Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- دوزمصرف سکفسیم
سلام وقت تون بخیر .اگه ممکنه دوز مصرف شربت سفکسیم برای کودک ۴ ساله رو بفرمایید.ممنون میشم.
- قطره سیپروفلوکساسین چشمی
سلام خسته نباشید.اقای دکتر پسرم یکسالش هست و چشمش عفونت کرده آیا استفاده از قطره سیپروفلوکساسین چشمی برای کودک یکساله مجازه؟
- قطره بایولاکت
سلام خسته نباشید قطره بایولاکت رو تو یخچال نگهداری کردم خراب شده؟
- باسلام،پسرمن یکسال سه ماهشه یه شبانه روز تب داشت و گلو درد ک نمیتونست شیر بخوره اب دهنش میریخت بعد قط شدن تب جوشهای تاولی بیشتر روی پا و دست و باسنش زد علتش چیست ممنون از پاسختون
- خس خس سينه
سلام آقاي دکتر دخترم يک سالشه سرماي شديد خورده با دادن آنتي بيوتيک آموکسي سيلين و شربت سرفه و سيتريزين و قطره بيني خس خس سينه ي زيادي داره چيکارکنم؟3روزه آنتي بيوتيک ميدم
- اسهال زرد رنگ
سلام دختر من خپ۷ ماهشه الان چند روزه که اسهال شدید و زرد رنگ و ابکی گرفته دلدیش چی هست و چه داروی باید مصرف کنه شب ها هم ب خودش میپیچه و گریه میکنه
- قطره سیدرال
سلام آیا قطره سیدرال میتواند باعث سوزش معده کودک میشود؟؟ آخه شب و روز گریه میکند
- تب
سلام دکتر عزیز.پسرم دوسال و سه ماهشه از دیروز عصر فقط بالا آورد شب بردمش دکتر بهش اندانسترون شربت داد و شیاف ۱۲۵ استامینوفن.حالا تب داره از نصفه شب شیاف میزارم کم اروم میشه بعد اثرش باز تب داره.آزیترو بهتر نیست؟فاویسم داره
- شربت ازیترو دویست
دخترم سه سالشه ده کیلو ونیم هست چقدر شربت ازیترو دویست باید مصرف کند
- اسم قطره اهن.
سلام آقای دکتر خسته نباشید دکترم 2سال 3 ماهشه وزنش 12 کیلوهستش میخواستم بدونم چه قطره اهن یاویتامین بهش بدم ممنونم.
- پسربچه
سلام خسته نباشیدپسرم ۴ سال و ۱ ماه داره پیش شما پرونده روتین داره به نام آروین ،،چون تاخیرگفتارداره میبرم پیش دکتراملشی چون انرژی صرف میکنه حس میکنم که کاهش وزن پیداکرده میشه یه شربت تقویتی واسش تجویزکنین؟؟ چندسی سی بدم؟؟ وزنش ۱۷ کیلوهستش
- ویروس
سلام من پسرم یکسال ۴ ماهشه دو روزی میشه سرفه میکنه همراه با خلط که درست نمیتونه بخوابه اموکسی با شربت سرماخوردگی بهش میدم ولی هیچ فرقی نکرده بنظر شما چیکار کنم
- سلام خسته نباشید دخترم 36روزشه شربت اهورا و قطره بی بی کر بهش میدم یبوست شده چیکار کنم شیر خشک گیگوز هم میدم آیا از اوناست الان هم شربت لاکتولوز دکتر داده بهش بدم میترسم عوارض داشته باشه
- ضربه به سر
سلام وقت بخیر ببخشید آقای دکتر دختر ۹ ماهم از ارتفاع ۵۰ سانتی تخت با سر افتاد رو سرامیک دو سه ثانیه گریه کرد بعد سر و گردنشو با دستاش عادی تکون میداد به نظرتون ببرم دکتر
- قد
با سلام قد پسر بچه ۲۸ ماهه که کوتاه نباشه حداقل باید چند باشه؟
- خواب بعد از اسهال
بعد از اسهال ۵ روزه چشمش از خواب باز نمیشه بی اشتهایی هم داره ۱۴ سالشه قرص ضد تشنج هم مصرف میکنه
- شکم درد
سلام وقت بخیر بچم نزدیک ۶ سالشه حدودا ۲۰ کیلو وزنش تب داره . سرش یکم درد میکنه و میگه شکمم درد داره. میل به غذا نداره برای شکم درد چی دارو بهش بدم؟
- بیماریهای کودکان
سلام اقای دکتر دختر من دو سالو چهار ماهشه ملاج جلوی سرش هنز بازه نبض داره ازمایش کلی دادم سالم بود از لحاظ ظاهریم سالمه به نظرتون مشکل چیه
- گرفتگی بینی
سلام آقای دکتر پسرمن مریضه شماست لوزه داره بینی اش همش گرفته ست داخل بینی اش غلط داره تو دماقش . اسپره میزنم سیتریزین هم میدم . چه دارویی تجویز میکنید برای چرک بینی اش . هفته قبل مطب بودم .متشکرم
- سوزش ادرار
سلام من دخترم ۷سالشه عفونت داشت گفتید در اب ولرم کمی جوش شیرین بزنید و بنشینید جواب نداد باید چه کار کنم؟منظورتان از معاینه چیست؟

