Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- زینک
سلام خسته نباشید. آیا قطره میم اورنج حاوی زینک است؟
- استمینوفن
سلام اقای دکتر قطره استامینوفن که در تاریخ ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ باز شده تا الان که ۲۷ اردیبهشت هست ایا قابل استفاده است
- واکسن
با سلام واکسن پره ونار برای کودک چند مرتبه باید تزریق شود؟
- سلام آقای دکتر شربت پیروی ساید دکتر گف دو روز بخوره و هفته بعد هم دو روز روزی یک بار ولی الان ب هفته نرسیده پسرم خارش شدید داره ت مقعد چکار کنم بازم بش بدم ازش؟؟؟؟؟؟
- سلام وقت بخیر از اینکه وقت میزارید وجوابگو هستید بسیار سپاسگزارم ،پسرم ۵ماهه هست واز دیروز تب کرده قطره استامینوفن دادم بهتر شده ولی آبریزش بینی داره لطفا اگه دارو نیاز داره بگید تا تهیه کنم ممنون
- سلامتی
سلام دخترم چهارماهشه بندانگشتای دستش تیره ترهست دلیلش چیه
- بی خوابی
سلام آقای دکتر دخترم خیلی کم میخوابه همش بغلم به محض که میزارمش بیدار می شه شیر میدم بازم نمیخوابه دوروزه نمیخوابه نه شب نه روز!!از کجا بفهم گرسنه ست درضمن بش شربت قلنجم میدم برا دل دردش
- مدفوع نوزاد
باسلام نوزاد ۴ماهه ای دارم که هم شیر خودمو میخوره هم شیر خشک البته بیشتر شیر خشک میخوره چند روز قبل مدفوعش سبز روشن وزرد باهم قاطی بود ولی بعد خوب شد از امروز صبح مدفوعش سبز تیره شده علتش ودرمانش چیه
- اکسیژن کم نوزاد
سلام یه نوزاد داریم این ۶ روزه به دنیا اومده بردنش تو بخش NICU میگن اکسیژنش کمه نمیدونیم باید چیکار کنیم
- تزريق دگزا براي اطفال
سلام دختر ١٥ ماهه دارم كه پنج روز ميشه كه كروپ شده سرفه هاي شديد همراه با آبريزش بيني ولي بدون تب شربت بلارزين كيدز دادم فعلا بهتر نشده ميخواستم بپرسم تزريق دگزا در كودكان زير دوسال مجاز هست ميتونم يك چهارم آمپول دگزا تزريق كنم ؟
- کم اشتهای ی
کودک یازده ماهه دارم که اصلا لب به غذا نمیزنه شیر هم خیلی کم میخورد میتونم بهش شربت راسیپ بدم
- عفونت چشم دختر ۶سال
سلام.دخترم ۶سالشه چشمش عفونت زرد داره و و چشمش رو کامل میبنده عیده و تعطیل.قطره جنتکس و باکتی ماید چ دوزی براش استفاده کنم؟؟
- مصرف دارو در شیردهی
سلام خسته نباشید ببخشیدمن قرص های کلینیدیوم سی و پروپرانولول۱۰ و نورتریپتیلین ۱۰ رو مصرف میکنم الان پسرم ۱ سال و ۴ ماهشه با توجه به این که بهش شیر میدم براش ضرر نداره؟؟؟؟؟
- شیر خشک بلاگ ای ار
پسرم یک ماهه هست رفلاکس معده داره دکتر بهش شیر خشک ببلاگ ای ار پیشنهاد کرد ..با خوردن این شیر خشک دیگه شیر بالا نمیاره اما در روز ۶ بار شکمش کار میکنه این نشانه اسهال هست؟باید شیر خشکش رو عوض کنم؟
- سلام پسرم دوسالش خیلی لاغر وزن پایین چند نوع شربت اشتهاآور گرفت و برای هیچ تغییر نکرد
- پسربچه
سلام خسته نباشیدپسرم ۴ سال و ۱ ماه داره پیش شما پرونده روتین داره به نام آروین ،،چون تاخیرگفتارداره میبرم پیش دکتراملشی چون انرژی صرف میکنه حس میکنم که کاهش وزن پیداکرده میشه یه شربت تقویتی واسش تجویزکنین؟؟ چندسی سی بدم؟؟ وزنش ۱۷ کیلوهستش
- سوال
بإسلام.براي نوزاد هشت ماهه كه الرژي داره و به فرني برنج هم حساسيت نشون داد.چه سرلاكي بجز سرلاك برنج ميتونه ميخوره كه كم حساسيت باشه
- شیرخشک
سلام خسته نباشید شیر خشک گیگوز و smaپرو ایرانی ب کودک۵ ماهه من میسازد..ب نطرتون کدوم بهتره برای بچم؟ ممنون میشم پاسخ بدید
- فاویسم
سلام آقای دکتر شربت لیپوزوفر برای فاویسم ضررداره ؟پسرم ۶سالشه یکیش هم ۱۲سالش میتونم به دو تا شونم بدم؟؟
- پانیذ 5
سلام آقای دکتر دخترم 2ماهشه چن روزه خیلی گریه میکنه بیقراره بردم دکتر گفت امکان کولیک هستش بهش دارو داد تاثیر نداره دارو پلارژن.پدی لاکت.دایمیتیکون اصلا براش خوب نیس قرمز میشه زور میزنه یبوست هم کم داره

