Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- تب بالا همراه عفونت
سلام کودکم دچار حساسیت حلقه هرموقع سرمامیخوره پشت حلقش چرک میکنه الان ۵ روزه تب کرده ۳ تا چرک خشک با دستور ۳ تا دکتر متفاوت اما بچه تب شدید داره بیمارستان مهر رفتم اورژانس گفت پشت حلقش چرک زیاده ۶۳۳ زد حالا باز تب قط نمیشه دست و پاش خنکه سر داغ...ممنون
- گرم مزاج بودن کودک
سلام خسته نباشید.کودک 6 ماه دارم که بدنش پوسته میشه و1 روز بعدش جوشهای قرمز درمیاد.وبی خودی ردش زیاد میشه .الانم پاهاش ورانهاش روگرفته دقیقا مثل ادرارسوختگیه .روزی دوبار که بدنشو باصابون میشورم ردش قرمزتر وآبدارترمیشه امااگرباشامپوبچه بشورم روی جوشهاخشک میشه انگاریه لایه پلاستیک روی جوشاروگرفته.کرم یا پمادزینگ اکسید میزنم بدتر میشه .20روزی هست که ایجوری شده قبلا فک میکردم ادرارسوختگیه امابعدبه این نتیجه رسیدم که نیست الانم دائم بازه هوای آزاد با یه کهنه روپاهاش .پوشک هم نمیکنمش بدنش گرمی داره 3 چهارباری براش حریره بادام دادم احساس میکنم بدترشده خواهش میکنم راهنمایی کنید ممنونم
- تب کردن ناگهانی در هنگام استفاده از آنتی بیوتیک
سلام خانم دکتر ببخشید من یک سوال ازتون دارم دخترم از شنبه شروع به سرفه کرد تا دوشنبه که سرفه ها خلطی شدند و بینی کیپ شد بردیمشون پیش خانم دکتر فریبا حقانی ایشون معاینه کردند گفتند گلو عفونت داره و حتی به پرده گوش هم مقداری سرایت کرده دو شیشه فارمنین 643 دادند و اسپری بنفش و آبی و اسپری بینی نمکی و مومتازون حالا بچه از دوشنبه تا امروز آنتی بیوتیک مصرف کرده تو این هفته اصلا تب نداشت امشب تب کرده این خطرناکه امکان داره وسط مصرف آنتیبیوتیک بچه یهو تب کنه الان هم دسترسی به خانم دکتر ندارم تا فردا عصر من خیلی ترسیدم و چون تو شهر خودمون هم متخصص اطفال نداریم اگر میشه لطف کنید این سوالمو پاسخ بدید
- اس امپرازول
سلام آقای دکتر از ۱ماهگی به بچم اس امپرازول دادم بهخاطر رفلاکس پنهان، حالا که ۵ ماهشه دکتر قطع کرده چند روزیه استفراغ داره ممکنه از اون باشه؟خواب منقطع داره هر۱ساعت بیدار میشه شبا و فقط هم با شیر میخوابه.
