Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- درمان سرماخوردگی
سلام دکتر جان دخترم 8 ماه ش هست سرما خورده بردمش دکتر بهش شربت آنتی هیستامین و شربت استامینفون بهش دادن ولی بعد ده روز هنوز آب بینی داره وزن هم کم کرده ممنون میشم راهنمایی بفرمایین
- باسلام.ایا پولیپ ناف امکان دارد خودبخود خوب بشه؟
- طسلام وقت بخیر نوزاد من یک هفته دیگه وارد هفت ماه میشه خیلی خوابش سبک هست شب وروز
- گوش درد بچه ده ماهه
سلام آقای دکتر امروز دخترموبردم دکترفقط چرک خشک نوشت چون کمی تب داشت الان که دیدم کنار های گوشش چرک زرد اومده بیرون آبکی هست و خیلی دردش میکنه چیکار کنم
- علت سفید شدن موی پسر بچه سه ساله
سلام دکترجان وقت بخیر پسرم سه سالشه امروز یک تار مو که اوایل سفید و ته مو مشکی بود تو سرش دیدم بنظرتون مشکلی هست؟؟
- ادامه سوال قبلی
سلام دکتر وقتتون بخیر ببخشید گفتید به لنف پشت گوش دست نزنید تو رو خدا راهنمایی کنید از استرس اذیت میشم اندازه نخود کوچیکه پشت گوش راستش نمیدونم از کی هستش خطر نداره؟دکتر معاینه کرد گفت چیزی نیست اما من خیلی استرس دارم احتیاجی به سونوگرافی یا آزمایش نیست؟اگه برطرف نشه چی؟خطر نداره؟خدا خیرت بده دکتر راهنماییم کنید ممنون
- کودک ۶ ساله با وزن ۲۱ کیلو مصرف شربت ازیتر وماسین چقدر است.
سلام پسرم سرفه های چرکی داره دکتر براش شربت ازیترو ماسین ۲۰۰ تجویز کرد دوزش را یادم رفت ۶ سالش ۲۱ کیلو وزنشه. ممنون
- شربت زینک گلوکونات
سلام پسرم ۸ ماهشه خیلی لاغره نسبت به سنش خیلی کوچیک تره شیر زیاد نمیخوره شربت زینک گلوکونات بهش بدم؟
- بی خوابی
سلام آقای دکتر دخترم خیلی کم میخوابه همش بغلم به محض که میزارمش بیدار می شه شیر میدم بازم نمیخوابه دوروزه نمیخوابه نه شب نه روز!!از کجا بفهم گرسنه ست درضمن بش شربت قلنجم میدم برا دل دردش
- عفونت چشم
سلام ببخشید سلام ببخشید دخترم ۵سالشه چشمش عفونت کرده بود،دکتر قطره باکتی ماید وقطره تیرـآی(اشک مصنوعی)داده.قطره باکتی ماید هر۶ساعت بوده و اشک مصنوعی هر۴ساعت.امشب من یادم رفت و قطره باکتی ماید را همون ۴ساعت بهش دادم،اشکال نداره؟
- رفلکس نوزاد
سلام آقای دکترپسرم هفت ماهه من رفلکس داره.دستاشوزیادمیمکه وگاهاآب ازدهانش میاد.برای ترک این حالت چکارکنم؟متشکرم.دارویی برادرمان رفلکس پیشنهادبفرمایید
- زردی نوزاد
با سلام و احترام نوزاد من دختر هستش و در روز سوم تولدش زردی اون روی ۱۲/۷ بود و به مدت سه روز زیر نور خوابید و قطره بیلی... همزمان مصرف میکرد و بعد زردی اون اومد روی ۸/۶ دوباره چند روز بعد اومد روی ۱۱ دوباره متخصص به اون قرص فنو... داد تا سه روز ، دوباره زردی اومد روی ۹ حالا در ۱۷ روزیگیش دوباره زردی روی ۱۰/۶ اومده. البته گروه خونی مادر oمنفی و نوزاد Aمثبت هستش و وزن نوزاد در تولددوکیلو و هفتصد بوده و الان سه کیلو و دویست و پنجاه هستش. خواستم ببینم الان زردی روی ۱۰/۶هستش و با شرایط بالا مشکلی نیست ونیاز به مصرف دارویی نیست.
- استفاده از قطره باکتی ماید
سلام من دخترم ۱۵روزه هست و چشمش چرک میاد ولی میزنه،روزای اول چرک سفید بود اما الان چرک سبز میاد دکتر داروخانه قطره باکتی ماید داده آیا خوبه این قطره ؟
- شیر مادر
سلام دخترم با شیر خودم تغذیه میشد که گاهی خیلی گریه میکرد مثلا یه ساعت تا سه ساعت وقتی شیر خشکش میدادم اروم میشد ...ضمن اینکه ده روز یه بار شکمش کار میکرد الان یه هفته اس که شیر خشک بیشتر بهش میدم چون احساس میکنم شیرم کمه چون وزن گیری خوبی هم نداشته الان که سه ماهو بیست روزشه پنج کیلو و ششصد گرم چهار پنج روزه سه دقه شیر میخور و هی در میاره دوباره سینه را میگیره و سریع در میاره گاهی اروغ داره تا میاد اروغشا بگیرم گرسنه اس و خیلی گریه میکنه و چاره ای جز دادت شیر خشک برام نمیمونه لطفا راهنماییم کنید
- سلام ،برای کودک ۱ساله شربت سفکسیم ۱۰۰چه میزان بایدداده شود؟
بچه ۱۴ ماهه چندسی سی سفکسیم بخوره
- جذب پوشک
سلام آقای دکتر بچم ۶ماهشه آلرژی به پروتئین گاوی داره اوایل ببخشید مدفوع جذب پوشک نبود الان ۲ماهه مدفوع جذب پوشکه و خلط دار،وقتی غذا میدم دیگه جذب پوشک نیست ،این یعنی حساسیت به لاکتوز؟
- عوارض قرص کتوتیفن
با سلام دختر من 6 سال دارد سرما خورده بود بردیمش دکتر قرص کتوتیفن داد. یک قرص که بهش دادم بعد از تقریبا 5 ساعت گفت : مامان همه چیز رو دو تا می بینم. دیگه قرص رو بهش ندادم اما از اون روز یک هفته میگذره میگه چشمام درد میکنه ، لامپ و خاموش کن چشمام درد میگیره آخه تا قبل از مصرف قرص هیچ مشکلی نداشت. من شنیدم این قرص خیلی عوارض بدی دارد درسته؟ حالا چه کنم؟ یعنی چشمان دخترم مشکل پیدا کرده است؟
- اسهال بچه ۷ ماهه
حدود یک ماه است ک بچه مدفوع سبز و ابکی دارد شربت متروندازول داده شده ب مدت سه روز ولی دوباره این جوریه چیکار کنم بیست روز پیش هم دندون دراورده دوتا
- سلام دخترم سه ماهشه رفلاکس داره دکتر شیرخشک ببلاک ال اف نوشت حالا چرا ال اف مگ برا اسهال نیست؟؟ بعد ال اف چاق کننده است؟؟
- سلام نوزاد دوماهه دارم یدفه دیدم بند انگستش تیره تر شد علتش چی هست

