Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- خواب
سلام خسته نباشيد شربت هيدرو برا خواب طرز داره
- بروز جوش های پوستی بعد از تب
سلام خسته نباشین من دخترم تب داشت بعد تب جوش های ریز کل بدنشو گرفته با خارش شدید
- دوره مصرف سفیکسین
سلام. دکتر برای پسر دو سال و نیمه من سفیکسین داده چون یه مقدار گلو و گوش التهاب داشت. ولی چرکی نشده بود. سه و نیم سی سی هر ۱۲ ساعت. اما نگفت تا چند روز! تا چند روز باید مصرف بشه؟
- تاول بعد از واکسن یک سالگی
باسلام دخترم بیست وششم تولدش بودکه بیست وهفتم واکسن یک سالگیشوزدیم وفرداش متوجه شدم که رودست وپاهاش تاول زده وازتاولش حالت آب میادبیرون آیابه نظرشمااین طبیعی هست؟؟؟
- زینکسولفات
سلام اقای دکتر. زینکگلوگونات بازینک سولفات چه فرقی داره؟
- کم اشتهایی
- داغی دست وانگشتان
سلام آقای دکتر پسر۱۱ ساله ام یه مدتی هست همش میگه دست وانگشتانش داغ میکنه حتی بعضی اوقات رودستاش فوت میکنه.اینم بگم ک ناخناشومیجوه تاته.وکم غذاست ولاغروتازگیابهش شربت مولتی میدم.خواستموبدون علت چیست ممنون
- سلام برای کودک ۳ ساله وزن ۱۲ ونیم چقدر و چندبار باید شربت ۱۲۵ بدم؟
سلام برای کودک ۳ ساله و ۱۲و نیم کیلو چقدر و چند بار در روز باید باید اموکسی سیلین ۱۲۵ بدم؟
- قرص هیوسین برای فاویسم
سلام . خدا قوت آیا نوجوان 14ساله مبتلا به فاویسم میتواند از قرص هیوسین استفاده کند؟
- واکسن آنفولانزا
با سلام آیا واکسن آنفولانزا برای کودک 18 ماهه توصیه می شود؟ برند خاصی توصیه می شود؟ همزمانی تزریق واکسن 18 ماهگی و آنفولانزا مشکلی ندارد؟
- یبوست
سلام یک کودک ۳ساله دارم وتقریبا یک ساله یبوست داره مدام دکتر وازمایش ولی تعییری نکرده وقتی مدفوع داره از صبح اون روز شکم دردومقعد درد داره تاوقتی میره توالت مقعدش قرمز میشه وبه سختی مدفوع می کنه علتش چی می تونه باشه باسپاس
- گرفتگی بینی
سلام خسته نباشیدپسرم ازنوزادی بینیش ترشحاتش میمونه یابادست بیرون میاد یازیردوش بابینیش هم زیاد ور میره مشکبی داره
- سرما خوردگی کودک
سلام دکتر خداقوت ببخشید پسرم 20ماهشه یک هفته سرما خورده از بینیش خلط میاد دو شب تب داشت سرفه و عطسه نداره گلوشم صدا نمیده فقط نق میزنه شکمش روزی سه چهار بار کار میکنه ته لثش سفید شده امکان داره برای دندون باشه؟الان یک هفته داره پلارژین و نئوتادین میخوره به نظرتون چیکار کنم؟
- تب کودک
پسرم ۵ سالشه دو روزه بهش سفکسیم ۱۰۰ میدم هر ۱۲ ساعت اما حالش بهتر نشده،شبها تب میکنه.
- سلام خسته نباشین دخترم ۱۰ماهشه گاهی وقتا میلرزه چیکارکنم نگرانم
- سلام خسته نباشید پسر من 2سالشه خیلی زود سرماخورگی میگیره هر ماه یک بار مشکل از چی میبینی
- تشنج
بچه م ۵سالشه ۱۰روزه که وقتهایی به یه نقطه خیره میشه وحالت نفس نفس زدن روبه خودمیگیره وبعدازچندثانیه به حالت اول برمیگرده
- قطره بینی
سلام آقای دکتر خسته نباشید پسرم دو سالشه از دیشب آبریزش بینی داره به نظرتون قطره کلدا ماریس خوب هست استفاده کنم چه الان چه کلا در طول زمستون؟
- رشد
سلام آقای دکتر دختر من ۴٫۵یالشه وزنش ۱۳ونیمقدشم ۹۸هورمون رشدش آزمایش دادم دکتر میگه کمه باید چیکار کنم
- اسهال واستفراغ کودکان
سلام الان هفت روزه که پسرم اسهال استفراغ داره بریدیمش دکتر امپول استفراغ داد شربت دل درد با استفراغ هم داد دوروز بهتر شده بود غذا هم میخورد ولی دوباره روز بعدش بعد صبحونه که خورد بالا اورد دوباره کم اشتها شد امروزم همش گریه میکنه میگه دلم بمال درد میکنه