- پوشک
سلام اقای دکتر پسرم 20 ماهشه میخوام بپرسم از چند سالگی میتونم اموزش از پوشک گرفتن رو بهش بدم ؟
- تب
سلام خسته نباشید اقای دکتر بچم دوسال ونیمشه گلوش خیلی چرک داره تبش سرش رو ۳۸سینش ۴۰ هست ولی دست وپاش سرده هم شیاف گذاشتم هم بروفن دادم اگه پایین نیاد باید چکارکنم؟
- تشکر
سلام دکتر از اینکه برای سوالات ما وقت میگذارید تشکر میکنم .آلاء
- سرفه کودک ۵ ساله
سلام پسرم ۵ سالش هست تقریبا یک هفته ای میشه سرفه میکنه انواع شربت دادیم و دکتر بردیم ولی هیچ تاثیری نداشتن امروز تلفنی از یک دکتر سوال کردم گفتند آمپول دگزا تزریق کنید ضرری نداره آمپول ؟
- اسهال کودک یک سال و پنج ماه
دخترم یک هفته به صورت یک روز در میان اسهال آبکی زرد رنگ داره علتش چیه؟ تب و استفراغ نداره
- ویتامین دی
پسرم 20 ماهشه ساق پاش حالت پرانتزی داره دوبار آزمایش داده یهبار 14 ماهگی یبار الان در هردو ویتامین دی 28 بود بار اول کلسی کر دادیم بهش الان دکتر گفته مولتی ویتامین رو دوبرابر بدم آیا دوبرابر کردن مولتی ویتامین ضررنداره مثلا ویتامین آ وسایر هم دوبرابر میشن نمیدونم برای کمبود دی چکار باید بکنم در ضمن در آزمایشات میزان کلسیم کافی بوده؟
- ناخن قاشقی
سلام دخترم ۱۶ ماهشه.تازگیا ناخن پای اون قاشقی شده،علتش چیه؟ممنون
- ریزس
سلام یه پسر سه سال و نیم دارم با وزن ۱۵ کیلو از صبح آبریزش بینی داره چه شربتی و چه اندازه بدم ؟ ممنون
- سرما خوردگی
سلام خدمت شما ،پسرم۸ سالشه ۲۴ کیلو داره سرماخورده تب داره استامینوفن دادم، آبریزش بینی وترشح پشت حلق داره ،علائم دیگه ای نداره چه آنتی بیوتیکی وچقدر بهش بدم ؟ ممنون ازشما
- درد در پا
دخترم به مدت حدود 2 هفته شب ها موقع خواب در پاهایش احساس درد میکند.آزمایش دادیم عدد ویتامین D برابر 19.2 بوده است. نتیجه بقیه موارد مانند CBC , ... نرمال است
- مالیدن دماغ هنگام خواب..دخترم ۱۲سالشه یک ساله هر شب دماغش را خیلی میماله خیلی دکترش بردم فایده نداره چکار باید بکنم خودش هم متوجه مالیدن دماغش نمیشه لطفا راهنمایی کنید ممنون
سلام دخترم ۱۲ سالش هست یک ساله هرشب دماغش را خیلی زیاد باکف دست میماله اصلا خودش متوجه نمیشه دکتر زیاد رفتیم داروی آلرژی و اعصاب و روغن بنفشه و ...تجویز کردن فایده نداشت لطفا راهنمایی کنید ممنون
- یبوست
سلام آقای دکتر دخترم ۲۳ ماهشه و حدود ۵ ماه دچار یبوست شده و سه ماه دارم بهش پودر پیدرولاکس میدم هر روز یک قاشق غذاخوری الان ۶ روزه دفع نداشته مدام باد شکم داره البته رفلاکس پنهانم داره تو این شش روز هر روز یک نیم قاشق پودر دادم ولی هیچ واکنشی نشون نمیده فقط حس تخلیه داره ولی تخلیه نمیکنه ممنونم میشم بگید چکار کنم.
- درد سر سینه
دختر هشت ساله دارم که مادرش زمان حمام دادن بهش میگه دخترمون درد در مکان پستان دارد و حالت سفتی دارد آیا عادی هستش برای دختر هشت ساله
- میزان مصرف سفکسیم برای کودک یک سال و نیمه
دخترم قبلا سرما خورده بود دکتر سفکسیم داده الان دوباره سرماخورده نمیدونم چه میزان دارو باید بهش بدم
- جوشهای ریز پوستی
سلام۔دختر من ۳ سالش هستش و ازتقریبا ۱ سالگی جوش های خیلی ریزی روی رون پاهاش بود و الان تو ساق پا و دستهاش هم هستش علتش رو میخواستم بدونم۔ممنونم۔
- آزیترومایسین
سلام وقت بخیر برای کودک ۷ ساله با وزن ۲۶/۶۰۰ چه مقدار آزیترومایسین ۲۰۰ کافیه؟

