Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرماخوردگی
سلام دخترم ۴ماهشه سرفه میکنه چی خوبه براش
- !!!!
سلام خسته نباشید ببخشید آقای دکتر...بچه سه ساله ای دارم که الان دو هفته هست ۲ روز مدفوعش خوبه روز بعد خیلی شل الان فکر میکنم وقتی گرمیجات میخوره اینجور میشه یعنی مشکلی داره؟؟؟کبدش مشکل نداره؟؟؟ممنون میشم جواب بدین من خیلی نگرانم
- شربت سفکسیم
سلام میخواستم بدونم دستور مصرف شربت سفکسیم برای دخترم که 2/5 سالشه و 12 کیلو هست چقدره . با تشکر
- سویا
با سلام و عرض ادب میخواستم بدونم آیا دانه های سویا برای کودک 22 ماهه مفید است؟
- قرص یدوکینول
دکتر هر ساعت اعدد گفته مصرف بکنه برای کودک ۶ ساله ایا میتوانم نصفش را بدهم ضرری برای پسرم ندارد که کامل قرص رابخورد با تشکر
- التهاب جای واکسن روی بازو
سلام و عرض ادب پسر بنده سه ماهه است و دو ماه پیش واکسن ب ث ژ تزریق شد براش و جایش خوب شد ولی امروز بعد حدود دو ماه جایش مثل یک جوش بزرگ شده و پر خون و سر التهاب سفید رنگ است مشکل چیست و راه درمانش چیست
- مقدار مصرف آزیترومایسین ۲۰۰
سلام دخترم ۲سال و نیم هست و ۱۰و نیم کیلو دکتر به خاطر تب و سرماخوردگی آزیترو داد گفت روز اول ۵ سی سی و روزای دیگه ۲.۵ ولی داروخونه روش نوشته روز اول ۲.۵ و بقیه روزا ۱.۲۵ سی سی چه کار کنم کدوم درسته شاید دوز دارو که دارو خونه داده فرق داره
- دل درد کودکان
با سلام پسرم 6ساله است و الان سه روز دل درد داره روز اول دل پیچه داشت و کم اشتها بود ولی تب و اسهال استفراغ نداره روز بعدش دل دردش بهتر شد روز سوم هم بهتر بود روز چهارم اشتهاش بهتر شد ولی یه وقت هایی میگه دلم درد میکنه وسط شکمشم هست خواستم ببینم چه کار کنم
- شربت استامینوفن سوسپانسیون پاراکید
پسرم ۴ماهش هست و واکسن زده شربت استامینوفن گرفتم نمیدونم چه مقدار بدم چون قبلا قطره دادم الان داروخانه شربت بهم داد لطفا راهنمایی کنید وزنش ۸.۵ هست ممنووون
- ب
باسلام دخترم دوماهشه موقع ادرار خیلی گریه میکنه ادرارش خیلی بوی بدی داره دکتر بردم گفتن بستری بشه پیش پزشک دیگه بردم ازمایش دادیم هنوز جوابش نیومده چیکار کنیم
- حساسیت به پروتین گاوی
سلام خسته نباشید..ببخشید اقای دکتر بچه اول من حساسیت به پروتین گاوی داشت..بچه دومم الان شیر خودم وشیر گیگوز استفاده میکنه و۵ماه وده روزش هست..خودم هنوز رژیم لبنیات گاوی هستم ولی دیگه خسته شدم..به نطرتون ممکنه که بچه دومم هم حساسیت داشته باشه..اگه حساسیت داشت تا حالا که شیر خشکش گیگوز بود مشخص نمیشد..میخام دیگه همه چیز بخورم واقعا خسته شدم ..به نظرتون چیکار کنم..واینکخ خدا اجرتون بده که به سوالات جواب میدین
- مقدار مصرف سوسپانسیون 125 آموکسی سیلین 125
سلام پسرم 6 سال و 4 ماه داره و 22 کیلوگرم وزنش است. از سوسپانسیون آموکسی سیلین 125 چقدر باید استفاده کنه؟
- موارد استفاده از سفکسیم
سلام دخترم گلوش قرمز شده و میگه میسوزه و یکم هم مدفوعش شل شده آیا با سفکسیم ۱۰۰ خوب میشه چیکار کنم دکتر من تو خونه حبس هستم و فقط یه شربت سفکسیم ۱۰۰ دارم و یه آزیترو۱۰۰ و دفین هیدرامین تورو خدا پاسخ بدید
- سرفه خلط دار نوزاد ۲ماهه
درمان سرفه خلط دار نوزاد ۲ماهه
- غده
باسلام چند روز پیش بهتون پیام دادم پسرم ۳ سالشه سرمل خورده الان پشت گوشش یه چیز کوچیکی هست گفتین نگران نباش حالا سوال من اینه این برامدگی کی از بین میره؟
- کلدیوم سی
با سلام . پسر من ۱۲ ساله هست قرص کلیدیوم سی چه تعداد میتونه بخوره؟
- رشد مغزی
سلام آقای دکتر بیدار شدن های شبانه هر۱ساعت برای کودک ۶ماهه میتونه رو رشد مغز و قد تاثیر منفی بذاره؟
- عوض کردن شیرخشک
سلام عذر میخوام فرزند یک سال و نیمه من به خاطر اگزمای شدید به تشخیص دکتر شیر آپتامیل پپتی جونیور میخوره که الان اصلا گیر نمیاد میشه لطف بفرمایید راهنمایی کنید چی رو جایگزین کنم ،مرسی
- سلام نوازدمن دوماهه هشت روزش هست هم زمان بهش پدی لاکت و گرمیچرمیدم بهش ضرری نداره هر دو دارو باهم
- شلام اقای دکتر دخترم یکسال و یکماهش تمومه متخصص اطفال برا وزن پایینش و قدش شربت کیدی کر و ایروفیکس نوشته ایا خوبه به نظرتون

