Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- نق زدن
سلام .ببخشید پسرمن س ماهودوهفته است یکمم سرماخورده اماازس ماهگی ب بعدیکسره دستاشومشت میکنه میکنه تودهنش هرچقدرمانع میشم دوباره انجام میده همراه باخوردن دستاش خیلیم نق نق وغرمیزنه
- واکسن4ماهگی
سلام .آقای دکتر میخواهیم واکسن 4 ماهگی پسرم را بزنم وزن پسرمو نمیدونم قبل از واکسن چند قطره باید قطره استامینوفن بدهم .
- پیوست تنگی نفس دختر نوزاد ۸ ماهه
آقای دکتر فراموش کردم بگم دماغشم خیلی می خوارونه از تولد تا الان همش گوشاش میکشه دوبار بردم گفتن عفونت نداره.جدیدا یک چشمشم میخوارونه.اینم بگم ماه هشت و ۳ بارداری کرونا مبتلا بودم و بستری بودم به اون ربط داره؟
- حساسیت
دخترم ۸ماهشه وزنش۵ کیلو ،ریفلاکس داره شیرخشک هرچی میدم وزن نمیگیره وتوی مدفوع گلوله های سفید داره باید چه شیری بدم بهش
- درباره شامپو وصابون بچه
سلام آقای دکتر میشه یه شامپو وصابون بدن برای دخترم معرفی کنید که هم چشماش نسوزه خیلی حساسه چشماش وهم بعداز حمام دست میندازه موهاش میخاره متثن از شامپو فیروز استفاده میکنم
- سرماخوردگی اطفال
سلام پسرم فردا ۳ ماهش میشه ۴روز پیش واکسن دوماهگیش زدم الان سینه اش صدا میده بنظرتون سرماخورده؟
- موهای زاید دستگاه تناسلی نوزاد
با سلام.نوزاد ۵ ماهه بالای ناحیه تناسلیش موهای زائد روییده پزشک معالجش آزمایش هورمونی وتخصصی نوشت انجام دادم جواب مشکلی نداشت.پس علت چیست؟
- سرما خوردگی و گرفتگی بینی
سلام من پسرم ۲ ماه و نیمه و یک ماهی بود احساس میکردم یکم ب زور نفس میکشه بردم دکتر گفت سرما خوردگی کوچیک و خفیف داره اسپری بینی دی بی سالین داد قبلا بچم عطسه میزد ولی الان خیلی عطسه هاش زیاد شده و در طول روز هم دو سه بار سرفه میکنه،تو خواب مثل ادم بزرگک بینی پر شده صدای بینیش میاد نگرانم چیکار کنم
- فاویسمی
سلام من پسرم فاویسم داره ولی اصلا نمیخوابه میخوام شربت بی بی اسلیپ بهش بدم آیا ضرر داره براش
- تب و سرفه پسر ۸ ماهه و ۸ کیلو
دوروزه تب داره و سرفه میکنه آبریزش بینی هم داره پلارژن و استامینوفن میدم
- سوختگی پای نوزاد
دختر یک ساله من از پنج ماهگی دچار سوختگی پا شد که توست دکتر پوست درمان شد ولی از آن موقع با هر بار مدفوع محل مقعدش ملتهب میشود.و اگر چند بار در روز مدفوع کند با وجود تعویض فوری پوشکش اطراف مقعد و حتی لیبیاهای او ملتهب و دردناک و گاهی زخم میشود.لطفا درمانی پیشنهاد کنید.ممنونم.
- ابریزش بینی
سلام اقای دکتر پسرم یکسالشه مدام ابریزش،بینی داره قطره پلارژین دو سه روز میدمخوب میشه دوباره چند روز دیگه شروع میشه دکتر بردم شربت سفکسیم و برم هگزین و قطره بینی داد الان پنج روز دارم داروهاش میدم هیچ فرقی نکرده
- فتق بیضه
باسلام پسر من3ماهش فتق بیضه داره چیکارکنم هرازچند گاهی هم استفراغ شدید داره لطفا راهنماییم کنین باتشکر
- کاهش وزن نوزاد 5 ماه
با سلام ، آقای دکتر کودک 5 ماه طی 10 روز 800 گرم وزن کرده است و آزمایش خون و ادرار آن در ضمیمه می باشد آقای دکتر چیکار کنم ؟
- اسهال نوزاد۴۰روزه
سلام نوزاد من ۴۰روزشه،اسهاله داخل مدفوعشم مایع مخاطی هست به مقدار زیاد بیشتر وقتهام فقط خلط دفع میکنه،شیرم کم بود شیرخشک ببلاک ونان و آپتامیل گرفتم انگار بهش نساخت الان بازاسهاله،دکتر بردم گفتن قولنج کرده قطره پدی لاکت و کولیکز هم استفاده کردم تاثیر نداشت،لطفا راهنمایی کنین
- مصرف دارو
سلام .ببخشید فرزندم 50 روز دارد .وزنش هنگام تولد 2900 بود .بعد از تولد تا 2300 افت وزن داشت . وزن فعلی اش 3700 است .دکتر برایش روزی 20 قطره مولتی ویتامین مسترویت تجویز کرده است .ولی وقتی 20 قطره می خورد خیلی بی قراری می کند .خواب نمی رود ودست وپاهایش را خیلی تکان می دهد .می توانم روزانه قطره ی کمتری به او بدهم یا قطره اد را به جای ان به او بدهم ؟؟ایا قطره مولتی ویتامین مسترویت با مولتی ویتامین ویتن تفاوتی دارد .؟؟هم چنین دکتر شربت زینک را هم روزانه 1/5سیسی برایش تجویز کرده که وقتی می خورد دلش درد می گیرد و خوب شیر نمی خورد می توانم قطعش کنم ؟؟چون شیر خوردنش را مختل کرده ؟؟
- چشم
سلام آقای دکتر دخترم ۸ ماهشه شد رنگ مو رو زد به چشمش یعنی قسمت نوک شد رنگ مو رفت به چشمش اصلا گریه نکرد اما مقداری یه نقطه داخل سفیدی چشمش قرمز شد آیا مشکلی پیش میاد برای چشماش ضرر داره؟؟؟توروخدا بگید خیلی نگرانم
- نفع معده
سلام خسته نباشیددخترم دوماهشه بردم دکتربراش رانتدین نی نی کر اهورانی نی داد بعدبراش سنونوشت گفت خوب نشدببرسنو بگیربردم دکتردیگه باز رانتیدین باقطره استامینوفن سوسوانسیون دادبرای چی خوبه قطره استامینوفن
- بغل انگشت اشاره بادکرده وقرمز شده
سلام وقت بخیر اقای دکتر پسرم الان دوروزبغل انگشت اشارش بادکرده وقرمزشده امروز صبح یکم چرکی شده یعنی یکم کنج انگشت سفیدک زده پسرم۴ماهش چ کرمی بایدبزنم چرکش خوب بشه
- دلیل التهابات پوستی نوزاد 9ماهه
سلام وخدا قوت. سال نو شما مبارک دخترم گلو درد داشت وتب وبه دکتر مراجعه کردم آزمایش خون وادرا گرفت که گفتن مشکلی نیست. خشک کننده ایبو برفن. شیاف. کتوتیفن. که بعداز 48 ساعت تب از بین رفت وبچه روی کل بدنش بثورات جلدی ایجاد شده که با سوزش همراهه. بازم دکتر رفتم که دکتر گفت بعداز این دارو ها عادیه ونهایت هیدروکسی زین میدم نظر شم چیه

