Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- گزیدگی حشره
پسرم یک سال ۴ماهشه بدنش دونه قرمز زد بردم دکتر گفت کک گزیده بهش بتامتازون وشربت سیتذیزین داد زیاد خارش داره و خیلی بزرگ شده وورم کرده چیکار کنم
- مصرف ریسپیریدون
با سلام خدمت شما آقای دکتر خسته نباشید.پسرم ۲۸ ماهه است بعضی اوقات داد و فریاد میکنه و حالت پرخاشگری داره و کم اشتهاست فعلا از شیر خودم نتوستم بگیرم زمانی که نمیخوام بهش شیر بدهم این حالات بیشتر خودشو نشون میده. پیش دکتر بردیم داروی ریسپیریدون را تجویز کردن که عصر نیم میل بهش بدهم آیا به نظر شما صلاح هست در مورد پسر من این دارو مصرف بشه؟
- بیماری کودک 5ساله
سلام پسر 5ساله دارم که 5روز پیش با دمای38.5یک دوز استامینوفن دادمش دماش اومد 36/5دیگه دماش نرمال شدولی روز دوم آبریزش بینی وگرفتگی بینی داشت روز سوم شبش سرفه داشت الآن دوروز هست که شب و روز سرفه داره بیشتر سرفه هاش خشک بعضی موقا به نظر میاد یه کم ترشح همراه سرفه البته خیلی کم لطفاً راهنمایی بفرمایید
- دندان
سلام دخترم ۱۵ ماهشه پیشونیش بعضی شبا گرم میشه ولی هیچ علائمی نداره من استامینوفن میدم خوب میشه همیشه اینجور نیست بعضی شب ها اینجور میشه دلیلش جیه میتونه از دندون باشد ؟؟
- معده درد و حالت تهوح
معده درد و حالت تهوح
- استفراغ
سلام آقای دکتر پسرم دو ساله هست استفراغ داشت نصف امپول اندانسترون تجویز کردن امپولو زدیم ی روز خوب شد ولی بازم استفراغ میکنه شربت اندانسترون چند سی سی بهش بدم ؟وزنش ۱۲/۵ هست
- گریه اطفال
سلام دکتر وقت بخیر پسرم دو سال و دوماهشه چند ماهه خیلی گریه میکنه به گوشی وابسته است همش میگه با گوشی زنگ بزنم گوشی هم میدم دستش زنگ میزنه اما بازم گریه میکنه همش بهونه میگیره و گریه میکنه از سرش سی تی گرفتم خدا و شکر سالم بود چکار کنم اذیت میکنه خدا خیرتون بده راهنماییم کنید لطفا
- ازیتروماسین
سلام آقای دکتر دخترم ۳ سالشه و دوازده کیلو است شربت ازیتروماسین ۲۰۰ دکتر داد ولی ننوشته چقد بدم؟؟؟
- عدم راه رفتن کودک ۱۷ ماهه
باسلام پسری دارم ۱۴ ماهشه هنوز راه نمیره ولی ب درو دیوار میگیره و راه میره فقط تنهایی نه حس میکنم میترسه شنیدم شربت کلسیم خوبه آیا تاثیر داره؟؟؟روزی چند سی سی؟؟
- قرمزی زیرچشم
سلام. پسر من دو سال و نه ماهشه. چند روزی هست که زیر چشمش قرمز و کمی متورم شده بدون هیچ علامت دیگه ای از بیماری. دلیلش چی میتونه باشه؟ نیاز به مراجعه به پزشک هست؟
- دل درد کودکان
باسلام،کودک ۲،۵ سالم هر از گاهی میگه دلم درد میکنه، میخواستم ببینم سردی کرده یا مورد خاصی داره.ممنون
- جوشهای چرکی
سلام دخترمپنج ساله هست واطراف ناحیه تناسلی وروی رانش جوشهای چرکی خارش دار زده تب گلودرد هم داره اطراف واژن خیلی ملتهب شده باید چه کارش کنم
- قرص سفیکسیم برای کودک فاویسم مشکلی نداره،وایا میتونه قرص وبجوه
ایا قرص سفیکسیم ۲۰۰جویدنی است؟
- قرمزی چشم وعفونت چشم
دخترم یازده سالشه چشمهاش قرمزشده سوزش داره وچرک ازچشمش میاد قطره باکتی ماید رو بید چگونه براش استاده کنم طریقه مصرفش رالطف کنید
- آبله مرغان
سلام دختر ۶ ساله من آبله مرغان گرفته، میخواستم نوع و میزان دارو برای درمان رو بپرسم؟
- اسهال کودک یک ساله بخاطر عدم تحمل لاکتوز
سلام وقت بخیر. اقای دکتر من پسرم یک ساله هست و یک ماهی میشد اسهال داشت چند دکتر بردم و چون کاهش وزن نداشت داذو خاصی نمیدادن و گفتن به لاکتوز حساسه و شیر خشکLaگفتن تا دوهفته بدم بعدش همون شیر قبل رو.. الان دوهفته گذشته و اسهالش بند اومد.. ولی باز ک شروع کردم به شیر نان اسهال شده.. خواهش میکنم راهنمایی کنید.. آیا میشه باز همون شیر بدون لاکتوز بهش بدم
- راه نرفتن
سلام ارض ادب و خسته نباشید ببخشید پسر من ۱۱ماهشه ۱۰روز مونده به تولدش ولی اصلا نمیتونه بشینه یا روی پاهاش سفت وایسه وقتی تلاش میکنم راه بره پاهاش رو کامل به زمین نمیزاره روی انگشتای پاهاش راه میره سرش و گردنش رو خوب نگه میداره مشکلی از سر و گردن نداره ولی نمیتونه بشینه وراه بره دندون هم اصلا در نیورده چیکار کنم میشه راهنمایی کنید
- دوز مصرف شربت آزیترومایسین 200 برای کودکان
آزیترومایسین۲۰۰برای کودک ۹کیلویی یکساله چندسی سی باید داده بشه
- مقدار مصرف دارو
سلام خسته نباشین. امروز پسرم رو بردم دکتر گفتن گلوش چرک کرده شربت زاکسیم ۱۰۰ دادن ولی نگفتن چقدر باید بدم پسرم سه ماه و بیست و هشت روزشه و وزنش پنج کیلو و نیم هست
- خواب
سلام پسرم دوسال چهار ماهش چه دیربخوابه چه زود تاصبح دوسه باربیدارمیشه.گاهی یه نق گریه هم میزنه گاهی میشینه دوباره درازمیکشه یا اینکه میگه روپا بخوابون.نصف شب بایدپاشم بزارمش روپام..صبح ساعت ۶تا ۱۰دیگه خوب میخوابه.. آیا طبیعیه یا دلیل دیگه داره ممنونم

