Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- تل شدن بچه
سلام دخترسه ساله دارم که داعم همه چیز درگلویش گیرمیکنه تل میشه گلودرد بدخلق تب عصبی آبریزش بینی میشه و یک ماهه درخاب خروپف شدید داره نگرانم نمیدونم چه کنم
- داغی پشت سر نوزاد
سلام خسته نباشید پسرم دوماهشه پشت سرش داغه بعضی وقتا. تبشو میگیرم بین 36/8تا37 ینی تب داره؟ شربت استامینوفن بهش بدم؟
- ریسورس جونیور
آیا از ۳ قوطی بیشتر نباید برای کودک یکساله استفاده کرد ضرر داره ؟
- واکسن واریسلا
سلام وقتتون خوش من یه پسر سه سال و نیمه دارم قراره که یکی از اقوام برام از دبی واکسن آبله مرغان رو تهیه کنه پزشک بهم گفتن که دو دوز با فاصله ۶ هفته تزریق میشه میخواستم بدونم که آیا این فاصله نزدیک مشکل ساز نیست؟ آیا ایمن میشه؟ و خطر نداره؟
- تکرر مدفوع
سلام وقت بخیر آقای دکتر دختر ۵ساله دارم ک چند روز پیش سرما خورد وگفت گلوم درد میکنه چون تعطیلات بود بهش. شربت اموکسی سیلین۲۵۰ دادم.قبلا هم داده بودمدو روز بعدش تکرر مدفوع داشت روز بعدش دیدم نزدیک ب۱۲ بار تکرار مدفوع داشت خب من شربت قطع کردم از امروز باز تکرر مدفوع داره نسبت ب روز قبل بنظرم کمتر شده آیا نیاز ب آزمایش یا دارویی داره اگر بخاطر شربت آموکسی باشه چند روز بعد بصورت نرمال برمیگرده
- چربی خون بالا و چاقی
پسری 9 ساله دارم که از چاقی رنج می برد. اخیرا در آزمایش خون، کلسترولش 264 و تریگلیسیریدش 316 بوده است. متخصص اطفال دارو برایش تجویز نکرد و فقط پرهیز غذایی را پیشنهاد کرد. نزد متخصص غدد اطفال رفتیم، ایشان 200 قرص امگا 3 و 100 قرص ازیتیمایب و 10 قرص ویتامین دی 3 برایش تجویز نمود. ممنون می شوم چنانچه لطف فرموده و نظر خود را در باره مصرف این داروها بفرمایید.
- میزان مصرف دارو در 2 سالگی
با سلام دختر من 23 ماهشه که با وزن 1/850 (نارس) به دنیا اومد. الان وزن11/400 و قد 82 رو داره. میخواستم بدونم از نظر قدی و وزنی چطوره. 2- تا الان یک سی سی کیدز پلاس و یک سی سی قطره فروگلوبین میدادیم بهش. از دوسالگی به بعد برای مصرف ویتامین چه توصیه ای دارید. ممنون میشم بفرمایید.
- زیاد دادن قطره آد
- تب
سلام اقای دکترخسته نباشید..دخترم ۲سال ۱۰ ماه داره ۱۳ کیلووزنشه...۵روزپیش تب گرفته بودشربت دادم خوب شده بود ولی دیشب دوباره تب داشت .ممنونم ازشما
- استفاده از شربت زینک
سلام میخواستم بدونم شربت زینک دکتر کیدز رو همراه شربت زینک سولفات تو یه روز به دختر یک سالم بدم ضرر دارد
- واکسن 18ماهگی
سلام دکتر جان.. من پسرم تب تشنج کرد و بستری شد و اب نخاع گرفته شد و تشخیص دادن تبخال مغزی 21 روز دوره درمان کامل شد و الان خداروشکر خوبه حالش باهوش و بازیگوش بعد الان واکسن 18ماهگی داره عایا مشکلی ایجاد نمیکنه بزنم...چون داروی آسیکلویر250تزریق میکردن.. الان واکسن 18ماهگی بزنم یا بعد دوهفته یا سه هفته زده بشه بهتره؟؟ فرداهم مرخص میشه از بیمارستان ممنون 🌹 🌹 🌹 🌹
- اسهال
- ازمایش کودک
سلام وقتتون بخیر ببخشید پسرم بیست ماهشه سرماخورده اشکالی داره آزمایش دوسالگی رو الان بده؟
- پسرم دوسالشه یک ساله مدفوعش مخاطیه وزیاد دسشویی میره؟چیکارکنم؟
ج
- شیر بز
سلام عیدتون مبارک اقای دکتر بدا کودک ۲۲ماهه که الرژی به پروتین گاوی داره و باعث رفلاکس شدید و سرفه کودک شده مبشه شیر محلی بز داد ؟ عوارضی نداره ؟
- واکسن
سلام آقای دکتر اگر ببن دو دوز واکسن انفولانزا بچه سرما بخوره تا چندروز بعدش میشه واوسن زد ؟ دوز اول رو بعد از چند روز پس از بهبودی؟
- دور سر
سلام خسته نباشید اقای دکتر دور سر دختر ۱۶ ماهه ۴۶ هستش تولد ۳۴ بود این اندازه خوبه ؟
- خس خس سینه
باسلام پسرم ۱۰ ماهشه چندروز گلوش عفونت کرده دکتر بهش شربت فارمتین ولوارتادین واسپری سالبتول داده الان ۶ روزه دارو رومصرف میکنم ازدیروز پسرم اسهال گرفته نمیدونم دارورو ادامه بدم یانه؟ درروز چهاربار بیرون روی داره.درضمن سرفش بهترشده ولی خس خس داره چکارکنم .داروهارو چندروز باید بدم تا کاملا خوب بشه؟.ممتون
- قطره اهن
سلام آقای دکتر خسته نباشید تشکر از شما بزرگوار میخواستم بدونم آیا قطره آهن لیپوزوفر باعث یبوست یا اسهال کودک میشود اگر کودک کم خونی مینور داشته باشه میتونه از این قطره استفاده کنه
- سلام پسرم ۵سال و نیمشه یک هفته است سرما خورده و گلوش خلط داره فاویسمی هم هست میتونه شربت آزیترومایسین مصرف کنه اشکال نداره اگر مشکلی نیست هر چند ساعت یکبار قبل یا بعد از غذا

