Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام اقای دکتر دخترم یکسال و نیم هست خروسک گرفته چی براش خوبه بهش بدم
- کودکان
پسرم انگل داره شربت پیروی ساید داره مصرف میکنه ولی بازم خارش معقد داره ۳سالشه چندسی سی بهش بدم هر۱۲ساعت بهم گفت دکتر
- زردی کف دست و پا
سلام، وقتتون بخیر پسر من ۴ سالشه، چندروزیه رنگ کف دست و کف پاهاش رو به زردی رفته داروی خاصی استفاده نمیکنه و بیماری خاصی هم نداره میخواستم بپرسم علتش چی میتونه باشه؟ لطفا راهنماییم کنین...
- شربت آزیترومایسین
دوز مصرفی شربت آزیترو مایسین ۱۰۰ برای کودک ۵سال و ۳ ماهه چقدره
- شربت فاموتدین
سلام دخترم نزدیک ۶ سالشه همیشه معده ش ترش کرده پارسال کپسول ژومپرازول مصرف کرد که تا امسال خوب بود. اما الان که دوباره معده ش ترش میکنه شربت فاموتدین صبح و شب ۱.۵ میل بهش دادم که کامل خوب نشده و گاهی مری و معده ش سوزش داره .به نظر شما دوزش کم نبوده ؟دکتر گفت شبها ۲.۵ میل بده اما من هر صبح و شب ۱.۵ میل دادم
- شربت سرفه
سلام اقای دکتر پسر 21 ماهه دارم که امیکزون گرفته دکتر دارو داده و میخوره ولی یه شربت سرفه گفته بودن که باعسله ولی پیدانمیشه میخواستم بپرسم چه شربت سرفه ای و چند ساعت یه بار چند سی سی بخوره؟چون دکترش تا چهارشنبه نیستن
- سرماخوردگی
سلام اقای دکتر .پسرم امیرعباس الان ۱ سالو دوماه داره که علایم سرما خوردگی داره که اب ریزش با گه گدار خیلی کم سرفه میکنه و عطسه میزنه چی بش بدم چون بچه داداشمم همینطوره اون رفت دکتر بش ستریزین و سفکسیم ۱۰۰ با استامینوفن داد منم میتونم استفاده کنم همونو
- جایگزین کواموکسی کلاو۴۵۷
باسلام دختر۱۵ماهه باوزن ۱۱کیلوسرماخورده وعفونت گوش داره وکواموکسی ۱۲ساعت ۵سیسی دادم که ازروزدوم اسهال شد روزی ۴تا۵بار الان نمیدونم جایگزین چی بدم دکترگفت اگرحساسیت داشت آزیترومایسین بده ولی دوزش و نگفت والان نمیدونم چیکارکنم
- علت درددراطراف ناف کودکان چیست
دختری دارم ۸سالشه گه گاهی اطراف نافش دردمی کنه واشتهاش کمه علتش چیست خیلی از آقای دکتر تشکر دارم
- اسهال در نوزاد سه ماه و نیم
سلام و احترام خدمت شما دکتر گرامی! در ضمن کودکی حدودن سه الی سه و نیم ماهی مدتیست که اسهال است و کسالت دارد. دکتر رفته اند آزمایش داده و گفته به شیر مادر که حاوی قند است حساسیت دارد و بایستی از شیر خشک استفاده کند. می خواستم بپرسم که راه حل دیگری برای درمان این حساسیت وجود ندارد که بتواند از شیر مادر استفاده کند؟
- سلام دخترم هشت سالشه شربت ازیتر مایسین دویست گرفتم وزنش ۲۵/۲۶ نمیدونم چند ساعت وچه مقدار باید بهش شربت بدم ممنون میشم راهنماییم کنید
- سرماخوردگی
سلام دخترم ۶سال وزن ۱۹کیلو ده روزپیش سرماخورده علائم اولیه گلودردوگرفتگی بینی داشت که بامراجعه به درمانگاه براش اسپری بینی واستامینوفن وآموکسی کلاو۶۴۸نوشت که درصورت چرکی شدن گلو بهش هر۱۲ساعت ۱۰ سی سی بده یک روزبعد دیدم ترشحات بینی زردرنگ شده بینی خیلی التهاب داره آموکسی کلاو شروع کردم تایک هفته تقریبا دادم شربت تموم شد.بعدازدوروز قطع آموکسی کلاو امروزدوباره گلودردوگرفتگی بینی داره ممنون میشم راهنمایی کنین
- مدفوع کودک
کودکم ۲۰ ماهه ست روزی یک یا گاهی دو بار شکمش کار میکنه ولی سفت نیست و مدفوعش نرم و شل هست میخواستم بپرسم طبیعیه یا مشکلی هست ؟
- قطرم میم
سلام . دکتر برا دخترم ۱۸ ماهشه قطره میم وقطره آروویت تجویز کرده ببخشید آقی دکتر مگه قطره میم خودش آهن نداره
- ابله مرغان
اقای دکتر سلام من از وقتی جوش آبله دراومده چندروز حساب کنم پیش بچه هام نرم چهارماهه هستن امروز امروز ۵روز هست ممنونم
- ازیترومایسین
..سلام.کودک یک سال و چهار ماه دارم .سرفه داره و صداش درنمیاد چقدر ازیترو مایسین بدم؟
- داروی سفکسیم
سلام ببخشید سفکسیم رو واسه کودک ۷ ساله چند میلی باید بدم
- نوزاد
سلام دکترمیشه شیرخشک اپتامیلو با ببلاک کامفورت قاطی کرد اپتامیل بچم یبوست میشه جزاونم چیزی نمیخوره پزشک براش کامفورت تجویز کرده اونم نمیخوره اصلا همیشه هم شکمش سفته و گریه میکنه و زورمیزنه پیشنهادشماچیه برای رفع یبوستش فقط اب قندبدیم کارمیکنه با ترنجبین
- قطره آهن فروزومال
سلام آقای دکتر قطره فروزومال وانیلی به بچه هامون یبوست نمیده؟ چون آیروفیکس دادم بدجور یبوست شده.
- دفع زیاد نوزاد
با سلام پسرم یک ماهشه، تعداد دفع مدفوعش زیاده ،حدودا ۷ یا ۸ بار، گاهی به ده بار هم میرسه، کشدار و مخاطی هم هست. ففط شیر مادر میخوره. دلدرد هم داره. آزمایش مدفوع ساده انجام دادیم مشکلی نداشت. آیا انجام تست ph,کالپروتکتین نیازه؟ راه حل چیست، ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.

