Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرما خوردگی
با سلام خسته نباشید،پسر دوساله ام پنج روز تب بالا داره،سرفه های خروسی داره صداش گرفته چیکار کنم؟شهر خودمون بهش اسپری دادن،به نظر شما استفاده بکنم؟ممنون
- مدفوع نکردن چند روزه نوزاد
سلام دخترم دوماهه الان یازده روز مدفوع نکرده باروغن زیتون شکمشو ماساژدادم ورزش دوچرخه انجام دادم
- بافت نرم کشاله ران
سلام و خسته نباشید کشاله ران سمت راست دختر دو ساله ام یک مقدار بافت نرم مثل گوشت زیادی دارد البته خیلی نرم که سمت چب ندارد و چین خوردگی دو کشاله قرینه نیستند گوشت یک طرف بیشتر است نگرانم راهنمایی کنید وقتی دست میزنم مثل حبابهای ریز زیر دستم حرکت میکنن
- سلام وختره ۵ساله دارم انگل کرم ریز سفید داخل مقعد داره داروخانه شربت پیروی ساید دادند بدون دستور پزشک مصرفش مشکلی که نداره ممنون میشم
- دولیکوسفالی
سلام توی سونو بهم گفتن دولیکوسفالی شدید با bpd80هفته 36 و 3روز ولی ساختمان مغز کاملا نرمال و طبیعی هست و همه چیز دیگه طبیعی است این دولیکو وbpd خطر ناک هست ؟لطفاً جواب بدید ممنون
- معده جنین دربارداری
سلام خسته نباشیدتوسنوآرنومالی من نوشته اکوژنیستی لوپ های روده افزایش یافته است سافت مارکرآنوپلییدی محسوب میشودیعنی چی؟؟
- تب
سلام وقت بخیر دختر ده ماهه ام یهویی تب کرد بدون داشتن هیچ گونه علائمی یک روزه تبش پایین نمیاد و بالای ۳۸٫۵هستش با شیاف استامینوفن ۱۲۵کنترلش میکنم علتش چی میتونه باشه و لازمه دکتر ببرمش
- شیرخشک
سلام پسرپنج ماهشه رفلاکس داره.دیگه شیرخودمونمیخوره البته توخواب میخوره توبیداری نه.میخوام شیرخشک بدم بنطرشماچی بدم؟؟
- در مورد امپول دگزامتازن
من یک کودک سه ساله دارم به خاطر گلو درد و سرفه به بیمارستان مراجعه کردم برایش امپول دگزامتازن تزریق کردند آیا ضرر دارد یا نه چون وقتی این امپول را تزریق مکنیم خیلی بی قراره طوری شبا تو خواب جیق میزنه نمی توانم ارامش کنم ممنون
- سلام میزان مصرف ازیترو برای کودک ۲ ساله باوزن۱۰ کیلو
- شربت آموکسی سیلین برای نوزاد ۲ ماهه
سلام نحوه مصرف شربت آموکسی سیلین برای نوزاد ۲ ماهه چه مقدار و آیا عوارضی دارد. ممنون و سپاس
- سلام آقای دکتر این قطره ادزیر دندون رو سیاه نمیکنه
- زردی نوزاد
سلام آقای دکتر پسر من 50روزشه آزمایش دادیم زردیش 10.5بوده میخواستم ببینم براش ضرر نداشته باشه وزنش هم5.2است
- سلام خسته نباشید بچه من دوماهشه سینش بعۻی وقتیها خس خس میکنه بیشتر بعد شیر خوردن اونجوری میشه انگار که تو گلوش خلط هست میخواستم راهنمایم کنید ایا نیازی به دارو هست ممنوم
- سرماخوردگی وابریزش بینی
آقای دکتر دخترم سرما خورده بود و سفکیسیم بهش دکتر داد دوسی سی و دیفن هیدرامین خوب شد دو سه روز بعد دوباره سرماخوردگی برگشت یا دوباره گرفت الان دارم دیفن هیدرامین میدم سفکیسیم هم باز بدم؟ یا نیاز نیس آبریزش بینی زیاد و غلیظ داره
- اسهال
سلام افاي دكتر پسرم بخاطر عفونت ريه ٨روزبستري بود وتوي بيمارستان از سومين روز تعداد دفعاتش بيشتر از حالت عاديش شد و تا ٦بارم رفت الان٤روزه ترخيص شده و توي خونه سه تا چهار بار دفع داره در روز واسهاله چاكار كنم خوب بشه ؟براش كيدي لاكت و او ار اس گرفتم خوبه!؟
- واکسن یکسالگی
سلام.خسته نباشید آقای دکتر.اگرواکسن شش ماهگی کودک با تاخیر تزریق شد واکسن یکسالگی هم باید با تاخیر باشد ؟
- خلط بینی
سلام پسرمن ده روز خلط بینی گلو داره سرفه خلط دار می کنه دکتر شربت کیتوتیفن شربت سرفه داده هنوز قطع نشده چی کار کنم
- ریختن بیش از اندازه اب دهن نوزاد وخوردن دست ها از بعد ازتولد تاشش ماهگی
سلام دکتر دخترشش ماه ای دارم ک دوماه بعدازتولد اب دهنش همین طوری میریزه بعضی موقع ها زیاد وگاهیاوقات کم وهمیشه لباسش خیسه وهم اینک ازبعدتولد دستاشو داخل دهنش میبره ومیخوره میخواستم بدونم مشکل خاصی داره یانه ممنونم
- جواب آزمایش
پسرم ٨ماهشه،تو آزمایشش لنفوسیتشو زده75%,,نتروفیل رو زده20%,HGB11.9 HCT35.2 MCV79.8 هست کلسیمش هم11میخواستم ببینم مشکل خاصی نداره؟

