Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- مریض شدن پی در پی
سلام خسته نباشید. بچم چهار سالشه. مهد کودک هم میره. یبار سوم آذر مریض شد. تب و سرفه داشت. بردم ۱۷ شهریور گفتن گلوش التهاب داره بهش آزیترومایسین دادن. دوباره هفدهم آذر مریض شد. تب و سرفه داشت باز بردم ۱۷ شهریور گفتن یکم گلوش التهاب داره. اموکسی کلاو دادن. دوبار پشت سر هم مریض شدنش طبیعیه؟
- مدفوع خلط دار
با سلام و خدا قوت ، پسرم دو سال و یازده ماهشه، دیروز علایم سرماخوردگی داشت ، ابریزش و خلط بینی و دو بار در مدفوعش هم خلط دیدم ایا این خلط در مدفوعش میتونه بخاطر سرماخوردگی باشه؟ یا ممکنه عفونت روده باشه؟اسهال و تب نداره
- بیقراری بی اشتهایی
سلام اقای دکتر پسرم ی هفته اس ک وارد ۸ماهگی شده اصلا غذا نمیخوره دهنشو براقاشق بازنمیکنه نگرانشم میشه راهنماییم کنین ممنونم
- اسپری فلوتیکازون 125
سلام آقای دکتر خسته نباشی دختر من 3سالش تمام شد دوماه هست سرفه داره دکتر هم زیاد بردم دیروز بردم بهترین متخصص اسم والرژی سریع تشخیص سینوزیت آلرژی داد یک شربت سیتریزین و یک اسپری استنشاقی به رنگ نارنجی دادبه اسم فلوتیکازون 125هر دوازده ساعت دوپاف با دم یار انجام میشه یک شربت سیتریزین هم داد که هرشب استفاده میکنیم خواستم بدونم آیا این داروها عوارض دارند
- شربت آزیترومایسین
مصرف شربت آزیترومایسین در دوران شیر دهی توسط مادر برای نوزاد ۴ ونیم ماهه ضرر دارد
- اسهال واستفراغ
سلام دکتر ببخشیددختر۱۳ماه ای دارم که ۵روزه اسهال شدید گرفته که وقتی خوابه اسهال نداره،دومین روزمریضیشم استفراغ کردو بردم دکتربراش۴تاامپول زدوشربت برای تهوع دادوقرص هم برای اسهال،استفراغش بنداومداما اسهالش همچنان ادامه داره،ساشه کیدی لاکتم ازدیروزه بهش میدم وشربت مترونیدازول هم دادم اصلا بند نمیاد خیای نگرانم،فقطم شیر خودم رو میخوره
- فتق کودک
باسلام خدمت آقای دکترخسته نباشیدخداقوت سپاس ازشمابزرگواربابت خدماتی که دراختیارماگذاشتید. کودکم ازوقتی که به دنیااومدیک ضایعه گوشتی سفت و قرمزرنگ ازداخل نافش زده بودبیرون بردمش دکترگفتن تایکسالگی خوب میشه صبرکن. الان یکسال ونیم داره هنوزخوب نشده بایدچکارکنم ؟آیابرایش خطردارد؟آیافتق است؟ لطفا کمک وراهنماییم کنید...ممنونم
- دوزمصرف شربت سفکسیم ۱۰۰برای کودک۹ساله
سلام شربت سفکسیم رابرای کودک۹سال هرچندساعت استفاده کنم
- بوی دهن کودک
سلام دکترپسرم۱۱سالشه دندوناش بیشترش خرابه خوراکشم خوبه ولی نمیدونم چراانقدبوی دهنش میادخیلی بو بدی میده وهمیشه بومیده یعنی علت بوی دنش میشه خرابی دندوناش باشه میشه دارویی برای عفونتش معرفی کنیدبراش بگیدم اجرتون باخداممنون ازراهنماییتون
- مقدار مصرف داروی ازیرتومایسین
پسرم ۶ سالشه و ۲۴ کیلو وزنش هست .امروز میخوام دارو را براش شروع کنم مقدار مصرفش چقدر است
- بی قراری شب
سلام وقت بخیر. پسرم سیزده ماهشه. آلرزی به پروتئین گاوی ام داره. اکثر شبها تا صبح چند بار بیدار میشه یکم گریه میکنه و دوباره میخوابه انگار بی قراری داره. سبهایی که پدی لاکت میخوره خوب و اروم تا صبح میخوابه. ممکنه شکم درد داشته باشه شبهایی که بی قراری میکنه؟ چی بهش بدم؟ پدی لاکت بدم هر شب؟
- قرص خوردن کودک
سلام وقت بخیر، پسرم 11 سالشه گلوش درد میکنه و به سختی غذا را قورت میده البته هم لوزه سوم داره هم برونشیت وسینوزیت، ولی نمیتونه شربت بخوره و بالا میاره آیا میتشه قرص بهش داد، وزنش 40 کیلو گرم ممنون میشم راهنمایی بکنید
- قرص جوشان ویتامین سی برای فاویسم
سلام . آیا کودکی که فاویسم دارد می تواند از قرص جوشان ویتامین سی 1000 استفاده کند؟
- برای آبریزش بینی وعطسه کودک ۴ ساله چه دارویی خوبه
- سلام آقای دکتر ایا ترکیبات شیر خشک های اچ آ یکی هست یا نه چون دکتر به خترم ببلاک اچ آ دادم ولی اینسری بجای ببلاک شیر اپتامیل اچ آ داد داروخونه ولی وقتی میخوره خیلی به خودش میپیچه و دلدرد میشه چون اپتامیل پپتی هم میخورد اینجوری میشد
- نوع واکسن
سلام وقت بخیر برای لچه ۴ ساله تزریق واکسن هلندی یا فراتسوی ۴طرفیتی فرقی میکنه یاخیر؟
- قطره مولتی ویتانین
سلام اقای دگتر بچه 9 ماهه دارم مولتی ویتامین ویواکید میخورد ولی الان دیگا نیست چه مولتی ویتامینی بخوره که خوب بلشه. وزن و قد رشد بچه هم کاملا طبیعیه
- مصرف شربت ازیترومایسین
سلام پسرم ۲۳ کیلو وزن داره. مقدار مصرف شربت ازیترومایسین ۲۰۰ لطف میکنید؟ ممنون
- سرفه کودک 3ساله
سلام دختر من 3 سال و نیم هست اسفند ماه 11 اسفند دماغ کیپ شد چند روز شبانه بردیم درمانگاه چون آخر هفته بود گفتن شاید ویروس باسه قطره بینی دادن.. ولی کم کم سرفه شروع شد و چون مسافرت بودیم دو مدل شربت گیاهی خریدم که هیچ تاثیری نداشت. در حالت عادی سرفه نداره تا آروم میشه بدون حرف نک سرفه داره آخرین شربتی هم که دادم سیموسپان بوده
- اسهال بلغمی نوزاد چهارماهه
سلام نوزادم ۳ ماهه هست تقربیا ۲ ماهه که شکمش بلغمی و روزی ۲ بار کار میکنه .آیا اثر کپسول شیر افزا هست به خاطر شوید و رازیانش

