Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شربت ایمیونسس
سلام برا دختر 3سال وپنج ماهم شربت ایمونس از داروخانه گرفتم روش نوشته در صورت ابتلا به صرع یا دیگر مشکلات اول با پزشک مشورت کنید دختر منم تو سن پنج ماهکی بر اثرگازگرفتگی تشنج کرده بود حالا ترسیدم این شربت رو به دخترم بدم دخترم چون زود زود سرما میخورد این شربت رو براش کرفتم واسه تقوبت سیستم ایمنی بدن نظر شما چیست آقای دکتر
- نفخ نوزاد
سلام خسته نباشید نوزاد بیست روزه دل پیچه داره بیمارستان کودکانم بردن گفته نفخ داره ولی دارو نداده گفته از تغذیه مادره شیرش نفخ داره نمیتونه بخوره و وقتی میخوره دل پیچه میگیره،هیچ دارویی نداده زیاد گریه میکنه نگفته چیا بخور چیکار کنیم؟؟؟
- وجود خلط در مدفوع کودک ۴ ساله
- سرماخوردگی
سلام آقای دکتر خسته نباشید من پسرم ۱۹ ماهه هست وزن ۱۲ کیلو سرما خورده ابریزش بینی داره یکم بدنش گرمه سرفه و عطسه داره و گلوش انگار خلط داره صدا میده گاهی میشه بفرمایید چه شربتایی با چه دوزی بهش بدم ممنون انتی بیوتیک لازم هست بدم؟
- دیر خوب شدن زخم بدن
دخترم ۱۱ سالشه جایی از بدنش زخم میشه خیلی دیر خوب میشه آیا این خطر ناک است؟
- خلط پشت حلق وآبریزش خلطی
سلام آقای دکتر خسته نباشیدپسر۲ساله من دوهفته پیش سرماخوردکه همراه سرفه وتب وآبریزش و استفراغ بود که بردمش۱۷شهریوربهش اسپری بینی وآزیترو۲۰۰وپلارژین دادن اما همچنان خلط پشت حلق داره که باعث خرپفش شده ومجرای تنفسیشودرگیرکرده ومدام ازبینیش ترشح چرکی میادآنتی بیوتیکشم تموم شده نمیدونم الآن بایدچیکارکنم
- روز پزشک
سلام آقای دکتر. روز پزشک بر شما مبارک الهی همیشه سلامت و تندرست باشید.
- يبوست
سلام اقاي دكتر دخترم سي روزشه و پنج روزه يبوست داره تمام كارايي كه تو توضيحاتتون نوشته انجام دادم ولي نشد كم غذا هم شده و زور ميزنه واز طرفي شير خشك نان ١ ميخوره ميخواستم بپرسم شيرخشك ببلاك يا آبتاميل بدم براش خوبه ؟كدومش بهتره
- سرماخوردگی
سلام آقای دکتر دخترم مریض شد تقریبا۱ماه پیش هم آزیترومایسین خورد دهم شربت کلارژن الان فقط گرفتگی بینی داره بعضی وقتا آبریزش داره غلیظه میتونم بهش شربت کلاژن دوباره بدم
- سلام پسره من ۲ماهو ۲هفتشه قبلن ۲روز یک با مافوع می کرد الان روزی ۵ ۶ بار متفوع میکه اسحاله چیکار کنم خوب شه
- عطسه 2
سلام آقاي دکتر بابت پاسخ هاي خوبتون ازتون واقعا متشکرم گفتم دخترم ففط عطسه ميکنه آبريزش و تب نداره گفتيد سرما نخورده فقط قطره بيني و سيتريزين بدهم مقدار سيتريزين چه اندازه بدم؟؟
- عفونت ادرار داره
الان نزدیک به یک هفته هست عفونت ادرار داره تا الان هم هیچی ندادم کشت ادرار گرفتم مثبت بود 6ماهه شه،چی بهش بدم تب داره هی قطع میشه بعد دوباره تب میکنه الان یک هفته همینحوریه فقط بهش استامینوفن دادم
- اسهال
بچه من ۱۲ماهه هست اسهال داره پدی لاکت هم میدم خوب نمیشه دکتربهش زینک سولفات داده آیازینک سولفات برای اسهال خوبه؟
- مصرف دارو
سلام پسرم تب و سرفه خیلی کم شربت سفیسیم ۱۰۰میدم براش وزنش ۱۵ سنش ۳ آیا چند سی سی بهش بدم
- تماشاي كارتون
سلام وخداقوت اقاي دكتر دخترم يكسالشه و به شدت علاقه مند به كارتون شده حتي با كارتون دوست داره بخوابه نميدونم چيكار كنم
- اسهال
سلام خسته نباشین ببخشیددخترم ۴ماه ای دارم که ازتولدتاالان مدفوعش زردابکی بوده به دکترگفتم مترونیدازول نوشته ازدیروزکه بهش دادم چهاربارمدفوع ابکی کرده ایابه خاطرشربت بوده یاعلل دیگرداره
- لنفاوی کودکان
سلام آقای دکتر خسته نباشید پسرم ده ماه و هفت روزه امروز چند بار سرما خورد امروز یکم تب داشت با دارو نبش برطرف شد بعد متوجه شدم نزدیک گوش راستش یعنی طرف راست گردنش یه غدده ب اندازه و شکل هسته ی خرما هست و یکم کلفتر خیلی نگران آیا لنف ری اکتیو یا مشکل دیگه ی میتونم باشه میشه راهنمایی بفرمایید ...با تشکر
- باسلام،پسرمن یکسال سه ماهشه یه شبانه روز تب داشت و گلو درد ک نمیتونست شیر بخوره اب دهنش میریخت بعد قط شدن تب جوشهای تاولی بیشتر روی پا و دست و باسنش زد علتش چیست ممنون از پاسختون
- مولتی ویتامین
سلام دخحتر من 2 سال و نه ماهسه و کمی سرما خورده در حین سرما خوردگی میشه شربت مولتی ویتامین رو که از قبل بهش میدادم ادامه بدم یا قطع کنم؟ ممنونم
- تب بیشتر از ۳ روز
با سلام .دخترم ۸ سال و نیمه اس از جمعه شب تب میکنه با علائم سرماخوردگی که کم کم تا امروز بروز کرده .تبش با استامینوفن پایین نمیاد از ژلوفن یا شیاف دیکلوفناک همیشه استفاده می کردم که پریشب حساسیت شدید به دیکلوفناک داد . الان باز هم تب داره قرص سرماخوردگی دادم البته به تجویز پزشک اما تبش پایین نمیاد ، الان شربت ایبو پروفن بدم اشکالی نداره؟ با قرص کلداستاپ تداخلی نداره

