Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- اسهال استفراغ مودم نه ماهه ام
کودگ نه ماهه ام دچار اسهال شدید شده ،اسهالش مثل آب از بدنش خارج میشه چکار کنم
- شربت
سلام دخترم نزدیک دوسالشه با وزن ۱۱کیلو چقد شربت آزیترومایسین ۱۰۰بهش بدم.ممنون
- اسم ویتامین
سلام اقای دکتر.دخترم ۳ سالشه باوزن ۱۴ کیلو..بی زحمت ازتون میخواستم یه ویتامین خوب که همه ویتامین داشته باشه معرفی کنید.واسش بگیرم .ممنونم
- در مورد عفونت چشم کودک
با سلام خدمت دکتر عزیز پسرم ۳.۵ سالشه که گلو درد و تب کرد دکتر بردم دارو داد اواخر درمان حموم بردمش که بعد چشم راستش قرمز شد و چرک داد و کوچکتر شد رفتم داروخانه قطره باکتی ماید ۱۰ داد تیا همین خوبه یا مجددا ببرم متخصص راهنمایی بفر مایید تشکر
- دارو
سلام . برا کودک دو ساله با وزن ۲۰ کیلو چند عدد شیاف ۱۲۵ در موقع تب باید استفاده کرد . ؟
- سلام دکتر برا دخترم که ۹کیلو وزن داره شربت سفکسیم نوشته من چقدر باید بهش. بدم
- آبریزش
سلام بچه پنج سال و نیمه دارم در صورت ابریزش بیتی شربت سیتریزین بهتره یا نئوتادین؟
- دوز مصرف دارو
آموکسی کلاو ۴۵۷ برای دختر ۹ ساله چقدر بدم
- مولتی ویتامین
سلام اقای دکتردخترم ۲۱ماهشه وزنش ۱۱ کیلومیشه هم بهش مولتی ویتامین خارجی بدم اسمش پدیابست هستش هم قطره اهن ادزبر بدم .مشکلی نداره چون هر دو رو با فاصله بهش میدم .تشکر.
- خطر اسکن هسته ای تیروئید در شیردهی
با سلام شیردادان و بغل کردن بچه 1ساله بعد از اسکن تیروئید چند ساعت باید فاصله داشته باشه؟
- بستن مجرای چشم
سلام پسرم الان۱۶ ماههاس ک ازبدوتولدمجرای اشکش بسته بودوقی میکرداز۷ماهگی دیگ چشاش قی نمیکنه واشکاش جاری میشه.چش راستش اشکش ازگوشه ی چشمش جاری میشه چش چپش گاهی ازوسط وگاهی ازاونویکی گوشه چشمش جاری میشه مشکلی نیس؟
- پسر من ۲ سالش گوشش بلبلی با چسب گوش درست میشه
- سلام پسرم ۶ساله دخترم ۸ساله هردوگلودردوتب داشتن اموکسی سیلین ۲۵۰دادم یک شیشه به هردوتاشون تموم شده حالا میشه بقیه روسیفیکسیم بدم
سلام وقت بخیر ببخشید دختر من ۸ سالشه و یه روز هستش که تب کرده و علایم دیگه ای ندارم دکتر براشون شربت کوریزان و پروفن شیاف استامینفون و قرص مونته لوکاست تجویز کردن تا شیاف استفاده میکنه تبش میاد پایین ولی وقتی اثر دارو میره دوباره تب میکنه تبش ۳۸_۳۹ معمولا
- قرص آسنترا۵۰
دخترم شش ماهشه و از شیر خودم تغذیه میکنه خوردن اسنترا برای شیردهی و نوزادم ضرر ی نداره ؟
- دندان
سلام دخترم 15ماه دارد ولی هنوز دندان در نیاورده ایا مشکل خاصی دارد
- سلام پسرم 5سالشه و18کیلو وزنشه مقدار مصرف اموکسی کولا 457رو میخواستم بهم بگین در ضمن تب هم داره ممنونم
- سلاماقای دکتر پسرم ۵ساله است و چن ماهی هستش یبوست گرفته دکتر بردم گفته پیدرو لکس مصرف کنه مشکل دیگه ندارد ایا با پیدرولاکس مشکلش حل میشود اگر قطع کنم دوباره یبوست نمیگیره یا بالارفتن سنش ورفتن مدام دسشوی مشکل یبوستش برطرف میشه
- سرماخوردگی
سلام اقای دکتر پسرم ۶سالشه چندروزه تب میکنه دکتربردم امپول وسرم زده لوزه هاش خیلی ورم داره وچرک سفیدداره بهش شربت سفیکسیم داده گفته هر۸ساعت ۵ سی سی. 3بار درروز زیادنیست?شربت پلارژین واندانسترون هم داده برای معدش
- سرفه
سلام آقای دکتر کودک دختر ۲ ساله من ۸ روز پیش سرماخوردگی گرفت و گرفتگی سینه و تب و لرز و داشت . حالا همه علائم بر طرف شده و سرفه خشک میکنه آیا سرماخوردگی تشدید شده ؟ برای رفع سرفه باید چیکار کنیم ؟
- بیدار شدن کودک چہار سالہ در طول شب
دختر ٣ سال و ٩ ماہ من از نوزادی عادت بہ بیدار شدنہای بسیار مکرر در طول شب داست و ہمچنان سہ یا چہار بار رو دارہ کہ با گریہ و جیغ ہم ہمراہ ہست. وقتی من پیشش میرم اروم میہ ولی تا ترکشمیکن دوبارہ بعد مدت کوتاہی میپرہ. تا جاییکہ خیلی مواقع من مجبور میشم پیشش تو تختش بخوابم. خستہ شدم از بی خوابی خودم و بیدار شدنہای دخترم چہ کنم

