
- شیر خشک
ایا ب کودکان بالای یک سال میشود شیر خشک شماره یک داد
- واکسن
دکتر واکسن آسترازنکا بهتره یا سینوفارم برای مادر شیرده؟ کدوم رو توصیه میکنید؟
- شربت ۲٠٠ازیترومایسین
سلام پسرم ۱٠ سال داره چقد بهش بدم
- حرف زدن پسر 4 و نیم ساله
با سلامپسری چهار ونیم ساله دارم که دیر شروع به نشستن کرد و دیر هم راه رفت والان هم نمیتونه کامل صحبت کنه. در حد جمله های دوکلمه ای میگه ولی کاملا متوحه حرفای ما میشه و هر کاری که ازش بخوایم انجام میده. میخواستم بدونم پسرم مشکله خاصی داره یا مثل راه رفتنش دیر صحبت میکنه؟ و اینکه من باید چیکار کنم؟ خیلی نگرانمبا تشکر از شما
- خواب نوزاد
سلام دخترم دو روزه اصلا روز ها نمیخوابه 8 ماهشه ب نظرتون ممکنه مشکلی داشته باشه؟
- مدفوع نوزاد 7ماهه و مانند نخ سیاه رنگ
دیده شدن در مدفوع نوزاد 7ماهه نخ سیاه رنگ
- تغذیه کودک رفلاکسی
سلام خسته نباشید.آقای دکتر نوزادم ۴ ماه و ۶ روز هستش یه صدایی از گلوش میومد مثل جیز.بعد بردم دکتر گفتن رفلاکسه سونوگرافی دادم گفتن رفلاکس خفیف داره.براش ساشه امپرازول روزی یک بسته پودر و گفتن قاطی دو سه قاشق آب کنم بهش بدم آیا درسته قاطی آب؟؟با شربت آنتی رفلاکس باریج حالا مرددم میگم بدم بخوره؟؟
- غده پشت گوش
باسلام خدمت آقای دکتر دخترم 2و سال 7 ماهش 8فروردین سرما خورد 24 فروردین داشتم با بچم بازی میکردم یهو دستم خورد پشت گوشش یه چیز گردی احساس کردم مثل غده بود فشار دادم دردش نگرفت حتی وقتی که خواب بود فشار دادم هیچ عکس العملی نشون نداد فقط گوش سمت راستش سمت چپ چیزی نداره دقیقا پشت گوشش هست خیلی نگران شدم خواستم بدونم طبیعی

