میخواستم بدونم آیا واکسن فلج اطفال تب دارد و نیاز است به کودک قطره آستامینوفن بدیم یا مثل واکسن یکسالگی بدون درد و تب است؟
Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرماخوردگی در دوران شیردهی
سلام آقای دکتر خداقوت تو دوران شیردهی سرماخوردم شدید ۱شیشه شربت آموکسی کلاو و ی بسته قرصشو خوردم الان بعد از ۱۰ روز سرفه نمیذاره بچه مو بخوابونم همش از خواب میپرونمش.میشه ی شربت معرفی کنید ؟سرفه م خشک نیست
- روش درست غذا دادن به کودک
سلام و روزتون بخیر سوال بنده درمورد میکس یا له کردن و یا نکردن غذای کودک است. اکثریت نظر به این دارن که غذارو نباید له کرد میکس که اصلا، ولی دختر یازده ماهه من که فقط دوتا دندون جلو داره چطوری باید بجوه؟ غذایی هم که جویده نشه تو معده هضم نمیشه و به همون شکل دفع میشه و هیچ چیزی بدن دریافت نمیکنه. ممنون میشم از پاسخگویی
- فاویسم
سلام دکتر گوجه سبز و اسفند هم برای فاویسم ضرر داره؟
- مدفوع خلطی در دختر یک ساله
دخترم یک سال و دو ماهست اسهال آبکی تب زیاد و استفراغ داشت الان یک هفتست و بهتر شده ولی الان مدفوع خلطی داره و مقعدش زخم شده و موقع اجابت مزاج خیلی اذیت میشه و گریه میکنه مدفوعش همراه با خون هست بعضی مواقع باید چه دارویی بهش بدم ممنون
- بی خوابی و بدخوابی کودک
سلام نوزاد ۵۰روزه دارم اصلا خواب عمیق نداره چیکار کنم
- سرفه دختر ۶ ساله
دخترم ۶ ساله میباشد و دو روز هست که تک سرفه دارد وتب ندارد ولی کمی بی حال می باشد ممکن است دلیلش چه باشد؟
- ختنه
سلام اقای دکتر، درسته میگن ختنه در اینده باعث زود انزالی میشه؟ لطفا اگه میشه بدون در نظر گرفتن جوانب جواب بدین چون اکثرا در اینمورد جواب مشخصی نمیدن
- علت خورده قطره استامینوفن
سلام ببخشید دخترم قطره استامینوفن کامل خورده لطفا راهنمایی کنید ممنون
- یبوست نوزاد دوماهه
سلام و احترام کودک دوماه ای دارم که شش روزه شکمش کار نکرده چه راه حلی برای این موضوع هست ؟
- عفونت چشم
سلام دکترعزیز پسرم ۴سالشه چشم راستش عفونت سبز میزنه گوشه ی چشمش و قرمز شده چی استفاده کنم و فاویسم داره.و اینکه خدای هستی بهتون خیروبرکت بده
- چندسی سی به پسر۹سالم زاکسیم ۱۰۰روبدم
دز مصرفی شربت سفکسیم۱۰۰
- کار نکردن شکم نوزاد
سلام.نوزاد ۵۲ روز متولد شده.چهار شبانه روز هست نوزاد شکمش کار نمی کنه.شیر مادر رو تغذیه می کنه.می خواستم بدونم چکار باید بکنیم.با تشکر
- سلام خسته نباشید دخترم ۴ماهشه سرما خورده میتونم بهش شربت پدی کلد بدم؟
- قطره
سلام اقای دکتر . نوزادم قطره ی آد بهداشت رو استفراغ میکنه فرمودین آدزیر گرفتم استفراغ کرد گفتین کم بدم در حد فقط یه قطره هم میدم استفراغ میکنه. گفتن ویتان طعم پرتقال میده اونو هم در حد فقط یه قطره دادم بازم استفراغ کرد. من چیکار کنم ؟الان بیست روزه هیچ قطره ی آد نخورده. واقعا درمونده شدم
- درمان اسهال؟
- دخترم سه سالشه ۱۱ کیلو داره غذا نمیخوره خیلی لاغره
- سلام پسرم۹سالشه وسرفه های خلط دارمیکنه شربت آزیترومایسین هم بهش دادم ولی خوب نشده خلط سینه اش زیاده میخواستم ببینم اشکال نداره سفکسیم ۲۰۰بهش بدم بخوره؟
- سلام آقای دکتر برای دخترم که یک سالش وزنش هم ۱۰ کیلو هست شربت سفیکسیم ۱۰۰تجویز کرده اما مقدار مصرفش گفته نشه باید چقدر بهش بدم
- دفع زیاد نوزاد
با سلام پسرم یک ماهشه، تعداد دفع مدفوعش زیاده ،حدودا ۷ یا ۸ بار، گاهی به ده بار هم میرسه، کشدار و مخاطی هم هست. ففط شیر مادر میخوره. دلدرد هم داره. آزمایش مدفوع ساده انجام دادیم مشکلی نداشت. آیا انجام تست ph,کالپروتکتین نیازه؟ راه حل چیست، ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.
- اندازه دور سر نوزاد در هفت ماهگی
سلام ببخشید اندازه دور سر نوزاد هفت ماهه من ۴۱ سانتی متر هست وقتی به دنیا هم امد ۳۳ سانتی متر بود ایا در اشکالی وجود دارد

