Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرفه
سلام واکسن ۱۸ ماهگی پسرم رو ۴ روز پیش زدم از دیشب تا الان سرفه های شدید داره آیا به واکسنش مربوط میشه
- یبوست
سلام دکتر خسته نباشید بب
- اسهال نوزاد دو ماهه
سلام خسته نباشید نوزاد دو ماهم الان ۵ روز اسهال روزی ۶ بار مدفوع میکنه ازمایش ادرار و مدفوع هم دادیم دکتر شربت زینک گفته روزی ۶ سی سی من شیر گلدن گات که شیر بز هستش میدم دکترش شیر ببلاک ال اف داد گفت با گلدن گات قاط کن بده ولی همچنان اسهال
- کم خونی
سلام آقای دکتر من پسرم رو که برای واکسن 6ماهگی برده بودم گفتن هفت ماهگی باید آزمایش خون بده که ببینیم کمبود آهن داره یا نه من پسرم رو برای چکاپ هرماه پیش شما میارم الان هفت ماه و نیم داره قطره آهن هم میخوره چند وقت پیش هم شما معاینش کردین قد و وزن و همه چیش خوب بود لازمه که این آزمایش رو انجام بده حتما؟
- درباره نوزاد2ماهه
سلام ببخشید من ی نوزاد2ماهه دارم وازشیرخودم تغذیه میکند ایا میتونم قلیان بکشم چون امکان ترکشوندارم قلیان بکشم ضرری ب بچم نکنه؟
- ختنه
سلام اقای دکتر من پسرم ختنه پیغمبری هص حالا چیکار کنم امکانش هس میگن عمل باید بشه میشه عمل نکرد
- دلدرد دلپیچه نوزاد؟
سلام پسرسه ماهه ای دارم که تقریبا ده روزی میشه دچاردلپیچه شده وزورمیزنه که تقریبا پنج روزباتحریک مقعدیکم مدفوع کرد مدفوعش حالت خمیری بودبداون دیگه مدفوعی نکردیکی دوشبی هست ازدل دردگریه میکنه شیرخودمم میخوره بایدچیکارکنم خطرناکه یانه؟ لطفاراهنماییم کنین ممنون
- عفونت چشم نوزاد ۸ ماه
اقای دکتر پسرم ۸ ماهشه چشماش عفونت داره ۳ روز الان خیلی میترسم .قطره باکتی ماید ۱۰ و پماد اریترولیدین اوردم براش مصرف کنم یا نه
- عکس باریم انما
سلام دختر ۱۹ ماهه دارم که به خاطر یبوست داروپیدرولاکس استفاده می کردودکترش هم گفت بعداز دوماه دارو روقطع کنید واگر خوب نشد عکس بگیریدوبعداز قطع دخترم دچار یبوست شدومجبورشدیم عکس بگیرم خداروشکر مشکلی نداشت وبعداز گرفتن عکس دارو پیدرولاکس روقطع کردم وروزی یک قاشق روغن زیتون وخاکشیر با اب ولرم بهش می دهم ودرحال حاضر۵روز می باشدبدون دارو روزی یک بار دفع دارد می خواستم بپرسم روغن وزیتون روادامه بدهم واینکه به خاطر عکس رنگی ومواد ی که به داخل روده هدایت شده دفع دارد
- اسهال نوزاد
سلام پسرم ۶ماه و ۲۰ روز سن داره.چند روز میشه که تعداد دفعات مدفوعش به ۵ یا ۶ بار در روز رسیده و گاهی با درد و فشار مدفوع ابکی و گاهی سبز رنگ داره.ایا جای نگرانی هست باید حضوری خدمت برسیم یا خوب میشه؟و اینکه در این چند روز کم اشتها هم شده غذای کمکی را یک وعده در روز فقط میخوره
- مدفوع نکردن
سلام خسته نباشیدنوزاد۴۸روزه دارم که اززمان تولدهم شیرخودم رامیخوردوهم شیرخشک بیومیل وشکمش خوب کارمیکردولی الان بیشترشیرخودم رامیخوردویکی دوبارشیرگیگوزبهش میدم بانظردکترازیک ماهگی هرچهارپنج روزدفع میکنه وخیلی زورمیزنه ونفخ داره وبوی بدی داره ایامشکل شیرخشکه مدفوعش هم سبزتیره وچسبانکه درضمن همیشه انگارچیزی تودهانشه میخوره ودستش مدام تودهانشه وخیلی سکسه میکنه وبعصی وقتایکی دوسزفه میکنه دکترمیگه احتمالارفلاکسه توروخدابگین چیکارکنم خیلی نگرانم ایاشیرخشکشوعوض کنم ؟بینیش گرفته وخیلی عطسه میکنه دکترقطره سدیم کلرایددادولی بیفایده بودممننون میشم راهنماییم کنید
- اگزمایه نوزاد
سلام پسرم از ۳ ماهگی دونه های قرمز ی که آب زرد ازشون میومد زد وخارش شدید داشتند به طوری که شب اصلا نمیخوابید و بعد خشک وپوسته پوسته میشد بردمش متخصص کودکان ونوزادان گفت اگزما پماد بهش داد اگزاسین وتریامیسکوریت اما بی فایده است چند روز خوبه دوباره در میاد الان ۷ ماهشه اما هنوز خوب نشده
- در مورد سرماخوردگی
من چندروز پیش واکسن شیش ماهگی پسرم زدم الان صداش گرفته نگرانم چرا اینجوری شده ممنون
- بیماری نوزادی
باعرض سلام وخسته نباشید درمورد نوزاد که تازه متولد شده باشد واستفراغ با دانه های قهوه ای داردایا مشکل خاصی وجو ددارد
- خوردن لیدی میل
ببخشید دکتر دخترمن کولیک داره میتونم لیدی میل مصرف کنم یا ضررداره برای دخترن
- شیرمادر
سلام دکتر دخترم 2ماه و نیمشه تا الان بهش شیر خشک دادم شیر خودمو نمیخورد الان سینه رو میگیره ولی دیگه شیر نمیاد کپسول شیر افزا خریدم چ راهکاری برای اومدن شیر دارید؟
- چه درجه تبی رو با درجه دیجیتال باید ترسید
سلام خسته نباشید نوزاده دوماهه دارم هفته پیش تب کرد تبش تا ۳۹ رفت بعد با استامینفن و قطره بتامتازون و آمد پایین دکتر گفت گلوش عفونت کرده که برای عفونت هم شربت داد یک شبه خوب شد ولی دوباره الان تب کرده دمای بدنش با دیجیتال ۳۷.۶آقای دکتر چی کار کنم از چیه که دوباره تب کرده
- سلام داروی آموکسی سیلین ۱۲۵برای نوزاد ۷ماهه چقدر بدم ؟؟
- رشد سر کودک
من پسرم میکروسفال هست آیا برای رشد سرش درمانی وجود داره؟ الان یک ماه و نیم هست و سونو سر اختلالی نشان نداده،با تشکر
- یبوست و دادن آب
سلام.دخترم ۵ ماه و ۲۰ روزشه براش فرنی رقیق درست کردم امروز.اما دو هفته است یبوست هست ۴ روز یک بار اونم به سختی دفع میکنه .آقای دکتر یک هفته است بهش آب میدم.به نظرتون روزی چقد آب بدم ؟اخه یه جا اینترنت گفته دادن اب زیادی باعث مسمومیت میشه

