Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرماخوردگی نوزاد ۶ماهه
سلام آقای دکتر دخترم ۶ ماهش هست و امروز آبریزش بینی ،سرفه و عطسه و در خواب گرفتگی بینی با خلط داره،دارو چی بهش بدم؟
- قطره پلارژین
سلام اقای دکتر وقت شمابخیر پسرم تو۳ماهگی سرماک خورد سرفه وعطسه داشت بهشت قطره پلارژین دادم خوب شد الان ۸ماهشه سرماخورده عطسه سرفه خلط داره قطره پلارژین برای سرفش خوب نیس؟ اگ خوبه چندقطره بدم بعدچندساعته؟
- 1400
سلام آقای دکتر پسرم36هفته دنیااومدونارس بودنه روز بستری وباحال خوب مرخص شدالان هفت ماه نه روزه است الان در حال حاضر به روی شکم وبرعکس غلت میزندوتازه دوروزه که به عقب یا به اطراف خودش میکشه وخیلی کوتاه باکمک دستاش اگر زبه حالت نشسته بزارمش میشینه آیااینکه خودش نمیشینه وچهاردست وپا نمیره نرمال است واینکه اگر من کمکش نکنم نمیشینه امابازی وغذاخوردنش خوبه آیانرمال است
- گوش دردنوزاد
نوزاد دوماه و نیم گوش دردوبی قراری داشته دکتر شربت سفکسیم و هیدروکسی زین داده شربت سفکسیم نوروز بهش دادیم اسهال شدید گرفت قطعش کردیم شربت هیدروکسی زین هم اصلا ندادیم گوش دردش بدتر شده آیا داروها رو ادامه بدیم آیا هیدروکسی زین برای نوزاد ضررندارد؟!
- شیر
باسلام نوزادی که تازه ۴ ماهش تموم شده و نارس بدنیا اومده الان ۵٫۵ کیلو هستش میخواستم بدونم به چند سی سی شیر در روز نیاز داره آخه احساس میکنم خیلی کم شیر میخوره
- کیست کوروئید پلکسوس
سلام دختر من الان نزدیک 2 ماهش هست و بعد از تولد 2 بار سونوگرافی مغز انجام شده که کیست کوروئید پلکسوس به قطر 5 میل با جدار نازک در مجاورت شیار کئودوتالامیک چپ روئیت شده بقیه یافته های مغزی نرمال هستند سوالم اینه آیا احتمال ترزومی 18 هست یانه درضمن قربالگری های دوران جنینی نرمال بودند و چیزی مشاهده نشده بود
- بچه من یکم سرفه میکنه چ شربتی خوبه براش دم ب دم سرفه
- پوست سر نوزاد
سلام نوزاد ۴ ماهه دارم یکماه است که پوست کف سرش به شدت پوسته پوسته درشت شده که چسبیده و حوا نمیشه حتی با چرب کردن و حمام بردن و ریزش موی شدید پیدا کرده لطفا شامپو خوب هم براش بهم معرفی کنید فیروز و هیدرو درم و سیوند که مفید نبود چطور بدونم که قارچ نباشه؟؟؟؟
- گردن نگرفتن نوزاد
با سلام آقای دکتر پسرم دو روزه رفته تو پنج ماهگی ولی هنوز کامل گردن نگرفته چند ماهگی کامل گردن میگیره؟استفاده از تاب و گهواره برا مغز نوزاد ضرر داره ؟؟؟؟
- میزان مصرف آزیترومایسین
سلام دخترم 8ماهش و وزنش 11کیلو چ مقدار آزیترومایسین بهش بدم تب داره و خیلی بی قرار و آبریزش بینی داره
- افتادن
سلام اقای دکتر نوزاد پنج ماهه دارم موقع آرومکردن لای پتو از ارتفاع چهل یا سی سانتی افتاد زمین. کمی گریه کرد بعد خوابید. چیکار کنم؟
- در مورد بوی ادرار
سلام آقای دکتر عزیز غرض از مزاحمت میخواستم ببینم چرا ادرار بچه بوی تندی داره سن بچه هم ۶ ماهه هستش
- سندرم تکان دادن
سلام دخترم سه ماهه است واز فاصله نیم متری خورد به زمین حالا استفرغ میکنه میترسم که مغزش آسیب دیده باشد.
- دخترم 20روزش سرماخورده سینه اش خش خش میکنه
- سرماخوردگی نوزاد
سلام دختر ۸ ماهه ام یه از هفته پیش سرماخوردگی گرفته بردمش دکتر براش سه تا شربت :سرما خوردگی کوریزان و اموکسی کلا ۱۵۶ و ایبوپروفن بهش داد بعد از مصرف دخترم اسهال شد پزشکش شربت اموکسی کلا عوض کردوبجاش شربت سیفکسیم ۱۰۰تجویز کرد ولی باز هم بعد از مصرف شربت سیفکسیم ۱۰۰اسهالش خوب نشد و حالا خیلی ابکی بی رنگ شده
- ترشح ناف
بعد از سه ماه از تولد کودک ترشح زرد رنگ از ناف نوزاد قطع نشده و همچنان ترشح می آید ودر داخل ناف گوشت اضافی دیده می شود
- سلام وقت بخیر دختر من تو 7ماهه ولی وزن خوب نمیگیره الان 6کیلو هست 1800بود بدنیا آمد غذا هم نمی خوره شیر خشک میخوره گیگوز میشه راهنمایی کنید
- یبوست نوازد
سلام دخترم امروز۲۶روزشه روزای اول شکمش خوب کارمیکرد ولی بعدش یه هفته شکمش کارنکرد بردمش پیش متخصص شیاف لاکساتوردادگذاشتم نیم ساعت بعدش مدفوع کرد. خواستم بپرسم تاچندوقت میتونم ازاین شیاف استفاده کنم چون تاوقتی شیاف نزارم مدفوع نمیکنه
- قطره پاراکید
سلام بچم خیلی زود با آنتی بیوتیک اسهال میشه قطره پاراکیدوبجای قطره معمولی استامینوفن اشتباه گرفتم نمیدونم بهش بدم یا نه؟ پنج ماهشه ۹کیلو؟
- واکسن
سلام واکسن دو ماهگی و باید همون روز ۶۰ ببری یا زودتر یا دیر تر ؟

