Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- قد و وزن نوزاد
سلام دکتر پسرم چهارماهش وزنش6قدشم 65 چیکار کنم وزن بگیره خیلی لاغر شده سر مرتب ی طرف نگه میداره
- بی قراری نوزاد
از دیشب که کودک من فتقش زده است بیرون زور زدن هر پنج دقیقه یک بار شده است به نظر شما برای فتقش است یا حیر در قبل خیلی کمتر زور میزد لطفا بگید زور زدنش برای فتق است یا خیر و چکار کنیم
- بیرون روی
سلام آقای دکتر پسر یکماهه من هر دفعه شکمش کار میکرد چهارروز بود که هر دوروز یکبار کارکرد و روغن گلیسیرین به مقعدش مالیده بودم که راحت مدفوعش باشه . بعد چهارروز تا اینکه سه شنبه نکرد ولی سه شنبه شب اسهال داشت و تا صبح چهارشنبه دوبار کوچیک هم کرد و امشب یعنی پنجشنه شب هم بصورت اسهال کرد البته به من گفته بودن آب انگور و کاهو خوبه و من هم کم و بیش خوددم میخواستم بپرسم این اسهال میشه و اینکه بایدکارخاصی انجام بدم یانه طبیعیه؟
- شير نوزاد
سلام.اقاي دكتر بهم گفتين شيرخشك ببلاك شماره دو بدم به دخترم يعني ديگه نيازي نيست من قطره آهن با مولتي ويتامين بدم بهش؟ بهداشت كه ميدونه تغذيه دخترم با شيرخشكه چرا تاكيد ميكنه كه قطره هارو هميشه بدم اگه قطره هارو ندم مشكلي پيش نمياد واسش؟
- چشم
ياسلام دختري ٥ماهه دارم كه از بدو تولد چشم سمت راست اشك نميده.چشم سمت چپ عفونت داره و هر روز اشك از چشمش ميريزه.عفونت جوريه كه ميخوابه موقع بيدار شدن چشمش به هم ميچسبه.دو هفته پيش سرماخورده بود از هر دو چشمش اشك مي اومد.ولي الان باز قطع شده من أشكي نديدم.دكتر٣ماهه قطره چشم داده استفاده ميكنم اثري نكرده
- سلام دکتر برای اسهال دختر ۴۳روزم آزیترومایسین نوشته بدمش؟اخه آزیترومایسین مال اسهال مگ نیست
- سلام دختر من سه ماهشه بهش قطره پلاژین روزی پنج قطر دادم الان دیدم نوشته خطر ناک نگران شدم چه مشکلی پیش میاد
سلام دختر من سه ماهشه بهش قطر پلاژین روز پنج قطر دادم خطر داره
- فتوتراپی
سلام. از دستگاه فتوتراپی برای پسرم استفاده کردم . ساعتهای اول به دلیل عدم آگاهی بدون پوشک بود . حالا خیلی نگرانم برای اندام تناسلی. هر چند دستگاه بدون اشعه یو وی بود
- عرق زدن
سلام آقای دکتر من نوزاد ۴ماهه ای دارم که خیلی گرماییه و شدید عرق میزنه اگه واسش لباس زیاد بپوشم از شما پرسیدم چه لباس هایی در فصل بهار برای نوزاد باید پوشید شما گفتید رکابی و آستین بلند اما با رکابی و آستین بلند همش مدام گرمش میشه و عرق میزنه بخاطر همین با رکابی و تیشرت آستین کوتاه در منزل نگهش میدارم مشکلی نیست؟؟
- شیرخشک مناس
باسلام پسرم ۵۰ روزشه و شیرخشک سیمیلاک توتال کامفورت ۱ میخوره ولی خیلی کمیابه جایگزین مناسبش چیه؟ کلا شیرخشک کامفورت پیدا نمیشه
- یبوست
پسرم ده ماهشه. یبوست داره و ناآروم میشه. پودر پیدرولاکس میدم اما جواب نمیده. میتونم شربت پی ای جی بدمش ؟ به چه صورت باید بدم؟ البته پودر اس امپرازول هم مصرف میکنه میگن باهم تداخل دارن
- قطره آهن
سلام آقاي دكتر دختر من يكسالو نيم داره تو ١٢ ماهگي آزمايش دادم خيلي كم كمخوني داره طوري كه دكترش گفت اگه ١٥ قطره آهن ميدي از اين ب بعد ٣٠ قطرش كن حالا يوالم اينه كه با قطره چكون چند ميل بايد داد؟قطرش ليپوزفر هست
- شیر خشک آ ال ۱۱۰
سلام نوزاد یک ماهم اسهال داره و شیر خشک نان میخوره دکتر بهش یک قوطی شیر خشک آ ال ۱۱۰ تجویز کرده سوال ۱ : آیا باید به یکباره شروع کنم شیر جدید رو یا کم کم با شیر قبلش داخل کنم بعد کامل شیر آ ال بدم؟ سوال ۲ : آیا تو این مدت شیر خشک آ ال ۱۱۰ که میدم به نوزاد باعث ثابت موندن یا کم شدن وزنش میشه یا نه؟؟
- دندون
سلام دکتر دخترم ۱۳ماهشه ۱۰روز پیش تیزی دندان پایینش به دستم خورد دندان نیش پایینش بیرون اومده کمی ولی کامل نه یک دونه اش بیرون زده د۳ تزریق کردیم اوایل فروردین واینکه خودمنهم دیردندون درآوردم مادرشم لازمه چیزی بدم بهش مثل کلسیم یا…
- بند ناف نوزاد
سلام بند ناف نوزادم ۵ روزه افتاده کمی خون میاد و خشک میشه تو نافش دلیلش چیه؟
- نوزاد 40 روزه
سلام نوزاد من 40 روزه است و به خاطر مشکل اى یو جى ار در 34 هفته باوزن 1600 به دنىا امد. با تجويز پزشک به او شير خشک نانا ميدم. امروز وزن او 2500 شده اىا وزن گىرى او خوب بوده و آیا او همىن طور ضعىیف مىماند. سر او کمى بزرگ تر از بدنش است درست مىشود؟
- دست خوردن
سلام آقای دکتر نوزاد چهارماهه ای دارم که بعضی وقتا وقتی از خواب بیدار میشم وحشت زده است و وقتی میخواد بخوابه حتما باید یا دستش رو بخوره یا بالشت هرچیزی که زبونش بهش برسه و اگه نتونه چیزی بخوره آروم نمیشه من باید چیکارکنم؟میتونم این مواقع پستانک بدم؟چون واقعا کلافه ام میکنه واروم نمیشه.ممنون
- دارو
سلام وقتتون بخیر پسرم ۴۷ روزه هستش سوراخ قلب داره و فاویسم هم هستش دلدرد داشت شما گفتید قطره colicezبدم گرفتم و دادم خیلی بهتر شده دوتا سوال چند ساعته باید بدم و اینکه اون قطره بایو لاکت رو هم هرشب پنج قطره میدم بهش بدم یا قطع کنم و همینطور شربت دومتیدون رو هم بدم یا قطع کنم و اینکه قطره و پماد چشم رو گفتید زدم عفونت کمتر شده فقط التهاب زیاد داره و یک چشمش کوچیکتر شده نیازه به چشم پزشک نشون بدم یا این دارو رو ادامه بدم
- اسحال
چرا وقتی نوزادم شیرش را میخورد همان لحظه کثیفی میکنه
- سرماخوردگی نوزاد۶ماهه
سلام خوبین ببخشید دخترم ۶ماه و۲۰ روزش گلوش وبینیش خلط داره وبیقراری میکنه باید چکارکنم

