Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام وقت بخیر.
- قطره آهن
سلام آقای دکتر وقت بخیر پسرم 2سال و نیم داره قطره آدزیر میخوره ولی الان هرجا میگردم نمیتونم قطره رو پیدا کنم؟ جایگزین چی میتونم بهش بدم؟
- قرمزی اطراف دستگاه تناسلی کوک
سلام خسته نباشید دختر ۷ ساله ای دارم که اطراف واژن ومقعدقرمز شده اولین باری هست که این مشکل پیش می اید لطفا راهنمایی کنید ممنون میشم
- درد ناف
سلام دور ناف پسر ۸ ساله ام درد میکنه و بیشتر اوقات هم سردرد داره ببرمش ازمایشگا یا سونو ؟؟؟
- علت سفید شدن موی پسر بچه سه ساله
سلام دکترجان وقت بخیر پسرم سه سالشه امروز یک تار مو که اوایل سفید و ته مو مشکی بود تو سرش دیدم بنظرتون مشکلی هست؟؟
- ازیترومایسین
سلام ازیترومایسین ۲۰۰ رو ب کودک دوساله ۱۳ کیلوگرمی چقدر بدم؟
- کودک دیابت نوع چنده
سلام خسته نباشید .دختر۶ساله دارم چند روز تکرر ادرار داشت بردم بهداشت تست قندش ناشتا۱۲۰ بود گفت برو آز بده حالا آیا دخترم دیابت گرفته؟
- اسهال
سلام درمورد اسهال فرمودین بهاین وبسایت برین..کدوم وبسایت آدرس میزارین لطفا
- غده
سلام دکتریکی ازآشنایان دخترش نه ماهشه دکترگفته که توکبدش غده داره وبایدعمل شه اگه عمل شه خدایی نکرده ممکنه اتفاق بدی براش بیوفته
- بینی
سلام جناب دکتر گرامی سال نو مبارک ،آقای دکتر پسرم نزدیک 5سالشه گرفتگی بینی داره مخصوصا شب ها موقع خواب خیلی اذیت میشه اسپری مومتازون براش گرفتم ولی بی فایده ست ،گاهی آبریزش هم داره ولی بیشتر احتقان اذیتش میکنه ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.
- سلام پسرم یک ساله است خمیر بازی خورده دهنشو شستم یه کوچولو شیر بالا اورد نگرانم چیکارش کنم؟
- آلرژی به پروتئین گاوی
سلام خسته نباشید جایگزین شیر خشک نان اچ دو چی خوبه برای پسرم آخه هیچ کدوم داروخونه ها ندارن .کدوم شیر خشک اچ آ خوبه؟؟؟
- افت دهان
سلام آقای دکتر دخترم بعد از جن روز تب داخل دهانش پر از آبله شده جوری که همش بیقراری میکنه چیزی هم نمیخوره چیکار کنم دیفن هیدرامینم با قطره نیستاتین هم دکتر بهم داده
- سن قطع شیرخشک
سلام. دختر 18 ماهه دارم. وزنش مقداری کم بود دکتر گفت شیرخشک رو قطع کنم تا با غذا خوردن بیشتر وزن بگیره.درسته در این سن شیرخشک رو قطع کنم؟ بجاش میتونم شیر پاستوریزه بدم یا کلا شیر رو قطع کنم
- آزیترومایسین
سلام دکتر واسه دختر شش ماهه ام شربت آزیترومایسین ۱۰۰نوشته اما طریقه مصرف رو نگفته چقدر باید بهش بدم
- شربت سفکسیم
سلام وقت بخیر آقای دکتر.پسر من سه سال و ۱۰ ماهش هست سرما خورده و گوش درد شده دکتر براش شربت سفکسیم نوشته اما میزان مصرف رو ننوشته پسرم ۱۵ کیلو هست چقدر باید بهش بدم؟با تشکر🙏
- بی حال
سلام خسته نباشید دخترم 2سالشه مدفوع سفید رنگ البته اشتها نداره حتی علاقه به آب نداره نزدیک به چند روز این حالت داره
- شیرخشک
سلام خسته نباشید میخاستم به کودک یک سال و نیم برای وزن گیریش شیرخشک بدهم چه نوع شیر خشکی بدم . که واقعا چاق بشه شی خودمو بهش میدم که اصلا وزن نمیگیره . اپتامیل ۳یا نیدو .شما چی پیشنهاد میدین ازمایشاتش خوب بوده
- مقدارمصرف شربت اندامین
سلام کودک من 14ماهه است دیشب درهنگام خواب ناگهان شروع به استفراغ کرد میخواستم بدونم که شربت اندامین راچه مقداربه فرزندم بدم. ممنونم
- اسهال ابکی زرد رنگ
کودک ۱۵ماهه دختر که یک هفته است اسهال ابکی داره و زدر رنگ که بدبو هم هست و تواین یک هفته خوب نشده دکتر هم رفته و شیر خشک هم میخوره اصلا شیر مادر نخورده

