Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- کنده شدن ناخن
زیرناخنش انگار هوا وارد شده وامروز در حال کنده شدن هست
- فتق ناف
سلام آقای دکتر خسته نباشید حدود دوهفته میشه که ناف نوزاد زده بیرون واحساس میکنم خیلی اذیت میشه میشه لطفا دراین زمینه راهنمایی کنید
- تب بالا
سلام آقای دکتر دختر نه ماهه ای دارم که مدت یک هفته است بیقراری میکند امشب بردم دکتر فرمودند ریه اش مشکل دارد و شربت سفالکسین ۲۵۰ دادند ولی از عصری تب دارد آیا بدلیل همین است تو رو خدا راهنمایی بفرمائید و باید چه تب بری به بچه بدهم و به چه میزان
- قطره آهن
آقای دکتر بچه ام شیش ماه و دو روزشه .قطره خارجی گرفتم براش روزی چند قطره بدم .وزن تولد ۴۱۰۰ اما الان وزنش شیش و ششصد هستش
- بالا اوردن
سلام خسته نباشید من ی نوزاد ۳۳روزه دارم ک تاامروز اصلا بالا نمیاورد ولی امروز بعد شیر دهی بعد چند دقیقه درحالت خواب یکهو هرچی شیرخورده بود بالا اورد دلیلش چی میتونه باشه؟؟
- رشد و قطره آهن
با سلام و عرض ادب خدمت دکتر محترم ..خواهر زاده ام یازده ماهشه هر وقت قطره آهن بهش میده میره تو ملاجش ..تا حالا چند بار به مرز خفگی رفته ...آیا میتوان قطره آهن رو با آب رقیق کرد و بهش داد یا به صورت قرص حل کرده به کودک یازده ماهه داد؟؟؟با تشکر
- پیچ خوردن نوزاد موقع خواب
علت پیچ خوردن نوزاد یک ماهه دو ماه در خواب چیست ینی راحت نمیخابه همش پیچ و تاب می خوره و صدا هم در میاره
- تغذیه
سلام خسته نباشین تو هشت ماهو هستش یعنی ۱۸ میره تو نه ماه میتونم اب عدس با تخم مرغ و سیب زمینی بدم
- جناب دکتر سلام .من پسرم ۹ ماهش هست و از یک روز پیش سرفه میکنه دکتر شربت ازیترومایسن ۲۰۰ دادن طریقه مصرف دارو لطف کنید ممنون میشم .وزن بچم
- سرفه نوزادسه ماهه
سلام آقای دکتر پسرم حدود سه ماهشه سرفه میکنه و سینش خش خش میکنه چه دارویی براش استفاده کنم ممنون میشم راهنماییم کنین
- غذا نخوردن
سلام بچه من هشت ماهه غذا رو تو دهنش نگه میدارد قورت نمیده و همه ی غذا رو بیرون میندازه آقای دکتر خیلی هم کم غذا و خیلی بیقراری می کنه اگه میشه یه راه حل های بگید با تشکر
- سرماخوردگی
سلام خسته نباشیدنوزادسه ماهه دارم وازدیشب تاحالا عطسه میکنه وبینیش گرفته چه دارویی بهش بدم...ممنون
- قطع نشدن تب بعد از یک هفته
سلام هفته پیش دختر هفت ماهه ام سرما خوردتا سه روز تب ۳۹ درجه داشت که اصلا کنترل نمیشد ایبوپروفن.پلارژین و زیمکسیر استفاده کردم الان بعد یک هفته هنوز تب خفیف داره.ایا نیاز به ازمایش داره؟ممکنه عفونت داشته باشه
- قطره ی مولتی ویتامین
سلام اقای دکتر . میگن نوزادی که با شیرخشک تغذیه میشه نیازی به قطره ی مولتی ویتامین نداره و ضرره براش. درسته؟
- استفاده نکردن بالشت
سلام آقاي دکتر دخترم 10ماهشه از 2ماهگي به بعد عادت داره روي تشک و بدون بالشت ميخوابه يعني اگه ميذاشتمش روي بالشت تو خواب خودش رو سر ميده و از بالشت مياره پايين روي تشک.اشکالي ندارد روي تشک بخوابد براي گردنش مشکلي پيش نمياد؟؟
- مولتی ویتامین
سلام اقای دکتر برای نوزاد چهار و نیم ماهه مولتی ویتامین ویواکیدز خوبه یا آپوویتال؟
- اگزما
سلام و روز بخیر خدمت آقای دکتر ،دخترم 9ماهشه اگزما زده تو صورتش که خارش قرمزی تورم گهگاهی خونریزی داره 4 دکتر بردم کمی بهتر شده ولی بازم هست چی بزنم کامل از بین بره .ممنون از وقتی که گذاشتین
- لباس نوزاد
سلام اقای دکتر پیرو سوال قبلیم در مورد میزان لباس نوزاد، چون دست و پای نوزاد یک و نیم ماهه ی من خیلی سرده واسه خاطر همین تو پتوی خیلی نازک میپیچونم که دستاش وپاهاش فورا گرم میشه. شما هم فرمودین پتو در منزل حذف بشه. پس برای گرم نگه داشتن دست و پاهای نوژادم چیکار کنم؟
- جوجه محلی
سلام آقای دکتر وقتتون بخیر من دخترم ۷ماهش تموم شده سوپ نمیخوره اما برنج دوست داره به نظرم از گوشت گوسفند خوشش نمیاد میتونم داخل سوپش گوشت جوجه ی محلی بریزم؟؟تأکید من روی آینه که جوجه ی محلی اشکالی ندارد؟؟
- پاسخ بهشیر خشک
سلام دکتر پسرم باوزن۳کیلو به دنیا اومده الان ۳۵ روزه هست وزنش۳۸۰۰شیر خودم خیلی کمه ومیخوام بهش کمکی بدم شما چه شیر خشکی را پیشنهاد میکنید؟

