Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- واکسن
سلام جناب دکتر وقت بخیر
دخترم الان سه سالو نه ماهش هست، خواستم ازتون بپرسم الان میتونه واکسن پره ونار بزنه؟ چه نوعیش و چند دوز و با چه فاصله زمانی؟ ضمنا کم خونی داسی شکل هم داره، خیلی ممنونم - سرماخوردگی
سلام آقای دکتر پسرم دو سال و نیم هست ۱۳/۵ کیلو سرما خورده سرفه های شدید خلط دار تب و استفراغ داره دوبار امپول سفتی هر بار ۱/۲ تزریق شده و هیدروکورتیزون و بتا هر کدوم ۱/۲ و شربت ازیترو ۱۰۰ هیچ تاثیری نداره چه آمپولی تزریق کنم و چه شربتی بدم چنبار دکتر رفته تاثیر نداشته بی زحمت دوز شربت و امپول رو هم لطف کنید بگید بسیار سپاسگزارم
- توده زیربغل
سلام اقای دکتر وقتتون بخیر خسته نباشید
اقای دکتر ی موضوعی هس که خیلی ذهنمو مشغول کرده ممنون میشم راهنماییم کنین
بنده ی کودک ۴ساله دارم که ی توده زیربغل سمت چپش هس ی بار تو شهرمون بردم دکتر نوشت سونو گفتن که چربیه و هیچ مشکلی نداره خاستم اگ میشه شماهم ی راهنمایی بکنین خودشم نرمه با دست زدن جابه جا میشه - سلام آقای دکتر من یک دختر یکسال شیش ماه دارم وقتی بغل میکنم کف پاهش کبود میشه این چندروز بهش فهمید ولی وقتی دراز میکنم خوب میشه باید چکار کنم
سلام خسته نباشید آقای دکتر من یک دختر یک سال شیش ماه دارم وقتی که بغل میکنم کف پاس کبود میشه زیاچاق نیست وزنش ۹کیلو
- سرفه شدید وتب
سلام خسته نباشید پسرم یکسال و۵ماه سرفه شدید وتب شدید داره بهش استامینوفن دادم وبرای سرفه زیتروکم دادم تبش یکم پایین اومد وسرفه همچنان ادامه داره بدتر شد میشه راهنمایی کنید شربت خارجی چی بگیرم براش خوبه ... باتشکر
- تب نمیاد پایین
سلام اقای دکتر بچم دو سال ۴ ماهشه امشب س شبه ک تب داره با پروفن بعد ی ساعت تا دو ساعت میاد پایین هر هشت ساعتم تب میکنه امشب براش نصف شیاف دیکلوفناک ۵۰ گذاشتم با اونم ی ساعت شده یکمی آورده پایین علت دیر اثر کردن داروها چیه ؟؟؟ چرخشکن زیترو ماکس دو شبه ک میدم
- کپسول سفکسیم 200
برای سرفه دخترم هذ9 سالشه سفکسیم 200 روزی چند بار
- مطب
سلام دکتر جان. مطب بازه امروز؟ فرزندم تب دارد
- کرونا
سلام چند شب پیش پسرم تب و اب ریزش داشت سه سالش نشده.. من آستامینوفن دادم خداروشکر خوب شد بعد من و همسرم ازش گرفتیم و تست دادیممثبت بود حالا چند شب گذشته امکان ابتلاع هست دوباره میشه بگیره ما باید چیکار کنیم ممنون
- کودک
سلام.خسته نباشید.دخترم ۲ سال و ۴ماه هست.با وزن۱۱ و نیم و قد ۸۵.با بیماری سایکل نوتروپنیا که تحت درمان هست.چیزی که الان هست حجم زیاد مدفوع (اسهال نیست )با بوی شدید و رنگ خیلی روشن و خیلی چرب.همیشه همین جور بوده و خیلی نگرانم کرده.از شما خواهش میکنم منو راهنمایی کنید.از لطفتون سپاسگزارمنکته
- عفونت سینوس.
سلام پسرم ۱۵ سالشه از هفته پیش مریض شد الان سینوسهاش چرکی شده آبریزش چرکی داره تو خواب خرو پف میکنه گاهی سرفه داره چه آنتی بیوتیکی براش خوبه؟ممنون از شما
- سرفه خشک کودک
پسر ۳سالونه ماه دارم ک حدودیه هفته سرفه خشک شبانه داره
- واکسن ۱۸ماهگی
سلام آقای دکتر من بچم سرما خورده سرفه و آبریزش داره اما دوروزی تب داشت که با دارو برطرف شد چندروز دیگه میتونم واکسنش رو بزنم؟
- شربت اهن و فاویسم
سلام خسته نباشید پسرم ۹سالشه فاویسم داره می تونه شربت اهن بخوره،چون ویتامین سی داره
- سرماخوردگی
سلام دکتر عزیز...پسر من پانزده ماهشه..زیاد سرفه خلط دار میکنه ایا شربت سفکسیم براش خوبه..
- مولتی ویتامین
با سلام بچه من یک سالشه و نارس به دنیا اومده بود و مشکل رفلاکس داشت. قطره های ایرانی(آ+د و مولتی ویتامین) رو که چرب هستند رو نمیتونه بخوره و اذیت میشه قره ویتامین د3(400 iu) رو میتونه بخوره و قطره سیدرال. البته قطره ول بیبی رو هم میختونه بخوره به نظر شما این قطره های ویتامین رو بهش بدم یا نه. چون میزان ویتامین A در ول بیبی 1000IU و D 200 IU می باشد با تشکر
- مخلوط شیرخشک کودکان باشیرپاستوریزه
سلام خوب هستید.من پسرم سه سال وده ماهشه میخوام شیرخشک کودکان بهش بدم منتها نمیخوره خواستم بدونم میشه باشیر پاستوریزه قاطی کنم یا عسل بریزم تو شیر?
- میزان مصرف شربت آزیترومایسین برای بچه هفت ساله
مصرف آزیترومایسین برای درمان تب سرفه گلودرد
- سرما خوردگی
دخترم 4سال 9ماه داره گلوش خلط داره بینیش گرفته گاهی وقتا میگه سرم درد میکنه، هروقت که سرما میخوره فقط با شربت سفکسیم 100 خوب میشه الانم میتونم بهش بدم
- فلوکستین
سلام آقای دکتر تو دوران شیردهی میشه فلوکستین مصرف کرد؟ممنون

