Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- ترشح واژن
سلام دخترم ۵ سالشه بعضی وقتا ترشح واژن داره طبیعیه
- قطره باکتری میاد برای کودک 6سالهر
قطره باکتری ماید برای کودک 6ساله مناسب است
- وزن اضافه نکردن
دخترم هشت سالشه خیلی ضعیفه وبدغذا الان سه ساله وزنش بیست کیلوهستش توروخدا راهنماییم کنیدچکارکنم علتش چیه
- عفونتگلو
سلام آقای دکتر نزدیک سه هفته هست که دخترم اول سرفه های خشک داشت و الان یک هفته خلطی شده و تب خفیفی هم کرده شربت سفکسیم ۱۰۰ بدم یا آموکسی کلاو؟ و چقدر؟
- سرما خوردگی
سلام دخترم سرما خورده و ابریزش و مخاط بینی و گلو داره دکتر گفت التهاب داره و سفیکسیم داده ولی سرفه میکنه بعد چند روز هنوزم سرفه داره تو توخواب بیشتر انگار یکم خلطی شده پروسپانم میدم پلارژینم نوشته اشکال نداره همزمان هر دوش ؟ایا اسپری سالباتامول میتونم بزنم
- کم خونی
سلام وقتتون بخیر برای کودک ۲۲ماهه با کم خونی مگالوبلاستیک روزانهو۵میلی آسماویت کافیه ؟ یا باید جداگانه اهن و فولیک اسید هم بدهیم ؟
- گرفتگی صدا
نمیشه سالبو تامول بهش بدم برا پسری ک گفتم تو خواب نمیتونه نفس بکشه فاویسم هم داره ک گفتین بخور مرطوب بدمش و قطره بینی
- سرماخوردگی گوش درد
میزان مصرف ازیترومایسین ۲۰۰ در کودک ۲ساله باوزن ۱۳ونیم کیلو
- زردی دست و پا کودک ۷ ساله
پسر ۷ ساله دارم که یک هفته پیش دست و پاهاش زرد شده و بعد از یک روز از بین رفت ولی دوباره دیروز دست و پاهاش زرد شده و هیچ گونه علائم بی اشتهایی و ضعف نداره دلیلش چیه آیا مشکل از کبدش هست یا نه؟ممنون میشم منو راهنمایی کنید
- سلام فارمنتین ۴۵۷ برای وزن ۱۴ کیلوگرم سه سال ونیم
- زردیکفپا
سلام خسته نباشید آقای دکتر پسرم شش سالشه کف پا هاش زرده از چیه نشانه چیه من باید چیکار کنیم خیلی میترسم لطفاً بهم توضیح بدین ممنون
- سانستول
سلام آقای دکتر بچم 16 ماهشه الان مولتی ویتامین ویتوکید و قطره آهن بهش میدم . میخوام بدونم اگه بخوام سانستول بدم دیگه نباید ویتوکید بدم؟ و اینکه روزی چند سی سی سانستول بدم!؟
- بروز جوش های پوستی بعد از تب
پسرم سه روز تب کرد .که روز اول بردمش دکتر و دکتر گفتن ک سرماخورده و کوریزان و استامینوفن تجویز کرد .روز سوم تبش قطع شد الان ک روز چهارمه روی صورتش دونه های قرمز دراومده و بیقراه همچنان . سوالم اینه اگر سرماخورده این دونه های پوستی چی هست ؟ و اینکه نگرانم اگه تبش قطع شده و خوب شده این بیقراریش برای چی هست ؟ خدای نکرده عفونت مننژیت و یا گوش و ... نباشه 😔😭
- قطره آهن
سلام آقای دکتر وقت بخیر پسرم 2سال و نیم داره قطره آدزیر میخوره ولی الان هرجا میگردم نمیتونم قطره رو پیدا کنم؟ جایگزین چی میتونم بهش بدم؟
- سیاهی زبان
با سلام پسرم سه سالش است که حدود ۴ ماه است که انتهای زبان او تا وسط سیاهه شده و گاهی وقت ها کمرنگ میشود و گاهی پررنگ و در ضمن پسرم در یک سالگی به خاطر سوراخ قبل عمل باز شده است لطفا راهنمای کنید.
- ویتامین دی
سلام خسته نباشید پسر من مریض شماست 7 سالشه وزنش 36 کیلو . می تونه 2 ماه یکبار ویتامین دی 5000 بخوره . ممنون میشم راهنمایی کنید
- پرنوشی
سلام آقای دکتر پسری دوسال ونیم دارم ،درشبانه روزنامه دفعات ادرارش 3تا4بار باشه ،ولی گرمایی هست جاهای سرد رو دوست داره دوروزه احساس میکنم اب زیاد میخوره ولی ادرارش کمتره،اشتهاش هم خوبه وسرحاله ،به نظرتون اب خوردن زیاد میتونه دلیل بیماری باشه؟
- 17ماهه
آقای دکترسلام.دادن زینک سولفات باعث بلوغ زودرس میشه دخترم 17ماهشه 2سي سی بهش میدم اگه باعث بلوغ زود رس میشه دیگه بهش ندم بجاش شربت دیگه بدم .ممنونم
- علت قوز کردن کتف در کودک ده ساله
سلام دختر ده ساله ام هنگام نشستن وایستاده قوزمیکند آیا این حالت به کمبود ویتامین در استخوانها مربوط میشود؟
- مصرف کتوتیفن ودیفن
سلامدخترم 7 سالشه میخاستم آبریزش داره و کم و بیش سرفه بهش کتوتیفن و کلداکس همزمان دادم الان خوندم نگران شدم حقیقت داره ک باهم مصرفش خطر داره؟؟چن ساعت باید بین دیفن و کتوتیفن فاصله داشته باشه

