Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام میشه به جای فارمنتین شربت آزیتریمایسین ۲۰۰بدی به کودک
من دوروز شربت فارمنتین دادم ادارش خونی شد .حالا بهش شربت آزیتریمایسین دادم اشکال داره
- بالا اوردن دارو
سلام دخترم ده سالشه گلوش خارش داشت دکتر واسش سفکسیم تجویز کرد یک روزی یک قاشق غذاخوری دختر من شب تب کرد من ایبو پروفن رو همراه با سفکسیم دادم خورد بعد ۴۰ دقیقه بالا اورد میخواستم بپرسم دوز تجویز شده را دوباره تکرار کنم یا نه
- پسرم هسته هلو قورت داده چی کنم
پسرم سه سالشه هسته هلو قورت داد چی کنم بیرون بیاد
- سرفه خلطی
سلام وقت بخیر پسر ۴ساله وزن پانزده و نیم دارم . لوزه داره هفته پیش سرماخورد و سرفه داشت دکتر فارمنتین ۶۴۳ داد و برم هگزین و شربت هانی تیم . سرفه هاش خشک بود و خلط دار شده دوروزه فارمنتین تموم شده امروز مجدد سرفه های خلط دار داره چی بهش بدم خوب میشه؟
- دل پیچه
یلام دخترم ۴ سالشه اسهال و دل پبچه داره راه درمان میگین
- سردرد
سلام عیدتون مبارک پسر4ساله دارم که هرازگاهی سردرد داره خیلی شدیدنیست اماطولانی شده
- خوردن مدفوع مارمولک
سلام پسرم 11 ماهشه و مدفوع مارمولک خورده ، مشکلی براش پیش نمیاد ؟
- مشکل دخترم
سلام خسته نباشین تو یک هفته دو سه بار دخترم وقتی ازخواب بیدار میشه دهان و روی زبانش میبینم که خونی شده میشه راهنمایی کنین ببینم مشکل چیه
- بیماری کوکساکی
سلام دخترم ده سالشه اقای دکتر بردمش سه روز پیش دکتر گفت گلوش هم عفونت داره بیماری کوکساکی هم داره ازیترومایسین دیفن وشیاف وقرص سرماخوردگی داده الان تبش بیشتر شده چشماشم پف کرده قی هم به رنگ سبز میده باشیاف بازم یکم داغه چکارکنم ممنون خیلی میترسم خولهش جواب بدین
- سلام خسته نباشید پسرم نزدیک به هفت سالش هست سوزش گلو و گلو درد داره و وزنش 20کیلو هست شربت ازیترو مایسین 200رو چند سی سی بهش بدم ممنونم
- ناخن قاشقی
سلام دخترم ۱۶ ماهشه.تازگیا ناخن پای اون قاشقی شده،علتش چیه؟ممنون
- دو چرک خشک کن همزمان
سلام آقای دکتر ببخشید پسرم مریضه دکتر بهش آموکسی کلاو۳۱۲و اموکسی سیلین۲۵۰ رو باهم داده مبخواستم ببینم مشکلی نداره دوتاشو باهم بدم؟
- مصرف زیاد استامینوفن
سلام پسرم دیروز تب کرد حواصم نبود بهش دوازده سی سی استامینوفن پاراکید دادم هر چی میخوره بالا میاره مسافرت هستم چیکار کنم بعد. از شش ساعت باز تب داشت پنج سی سی بهش دادم الان من چیکار کنم
- سلام آقای دکتر پسرم من سه ماه و ۱۵روزشه رفلاکس داره درست شیر نمیخوره میخوام زیتو کید بهش بدم خوبه؟
سلام آقای دکتر پسرم یک ماه و دو روزشه سرما خورده بود خوب شده فقط سه شب شده گریه میکنه خیلی خوابش میاد نمیتونه بخوابه گریه میکنه
- اسهال
سلام وقت بخیر دخترم ۴ سالشه اسهال میره کیدی لاکت زینک روی ۱ بار تو اب حل میکنم میخوره دیگه چی بدم زودتر بخوره بهتر شه
- دوزشربت سفیکسیم100
سلام دخترم عفونت ادراری داره 4سال نیم داره وزنش 15کیلو سفکسیم 100چند سی سی و چند ساعتی بدم؟؟
- سرفه و آبزیزس
سلام . کودک ۲ سال و نیم با وزن ۱۸ کیلو آبریزس و سرفه شدید پزسک عمومی قرص سیتروزین ۱۰ شبی یکی داد بهش دادم خورد الان نگرانم شاید قرص ضرر داشته باشه
- س خسته ۳ سال و ۳ ماهه هست داخل مطفوعش خلط داره چند باری هم اینجوری شده مترونیدازول استفاده کردم
سلام خسته نباشین دختر من ۳ سال و سه ماهشه و داخل مدفوعش خلط داره چند باری اینجوری شده بهش مترونیدازول دادم خوب شد الان باز دوباره اینجوری شده
- یبوست
سلام آقای دکتر خسته نباشید پسرم یک ساله را تموم کرده و چند وقتی است که مدفوع مثل تکه سنگ است از لحاظ شکم درد مشکل نداره ولی روزی یک بار مدفوع میکنه ومدفدعش پشکلی است متشکرم جوابم را بدهید
- آزیترومایسین
سلام آقای دکتر بچم ۸ماهشه برا سرماخوردگی دکتر زیرومکس نوشت ۵روز دادم ولی خلط زیادی داره سرفه های خلطی. اسپری دهانی و بینی هم میزنم. نمیشه چرک خشک کن بدم؟

