Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- رشد و قطره آهن
با سلام و عرض ادب خدمت دکتر محترم ..خواهر زاده ام یازده ماهشه هر وقت قطره آهن بهش میده میره تو ملاجش ..تا حالا چند بار به مرز خفگی رفته ...آیا میتوان قطره آهن رو با آب رقیق کرد و بهش داد یا به صورت قرص حل کرده به کودک یازده ماهه داد؟؟؟با تشکر
- تشنج
بچه م ۵سالشه ۱۰روزه که وقتهایی به یه نقطه خیره میشه وحالت نفس نفس زدن روبه خودمیگیره وبعدازچندثانیه به حالت اول برمیگرده
- مناسب بودن دارو
آیا شربت ستادین دی برای کودک ۵ سال برای سرماخوردگی با علایم تب و سرفه و آبریزش کاربرد دارد؟نحوه مصرفش چه جوری باید باسه؟
- آزیتروماسین
سلام آقای دکتر مقدار مصرف آزیترومایسین 200دخترم 2سال9ماهشه
- تغذیه ی کودک یکساله
باسلام.من یه دختریک سال ودوماهه دارم بهش شیرخشک وبعضی وختاشیرگاومیدهم ولی زیادتمایلی به خوردن شیرنداره بیشترباغذاسیرش میکنم.نیازروزانه ی کودک یه ساله به شیرچقده برای رشدکافی قد.آیاخوردن مقدارکم شیرباعث کوتاهی قدکودکم میشود؟لطفاجواب کامل
- کولیک
سلام. برای کولیک نوزاد یک ماهه چه دارویی پیشنهاد میدین؟
- عدم واكنش نوزاد به صدا
سلام دوقلوهاى من بيست و هشت روزه هستن . هيچ كدوم به صداي من واكنشي نشون نميدن. چك آپ يك ماهگى دخترهام، دكتر گفت تا سه ماهگى صبر كنم. سه ماهگى براي اين مورد دير نيست؟ خيلى نگران هستم كه بيمارى اوتيسم داشته باشن.
- توده شکم
سلام خسته نباشید من کودکی ۵ساله پسر دارم که درطی چند روز اخیر متوجه توده ای درزیر شکم سمت راست اوشدم خواستم ببینم این چیز نگران کننده ای است یانه ممکن چربی باشه میشه بهم کمک کنید
- گردن گرفتن نوزاد
سلام وقت بخیر پسر من ۴ ماه و ۲۵ روزش هست گردنش کامل سفت نشده وقتی توی بغلم مینشونمش گردنش به پایین میفته ولی غلت میزنه و وقتی روی شکم میذارمش واسه چتد دقیقه میتونه گردنشو بالا بگیره.خیلی نگرانم مشکلی داره که گردنش سفت نشده؟
- سلام وقت بخیر دختر من تو 7ماهه ولی وزن خوب نمیگیره الان 6کیلو هست 1800بود بدنیا آمد غذا هم نمی خوره شیر خشک میخوره گیگوز میشه راهنمایی کنید
- بیخولبی
سلام نوزادم ۴۷ روزشه خیلی بیقراره بهش شربت بی بی سد بدممشکلی ندارا؟؟؟
- دندان
سلام دخترم 15ماه دارد ولی هنوز دندان در نیاورده ایا مشکل خاصی دارد
- کش وقوص دادن نوزاد
سلام پسرم دوماه و11روز داره خیلی کش وقوص دازه توخواب وزنش هم خوبه شیرم مرتب میخوره فقط همین کش وقوص خواب ازش گرفته دارویی نداره
- سلام دخترم تب گرفتش بعدتبش خط شددونه هاریزبیرون امدن تمام بدنش راگرفته چکاربایدبکنم
- پسرم تب داره
سلام خسته نباشید پیرم 19 ماهشه 7 روز پیش واکسن زده قبلش اسهال بود و تهو داشت که دکتر لوپراکس 100 و اندانسترون پروکید و وبایولاکت دادن..الان تب کرده ممکنه عوارض واکسن باشه؟؟ استامینوفن هم برای پایین اوردن تبش میدم..
- نوزاد چقدرفارمنتین ای اس ۶۴۳
سلام آقای دکتر دخترم سه ماهشه باوزن۵ کیلو سرما خورده دکتر براش فارمنتین ای اس ۶۴۳ نوشته ایا برای این سن خوبه؟
- ختنه نوزاد سه ماهه
نوزاد پسر سه ماهه اي دارم،هنوز ختنه نشده،به نظر شما الان زمان خوبي واسه ختنه شدنه؟سنتي بهتر يا حلقه؟درضمن بيضه هاش پايين
- دوره سفکسیم
سلام آقای دکتر خسته نباشيدواسه عفونت بچه پنچ ماهه وزن 7کيلوچندسي سی سفيکسيم 100وتاچندروزبايدبهش بدم ممنونم
- روغن ام تی سی برای کودک
سلام برای کودک دوسالو نیمه جه میزان میشه روغن ام تی سی داد؟ دکتر تجویز کرده ولی مقدارشو نگفته
- صحبت کردن کودک
با سلام وخسته نباشید ممنون از تمام راهنماییهاتون سلامت باشید پسر من ۲۶ ماهه است همه چیز رو تشخیص می ده هر چی رو که می گم می ره می یاره اسم خیلی از وسایل رو بلده ولی دوتا کلمه روکنار هم نمی گه کلمه رو تنها می گه نگرانم که چرا صخبت نمی کنه می شه راهنماییم کنید که تا چند ماه دیگه می تونه دو کلمه رو باهم بگه مانند من اومدم

