Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- قطره اهن
سلام خسته نباشيد پسرم يازده ماهشه قطره اهن ليپوزوفر روزي ٢ميل دكتربراش تجويز كرده بود اين قطره رو پيدانكردم به جاي اون قطره سان اكتين و قطره ليپيفر دادن اينهارو روزي چند ميل بهش بدم
- مصرف دمنوش
سلام خسته نباشید.پسرم پنج ماهه هست و شیرخودمو میخوره.ایا خوردن چای سبز و عرق کاسنی در شیردهی ممنوعه یا میشه استفاده کرد؟
- دل درد
سلام آقای دکتر دختر ۶ ساله دارم که مدتی است از دل درد شکایت می کند قبلا سابقه عفونت ادراری داشته است آیا مربوط به آن میشود یا انگل روده ممنون
- شیر خشک
ایا ب کودکان بالای یک سال میشود شیر خشک شماره یک داد
- اسهال
پسرم دو سال و ۴ ماه داره و شدیدااسهال شده میخواستم بدونم پودر کدی لاکت زینک رو میتونم ۲ یا ۳ بار در روز بدم
- افتادن ناخن کودک
دخترم ۶ سالشه ناخن های دست وپاش افتادن البته بجاش ناخن آورده دلیلش چی میتونه باشه
- سرماخوردگ
سلام اقای دکتر بچم ۶ ماهشه زیاد سرفه میکنه وزیاد عطسه چه دارویی بهش بدم لطفن کمکم کنید نمیتوانم ببرمش دکتر
- مشکوک به تشنج
سلام خسته نباشی پسر۴ماه ای دارم ک دیروز ۴ ثانیه با حالت گیجی به یک جا خیره شد بعدن ازت عادی داشت و چندهفته ای هست ک پرش دست پا دارد شرح حال عادی دارد فقط پرش دست پایش منو نگران میکند تروخدا پاسخ بدید
- لاغری کودک
پسر ۷ دارم که از بدو تولد تاکنون لاغر اندام است وخوب وزن نمگیرد . اشتهاش خوبه ولی وزنش نه. در صمن کمی چشماش بیرون زده که موجب نگرانیم شده . لطفا راهنماییم کنید. با تشکر
- دوز سفکسیم
دکتر برای پسر ۴ساله با وزن ۱۲کیلو سفکسیم ۱۰۰داده چند سی سی رو داروخانه ننوشته چقدر بهش بدم.
- نوراد
سلام خسته نباشید دخترم یک ماه ونیم داره با اینکه مای بیبی رو زود عوض میکنم دور مقعدش سوخته میشه بفرمایید باید چیکار کنم؟
- قطره بینی
سلام آقای دکتر خسته نباشید پسرم دو سالشه از دیشب آبریزش بینی داره به نظرتون قطره کلدا ماریس خوب هست استفاده کنم چه الان چه کلا در طول زمستون؟
- دارویی
مقدار مصرفی سفالکسین ۲۵۰برای کودک شش ساله با وزن 20کیلوگرم
- با سلام. پسرم ۸ ماهشه حدود ۳ یا ۴ روز به اشتباه حدود ۲۰ قطره آهن فربولین بهش دادم آیا مشکلی ایجاد میکنه؟ روی ران پاهاش هم جوش های سر قرمزی زده آیا ممکنه به خاطر اون باشه؟
- سلام دخترم ۹ماهه است سرش خیلی داغمیکنه همش عرق میکنه علت چیست
- رشد قدی کودکان
سلام شربت نئو زینک با سانستول آهن دار میشه با هم استفاده کرد؟و اینکه اگه کسی تیرویئد کم کار داشته باشه میشه نئو زینک بخوره؟
- واکسن آنفولانزا و آلرژی
سلام. بچم کوچیک که بود آلرژی به شیر مادر و پروتئین گاو داشت و شیر خشک اپتامیل پپتی میخورد. الانم ۵ سالش هست و به آموکسی کلاو آلرژی داره. میتونه واکسن آنفولانزا بزنه؟ تا حالا نزدیم چون کوچک تر که بود تخم مرغ هم الرژی داشت
- خس خس سینه نوزاد ۴ماهه
سلام نوزاد ۴ماهه دارم حالا یه ماهه خس خس سینه داره دست و پاش هم گرم میشه
- سلام اقای دکتردخترمن دوسالشه وزنش ۱۰کیلویه میگن وزنش کمه غذاهم خیلی کم میخوره شما چی توصیه میکنید
سلا
- خارش پشت سر نوازدوقرمزی
سلام بچه من پنج ماهشه مدام پشت سرشو میخارونه.قرمز میشه مشکلش چیه آقای دکتر ممنون

