Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- اسهال و کم وزنی
سلام پسرم ۳ ماهشه و حدودآ یک ماهه که اسهال میکنه و وزنش هم جلو نمیره از چه شیر خشکی استفاده کنم درضمن وقتی شیر میخوره دل درد میگیره
- سیدرال
سلام آقای دکتر قطره آهن سیدرال برای بچه آلرژیک مناسب هستش؟ میگن توش شیر داره
- کبودی پا
سلام اقای دکتر پسرم ۲ سالشه و چندوقت یه بار روی پاهاش دایره کوچک قهوه ای رنگ میبینم خوب میشه دوباره پیدا میشه نمیدونم چکار کنم
- سلام آقای دکتر. پیر من گلودرد و آبریزش بینی داشت .دکتر عمومی براش قرص آزیترومایسین ۲۵۰ تجویز کرده.ایا قرص آزیترومایسین ۲۵۰ برای کودک دوازده ساله قابل استفاده است؟
- اطفال
سلام آقای دکتر پسر من ۶ سالشه امشب متوجه شدم ک ی کمی کف پاش و کف دستش زرد هست چکار کنم خیلی میترسم
- چشمیه کودک بسته
سلام آقای دکتر دخترم من نه ماهشه چشم چپش دکتر میگه چشمش بسته است خیلی عفونت میاد وچشم قرمز میشه هیچ دارویی ندادن من باید چیکار کنم خیلی اذیت میشه
- گردن نگرفتن بچه
 سلام.خسته نباشید .دخترمن موقع تولد اکسیژن کم اورد .الان 13ماهشه ..گردن نمیگیره .و نمیشینه و راه نمیره فقط میتونه قلط بزنه .خیلی دکتر بردیمش ولی فایده نداره .اما از نظر هوشیاری زرنگه ..حتی ام ار ای هم بردیمش..لطفا بگین کی حرکاتش عادی میشه و ایا امیدی هس به خوب شدنش؟
- سرماخوردگی همراه با استفراغ
سلام باعرض خسته نباشید من یه پسر ۴ساله دارم الان ۵ روزه سرماخوردگی شدید داره آب ریزش بینی سرفه های خلط آور ازاشتها افتاده از وقتی سرما خورده استفراغ میکنه هیچی نمیخوره تب ولرز شدید داره پیش یه متخصص کودک بردیم دارو داده ولی فایده نداره بدتر شده بنظرتومن چیکار کنم
- گلودرد چرکی
سلام خسته نباشید دختر یک سال و نیمم دیشب گلوش درد میکرد و چرک داشت یه دکتر عمومی براش سفیکسیم 100 داد و گفت هر 12ساعت 4 سی سی وزنش هم 12 کیلو هستش آیا این دوز برای دخترم زیاد نیست؟ دوز مناسب چه قدره و اینکه کلا چند روز باید بهش بدم ممنونم میشم کمکم کنید
- ورم پشت گردن
با سلام و خسته نباشید مدتیه متوجه ورمی کوچک که زیر دست حرکت میکند در دو طرف چپ و راست پشت گردن دختر ۷ ساله ام شده ام آیا جای نگرانی هست یا خیر ؟
- ادامه سوال قبلی
بینیش هم گرفته با دهان نفس میکشه و سرفه هاشم تقریبا خشکه
- داروی ویتامین
برای دادن داروی ویتامین به کودک جهت وزن گیری بهتر سندروس یا سناستول
- سرماخوردگی کودکان
سلام اقای دکتر پسرم ۱۰سالشه از گلوش خلط میاد تک و توک هم سرفه میکنه تب هم نداره ولی خلطش زیاده چه قرصی بهش بدم بخوره بدن و درد و تب و سردرد هم نداره فقط از گلوش خلط میاد و دهنش بو میده شربت هم نمیخوره ممنون
- اسهالی
سلام من پسرم یکسال وپنج ماه دارد دندوناش دارند سبز میشن اسهال خونی کم رنگ شده میشه لطف کنید بهم بگین چیکار باید کرد
- ازمایش ۱سالگی
سلام اقای دکتر آزمایش ۱سالگی برای بچه ضروری هستش؟ منظورم چکاب هستش ممنونم
- برون روی شدید
سلام اقای دکتر پسری دارم 7 سالشه رشدش کمه عکس از مچ دستش گرفتبم 2 سال کوچیکتره هر چی میخوره دو دقیقه دیگه دستشویی میره
- مسکن نوافن برای شیردهی
سلام من دندونمو کشیدم خیلی درد دارم دخترم ۱۸ ماهشه ولی شیر خودمو میخوره میخاستم بپرسم اگه کپسول نوافن بخورم ضرر دارد واسه دخترم ؟
- رشد کودک
با سلام و عرض ادب خدمت شما کودک من امروز که شش ماهش تموم شده قدش ۶۹
وزنش ۷۸۰۰
دور سرش ۴۳ هست وزن موقع تولد ۳۲۰۰
قد ۴۸
و دور سر ۳۳ آیا نرمال است؟ - تب و سرماخوردگی
سلام.دخترم ۷ونیم سالشه تب داره و بینیش کیپ شده چه دستوری می فرمایید
- شربت و مولتی ویتامین
سلام خسته نباشید من یک پسر ۲ ساله دارم که خوابه خیلی بدی داره و به علت بی خوابی کل روز رو بد اخلاقی میکنه بردمش دکتر براش شربت سیموسد گیاهی گرفتن میخواستم از آقای دکتر با تجربه شما بپرسم که ضرری برای حال و آینده بچم نداشته باشه این شربت

