Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- خمیازه کشیدن زیاد در کودکان
دختر پنج سال و شش ماهه مدت یک هفته می شود زیاد خمیازه می کشد. علت آن چیست؟
- واکسن انفولانزا
سلام وقن بخیر اقای دکتر میشه دو دوز واوسن انفولانزا رو سه هفته ای تزریق کرد یا اینکه حتنا ۴ هفتع باید باشه؟
- قدو. وزن
سلام خسته نباشید دخترم 8سالشه قدو وزمش کمه زیر 20کیلو قد 110اشتها نداره، خوبم نمیخوابه چیکار بابد بکنم خبلی استرس دارم بخاطرش لطفا راهنماییم کنید چ دارویی بدم تپل بشه
- زردی کف پا کودک ۳ساله
سلام دخترم ۳سال دارد وقتی به دنیا آمد اصلا زردی نداشت ولی الان بعضی روزها کف پاهاش زرد میشه دلیلش چیه ؟
- بیقراری و بی خوابی
سلام.ممنون از زحماتتون.برادرزاده ای دارم دو ساله.بسیار شیطون و بازیگوش است.البته والدینش به این کودک ویتامینهای مختلف میدن که نمیدونم آیا نیاز هست یا نه.در سن یک سالگی دکتر این کودک شربت استقودوس برای کودک تجویز کرد که کمی انرژی کودک کم میشود و خوابش تنظیم شده بود.الانم والدین شروع کردن دوباره این شربت رو به کودک میدن.خواستم بپرسم اشکالی نداره که این شربت رو به کودک میدن.ممنون میشم اگر پاسخ منو بفرمایید
- میزان مصرف شربت سفکسیم برای هشت سال
سلام روزتون بخیر شربت سفکسیم برای سن هشت سال با وزن ۲۲ کیلو باید چندساعت بدیم وچقدر مصرف بشه
- شربت سفکسیم
برای اسهال عفونی بچه 2ساله شربت سفکسیم خوبه؟
- شیرخشک آل ۱۱۰
- وزن
سلام .پسرم سه سال و ۶ ماهشهوزنش ۱۲/۵۰۰هستشازمایش خونشم همه خوبهکمبود اهن و ویتامین دی و... ندارهایا کمبود وزن داره؟چیکار کنم تا وزنش زیاد شهپودری هستش که باعث چاقی پسرم بشهممنون
- پسر چهار یاله و نیمه ام اسهال ابکی زرد رنگ با دفعا کم دارد ،ایا نیاز به مصرف دارو هست؟
- سلام پسرم دوسالشه،دو روز تب داشت،الان مدفوع ابکی داره،غذا هم هم اصلا نمیخوره۵روزه هیچی نخورده.سفیکسیم میتونم بدم،چند سی سی بدم
- سلام پسرم یازده سال داره کلیندیوم سی استفاده کند
سلام پسرم یازده سال دارد وبیشتر معدش ترش میکنه وعصبی هست کلیندیوم سی می تواند مصرف کند یک بار ب او دادم خیلی از لحاظ روحی خوب شد
- دوزمصرف برای کودک ۶ساله تب دار
دخترم ۶ سالشه گلوش عفونت کرده،از داروخونه آزیترومایسین ۲۰۰ گرفتم نمیدونم دوزش رو چجوری بدم متناسب با سن
- سرفه خلط
سلام پسر یکسال و نیمه دارم چندروزه سرماخورده دکار بردم و دارو دادن الان تب نداره فقط سرفه خلط دار شروع شده چه دارویی بدم خوب بشه؟
- شربت زینک سولفات
سلام و خداقوت آقای دکتر بهم گفتید بابت سفیدی ناخن دخترم شربت زینک سولفات بدم میخواستم بدونم دخترم مینور هست این شربت مشگلی نداره ؟وابنکه چه مدت بهش بدم
- بیماری های کودکان
سلام دختر من 14 ماهه است و چند وقتی متوجه لکه خون بر روی لباسش شدم که از سینه سمت راستش و من خیلی نگرانم انگار که خراشیده شده . ولی لباسش که عوض میکنم دوباره لکه خون روی لباسش دیده میشه . ممنون میشم اگه راهنمایم کنید. متشکر م
- شربت کوآموکسی کلاو،
سلام آقای دکتر،من پسرم 8سالشه باوزن24کیلودکترگفته طبق دستورچقدبایدمصرف کنه شربت کلاویسیلین 643 هر12ساعت؟
- سلام شربت زینک سولفات رو یک ساله که خریدم ودرش رو هم باز کردم وبعد دیگه استفاده نکردم الان میتونم بقیه اون رو استفاده کنم
- چرک کنار چشم
سلام پسرم سه ناهست کنار چشم راستش چرک جمع میشه، با پنبه و اب گرم شست و شو دادم فایده نداشت از قطره باکتی ماید هر شش ساعت به چشمش میزنم ولی فایده نداره بیشتر شده
- ماسک
سلام . اقای دکتر من و بچم هرجفتمون از دیروز سرما خوردیم بچم یکسال و نیمشه . میخوام بدونم من باید ماسک بزنم یا نیاز نیست؟

