Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- وزن نوزاد
باسلام دخترمن در 38هفته بدنیاامدباوزن3کیلوکه بعدازچندروز شد2800 و از پنج ماهگی رفلاکس داشت که الان خیلی بهترشده وزنش در موقع شش ماهگی 6600بود میخواستم بپرسم ایاوزنش نرماله یاخیر
- قطره کولیکز
پسرم ۶۷روزه شه. گریه های شدید با داد داره، نیاز هست پیش دکتر ببرم یا برای کولیک است؟ قطره کولیکز را چقدر و هر چند ساعت بهش بدم؟
- نوزاد
سلام خسته نباشید آقای دکتر من و همسرم سرما خوردیم ولی دختر 10 ماهه دارم که خداروشکر فعلا حالش خوبه دارویی هست که بهش بدم پیشگیری کنه از سرما خوردگیه دخترم؟ ممنون میشم از راهنمایی تون
- حساسیت
سلام وقتون بخیر دخترم 5ماهش صورتش جوش های سر زرد درمیاره تا الان شیرخشک نان میخورد الان دیگه بهش نمیدم ولی بازم جوش درمیاره
- ازیترومایسین
سلام شربت ازیترومایسین 100 برای پسر دوساله چه جوری استفاده کنم؟بچم سرماخورده دکتر داده دلی نحوه مصرف یادم نیست و ایشون هم تشریف ندارن
- مدفوع
سلام . پسر دو ماهه مدفوعش شل و زرده آیا طبیعیه
- مریض
سلام،پسرم سه ماهشه،سرما خورد شربت سفکسیم دکتر بهش داد الان از همون موقع در روز ۴،۵بار مدفوع میکنه یعنی اسهال داره،خواستم ببینم چه دارو یی باید استفاده کنم،مچکر
- كف دست نوزاد
سلام خسته نباشيد كف دست راست پسرم ٨ هست نه ١٨ و انگشت كوچك هر دو دست هم دو بند داره (پسرم سندروم داون نيست) دليلش چيه و آيا علائم بيماري خاصي هست؟
- پرتقال
سلام اقای دکتر ایا میشه به کودک ده ماهه اب پرتقال طبیعی داد ایا ضرر نداره واسش؟؟
- درد شکم در دختر بچه 8 ساله
سلام آقای دکتر از دیشب بچم یه ترس شدیدی بهش وارد شده فقط میگه زیر شکمم درد میکنه شب بردمش دکتر بهش آمپول مترومندازول زد وشربت دیسیکیلومن. واستامینوفن بهش داده ولی خوب نشده لطف میکنین کمکم کنین یه توضیح بهم بدین
- انگل
سلام اقای دکتر پسر 20 ماهه دارم میتونم همینطوری شربت انگل بهش بدم برای پیشگیری یاخیر؟ اگه میتونم چه شربتی چقدر؟
- قطره باکتی ماید20
قطره باکتی ماید 20برای نوزادان 10ماهه ضرری برای چشمش ن اره
- اسهال واستفراغ
سلام پسرم پنج ماهشه پنج روز اسهال و اسفراغ شديد شده تب هم داره شير كه ميخوره به شدت بالا مياره هر دو روز ادرار ميكنه هر چى دارو هاش رو ميديم بالا مياره شياف هم گذاشتم براش فايدى نداشت شير خشكى هست بيوميل 1ميخوره لطفا كمكم كنيد دكتر بردم بازم خوب نشد
- یبوست
وقتتون بخیر .پسر من 67روزشه شیر خشک اپتامیل اچ ای مصرف میکنه شکمش سخت کار میکنه با کلی زور زدن .خیلی اذیت میشع. دکتر بردمش شربت لاکسی ژل داد ولی تاثیری نداره . باید چیکار کنم؟ شیرخشکشو عوض کنم؟
- تب
دخترم یکونیم ساله ، بین ۸تا ۱۰ کیلو وزن داره تب داره فقط یه شربت استامینوفن ۱۲۰ میلی گرم خونه دارم روش نوشته از سه سال ب بالا ،چکار کنم بهش بدم یا نه ؟ و چقد
- عود بیماری
سلام آقای دکتر دخترپنج ساله باوزن ۱۵ کیلو دارم که به علت تب سفکسیم میخورد یک روز بعد مصرف تبش قطع شد و ۲/۵ روز بعد مصرف شربتو قطع کردم واز فرداش دوباره تبش شروع شدمجدد باید شربتو ادامه بدم وچند روز باید استفاده کنم؟
- آزیترومایسین ۲۰۰
دخترم باید ۵ روز پیش آزیترو مایسین ۲۰۰ رو شروع میکرد اما به خاطر اشتباهی استفاده نکردن الان بعد از ۵ روز جواب گو هست بخوام استفاد بکنم؟
- رفلاکس معده
با سلام دختر من ۱ ماهه است و به دلیل رفلاکس معده شیر خشک ببلاک آر میدهم ولی دچار یبوست شده چه راهکاری وجود دارد؟ ممنون میشم راهنمایی کنید
- اسهال نوزاد
سلام من بچم۲۶روزشه و شیرخشک ببلاک میخوره از ۱۰روزگی بهش دادم خوب هم بود نه استفراغ داشت نه مشکلی یهو از دو روز پیش اسهال شد بردمش دکتر بهش قطره پدیلاکت داد یکم بهتر شد ولی خوب نه چکار کنم؟
- آبریزش بینی
باسلام نوزاد ۵ ماهه من بینیش بسته هست از قطره استفاده میکنم آبریزش بینی پیدا میکنه ولی همچنان بینیش بسته هست وراحت نمیتونه نفس بکشه گلوشم خلط داره از شربت آزیترومایسین میتونم واسه گلوش استفاده کنم؟برای بینیش چیکار کنم

