Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- هسته گیلاس
سلام یکدانه اشتباهی هسته گیلاس خوردم ضرر داره یا دفع میشه؟
- مدفوع کودک
با سلام و خسته نباشید پسرم 6 ماهشه حدود یک هفته است که خیلی کم کم مدفوع میکند مثلا میبینم که مدفوع کرده خیلی کم عوضش که می کنم دوبازه یکم بعد میبینم که یه کوچولو مدفوع کرده ؟ میخواستم ببینم علت خاصی دارد ؟
- اسهال
سلام آقای دکتر خسته نباشید،بچه من الان ۲۳ ماه و ۸ روزشه الان ۱۰ روزه اسهاله همه نوع دارو هم دادم ولی فایده نداره ۱۴ ماهــگی تا ۱۶ ماهگی هم اینجوری شد ک دکتر بردیم گفتن شیر بدون لاکتوز بدین ک بد گیر میاد یا بدون نسخه نمیدن اون مدت ریسورس جونیور دکتر دادن یه ماه دادیم تا ک خوب شد الان باز همونجوریه شیرم گیر نمیاد از شیر گرفتمش غذا هم اصلا هیچی نمیخوره حتی مزه هم نمیکنه من چکارش کنم واقعا کم آوردم&ممنون از لطفتون
- عطسه کودکان
خانم دکتر دخترم چهار سال عطسه مزنه چیکار کنم
- اسهال کودک
سلام کودک 7 ماهام رفلاکس دار اس آمپرازول مصرف میکنه از 10 روز پیش اسهال گرفته دکتر براش سفکسیم 100و شربت زینک و پودر پلانتاژلو قطره پدی لاکت نوشته ولی هنوز اسهال داره باید چکار کنم میتونم پودر کیدی لاکت بهش بدم وزن تولد 2900 و الان 6.500
- دور سر کودک
با عرض سلام و وقت بخیر میخواستم بدونم کودکی که دور سرش موقع تولد ۳۳ و قدش ۴۸ بوده باید در پایان یازده ماهگی دور سر و قدش چند باشد؟
- دوز آزیترومایسین
سلام پسر ۴ ساله ۳۳ کیلو گرم وزن دوز آزیترومایسین روز اول و سپس روزهای بعد چقدر هست ؟ ممنون
- یبوست
سلام آقای دکتر وقت بخیر طبق دستور شما به پسرم شربت ایمونس میدم قبلش آسماویت تجویز کرده بودید پسرم دوسال و نیمه هست جدیدا دچار یبوست میشه ممکنه از شربت ایمونس باشه من روزی یک قاشق مرباخوری بهش میدم
- رفلاکس پنهان
سلام آقای دکتر خداقوت شیرخشک پپتی جونیور ممکنه رفلاکس پنهان رو تشدید کنه؟ دخترم بعد از آروغ حالت عوق زدن داره بعد مزه مزه میکنه، رفلاکسش بهتر شده بود ۵ماهشه.
- اسهال پی درپی
سلام دخترم ۵ سالشه ماه پیش اسهال شد ودکتر بنا به آزمایش خون سفیکسم داد وخوب شد این ماه دختر دوباره اسهال شد ومن چون به دکتر دسترسی نداشتم دوباره بهش سفیکسم دادم وخوب شد آیا کاردستی کردم وچرا دوباره اسهال بعد از یک ماه برمیگرده مربوط به غذا است؟
- مقدار مصرف ازیترو مایسین۲۰۰ با وزن ۲۵ کیلو چقدر است
سرماخوردگی شدید دوهفته است سرفه وتبش خوب نمیشه سه بار دکتر بردم میخاستم این شربت جایگزین کنم
- داروی سفکسیم
سلام ببخشید سفکسیم رو واسه کودک ۷ ساله چند میلی باید بدم
- باسلام ،تب کودک ۵سال ونیم،باوزن ۳۲کیلو،
میخواهم از ازیترومایسین استفاده کنم برای کودک،مقدار آن رو خواستم بدونم،هم اینکه درطول این ۴روزکه کودک تب داره وسرفه های شدید وخروسکی میکن سیفکسیم جواب نداده،،،،،داروی دیگه چی بخوره؟ کتوتیفن هم میخوره،اسپری سالبتامول هم میزنه
- دانه روی چشم
سلام اقای دکتز 3 الی 4 روزه پشت پلک پسر یکساله ام دونه قرمز زده دونه مدل جدشه و کمی قرمز ولی همون اندازه که بدده هست بزرگتر نشده چه دارویی میتونم استفادع کنم ؟
- ازمایش
سلام دخترم ۷. ساله است تست tsh 4.416و تست پرولاکتین عدد ۶۴ است. آیا کم کاری تیرویید دارد ؟ و اینکه پرولاکتین بالا خطری دارد؟
- رگ نازک
سلام آقای دکتر وقت بخیر پسرم دو سال و نیم هست رو لپ صورتش رگه های نازک قرمز هست خاستم بپرسم علتش چیه جای نگرانی هست یا نه؟
- ویتامین
سلام اقای دکتر خسته نباشید.برای دختر ۲ ساله چه نوع ویتامین بهش بدم ممنونم
- پلارژین
سلام اقای دکتر پسرم 21 ماهشه امیکرون گرفته دارو میخوره به تجویز پزشک ولی شربت سرفه اش پیدانمیشه شما فرمودین پلارژین هر 8 ساعت بخوره ولیکن داروخانه سن بچه ر پرسید نداد گفت برای بالای 6 ساله. میخواستم بپرسم چیکار کنم و چی تجویز میکنید؟
- سرماخوردگی کودکان
دختر من 8 ساله است 42 کیلودارد سرماخوردهو شدیدا سرفه میکند آیا آمپول بتامتازون برایش مناسب است؟
- قطره اهن
سلام آقای دکتر خسته نباشید تشکر از شما بزرگوار میخواستم بدونم آیا قطره آهن لیپوزوفر باعث یبوست یا اسهال کودک میشود اگر کودک کم خونی مینور داشته باشه میتونه از این قطره استفاده کنه

