Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- یعنی الان من ربت نئوتادین به بچه سه ماهم دادم خطرناکه
- کاغذ چاپی
من نوزادم ۵ ماهشه من امروز مردم دیدم که نوزادم داره کاغذ چاپی خواهرش رو میخوره ..........لطفا به سریع بگید چیکار کنم
- سرفه وسرماخوردگی نوزاد۲ماهه
بچم کم اشتهاشده تب واسهال داره سرفه هم داره چکارکنم
- خواب پیش از حد نوزاد تازه متولد شده در شب
دخترم ۳ روزه هستش اما شبا برای شیر خوردن بیدار نمیشه گاهی اوقات روزا هم اینجوریه میگن باید ۳یا۴ساعت یبار در شب شیر بدم که قندش نیوفته اما من هرکاری میکنم اصلا بیدار نمیشه کف پاهاشم ضربه محکم میزنم بازم بیدار نمیشه
- خس خس کردن سبنه
- تب و دل درد و اسهلال
پسرم از پنج سالگی بصورت دوره ای مریض میشه تب همراه با خلط سینه و گلو و مسدود شدن بینی و تهوع و استفراغ به مدت سه الی چهار روز حداقل دو ماهی یک بار که هر بار آنتی بیوتیک تزریق میشد ، با خوردن قرص نکسیوم 20 یه مدت خوب بود الن مدت یک سالی هست که بازم هر یک ماه یا دو ماه درمیان مریضیش تکرار میشه و همه حالتها رو داره الان 8 سالشه
- زرده تخم مرغ
هرروز به نوزاد ده ماهه یک زرده تخم مرغ یا زرده تخم بلدرچين بدهیم زیاده من حدود یک ماه است که هرروز می دهم آیا ممکن است مشکلی برایش پیش آمده باشد خیلی ممنون
- التهاب لوزه
سلام آقای دکتر خسته نباشید پسرم یکسال و سه ماهشه که زود ب زود سرما میخوره تقریبا یک ماه پیش دچار تب شدید و سرفه و سرماخوردگی شد بردم دکتر بهش دارو داد بهتر شد ولی شبا نمیتوانست راحت بخوابه خروپف میکرد وخرخر بعد از خواب میپرید و ی شب دوباره تب کرد و دهن و زبانش لکه های سفید و گلوش و لوزه هاش قرمز شد دوباره بردم دکتر عمومی بود چون متخصص اطفال نیس گفت لوزه هاش دچار التهاب شدن و شربت آموکسی سلین ۱۲۵ و شربت گیاهی پدی کاف و قطره بینی وامپول برای کاهش التهاب لوزه هاش داد که بهتر شد چندشب راحت میخوابید و لی الان دوباره آبریزش بینی که بعضی وقتازرد رنگ میشه و ی کم سرفه و دوباره خرخر میکنه بینیش انگار گرفته نمیتونه راحت بخوابه میشه راهنمایی کنید چکار کنیم یا اینکه داروی مناسب چی بدم یا شربتی مناسب برای التهاب گلوش که دوباره همونجوری نشه با تشکر از شما دکتر عزیز
- مدت زمان استفاده از شربت
سلام آقای دکتر فرمودید شربت زینک سولفات بدم دخترم روزی دو سی سی سوالم اینه تا کی میشه ادامه داد؟؟؟
- قرص
با سلام و عرض ادب میخواستم بدونم کودکی که کم کاری تیروئید داره و تحت درمانه روزی که قراره ازش آزمایش بگیریم باید قرص را بهش بدهیم یا بعد از انجام آزمایش قرص را بهش بدهیم؟
- سیموسپان و پلارزین
سلام اقای دکتر پسرم ۶ سالشه ۱۶ کیلو هست. از دیشب سرفه میکرد (سرفه خشک)و آبریزش بینی داشت امروز بردم ۱۷ شهریور چون تعطیله رزیدنت بودن گلوشو نگاه کردن گفتن عفونت نداره پلارژین بدید. به نظر شما پلارژین بهتره یا سیموسپان ؟ به نظر شما وزنش کم نیست؟
- حرف زدن کودک
سلام دکترعزیز پسرم دوسال و دوماههش حدود ۶۰ کلمه میگه واسم اعضای خانواده خودم و شوهرم و اطرافیان شنواییش هم عالیه و مشکلی نداره تمام دستورات خوب انجام میده ولی جمله فقط درباز کن رو میگه وخیلی از جملاتش نامفهوم هستن بیشتر صدای قلقل واینا بین حرفاش میاد ولی اون ۶۰ تا کلمه و جمله ی درباز کن رو بدن ایراد میگه مشکلی نداره
- آبریزش بینی
سلام آقای دکتر. پسرم سه سال و دو ماهشه وزنش ۱۳ کیلو. از دیروز آبریزش بینی داره. الانم درجه حرارت بدنش ۳۷ هست. شربت کوریزان بدم؟
- قطره DHA
با عرض سلام و وقت بخیر و با عرض پوزش از ایجاد مزاحمت میخواستم بدونم آیا میشه قطره DHA را به نوزاد پنجاه روزه هم داد؟اگر بله روزی چند قطره؟ باتشکر
- مسمومییت کودک چهار ماهه با شمع
بچه من ۴ ماهشه یکم پارافین شمع خورده مشکلی پیش نمیاد ؟
- کودک ۹ماه با وزن ۱۰کیلو چقدر مجاز به مصرف سفیکسیم برایگلودرد هستم
- بالا اوردن
بإسلام دخترم هشت ماهشه غذاي كمكي به گفته ي شما سرلاك برنج رو شروع كردم اقلي دكتر من همه جور غذا براش به صورت مختلف درست كردم به همه چي الرژي داره.به اندازه يك هفته امتحان ميكردم صورتش كهير ميزد.مثل برنج،هويج،سيب زميني،مرغ،كدوحلوايي،بيمارستان طبي كودكان هم بردم تست پوستي انجام ندادن گفتن بعد از١سالگي..دكترهم بهم نگفت چيا براش مضره..دختر من جز سرلاك برنج و شيرخشك چيزي نميخوره امروز بيسكوئيت مادر دادم اولين قاشق بالا اورد. سرلاك برنج الان دوماهه ميخوره براش سرلاك برنج ضرر نداره به عنوان غذايي كمكي استفاده كنم؟
- دفع نوزاد
سلام آقاي دكتر دختر ٦ ماهه من با شروع غذاي كمكي فرني يك روز درميان يك بار دفع داره قبلا كه فقط شير خودم رو ميخورد روزي سه بار دفع داشت راه حل چيست ؟بعد موقع دفع زور ميزنه
- یبوست
سلام آقای دکتر،دخترم 2سال و 3ماهشه،بیشتراز یکهفته است که دچار یبوست شده به طوریکه هرروز دفع داره ولی به صورت تکه تکه که مدفوع سخت هستش،دراین مدت تمام راهکارهای سایت شما درمورد یبوست را انجام داده ام ولی تاثیری نداشته اقای دکتر لطفا یه دارو یا راهکار لطف میکنید تا شنبه که مطبها بازمیشوند وضعیت این بچه بهتر شود چون بعضی وقتها بی تابی میکنه .لطف بزرگی میکنید زنده باشید
- خس خس کردن سینه نوزاد شش ماهه

