Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شیر خشک
باسلام. من به نوزاده 4 ماهه م شیر خشک ببلاک میدم اما خوب وزن نگ فته میخواستم بدونم چه مارکی خوبه بهش بدم در ضمن نان رو نمیخوره. ممنون میشم جواب بدید.
- مدفوع سبز نوزاد ٦ ماهه
سلام آقاي دكتر دخترم ٦ ماهشه از ٥ ماهگي غذاي كمكي رو شروع كردم والان سوپ و فرني و كته با ماهيچه ميخوره به صورت ميكس شده وزماني كه ٦ ماهش تمام شد و واكسن زد شروع كردم قطره آهن روزي ١٥ قطره و مولتي ويتامين ميخوره ولي چند روزيه از روزي كه قطره آهن ميدم رنگ مدفوعش سبز تيره ويكم سفت و يك روز درميان دفع داره آيا بخاطر قطره آهنه يا مشكل ديگه ايه؟ممنونم ازتون🙏
- شربت استامنیوفن
کودک من دو ماهه است و وزن پنج کیلو دویست.واکسن زده برای جلوگیری از تب چه قدر شربت استامینیوفن پاراکید بهش بدم.؟اصلا این شربت براش ضرر نداره؟؟
- سرفه
سلام وقتتون بخیر یه نوزاددوماهه دارم گاهی وقتهاسرفه میکنه چه دارویی بهش بدم
- قرص پشه
سلام اقای دکتر وقت بخیر زدن قرص پشه برای بچه های زیر یکسال مشگلی نداره؟چون خیلی پشه هست توخونه
- وزن
با عرص سلام دختزمن 7ماه تمام با وزن 7300 و قد 69 میخواستم بپرسم وزنش کمه چه کار کنم شیر خشکی اصلا هم شیر خوب نمیخوره فقط در خواب با زور اونهم 90 سی سی
- سرما خوردگی نوزاد ۳ماهه
سلام آقای دکتر نوزاد سه ماه من ترشحات سفید از دهان بیرون میدهد مرتب عرق میکند
- آیا پودر حشره کش دراز مدت باعث بیماری خطرناک مثل سرطان میشه؟
سلام، آیا استفاده از پودر حشره کش در دراز مدت ودر آینده تاثیر میزاره؟ آیا پودر حشره کش در دراز مدت باعث بیماری خطرناک مثل سرطان میشه؟ ایا استفاده از پودر حشره کش در منزل و برخورد آن با دست و پا خطرناک؟ خیلی نگرانم چون نوزاد ۳۸ روزه دارم و متاسفانه همسرم نسبت به رعایت نکات ایمنی بی خیال و من حساس شدم چون چند روز پیش تو آشپزخونه کنار آبچکان روی سینک و روی سرامیک پودر حشره کش ریخت ی بخشی از پذیرایی هم پودر حشره کش ریخت و ناخودآگاه با پوست در تماس بود و من میترسم خطرناک باشه چون موقع پاک کردنشون هم با دستم و پاهام برخورد داشت و حدود یک هفته میشد که پودر حشره کش در محیط مونده بود چون همسرم نمیزاشت حشره کش پودری رو پاک کنم و حتی موقع پاشیدن پودر دستش رو به گوشیم زد و دقیق نمیدونم دیگه دستش با کجاها برخورد داشت من نگران شدم ممکنه در آینده تاثیر بزاره رو بدنمون؟ نوزاد شیرخوار دارم شیر خودمو میخوره میترسم خطرناک باشه و خیلی نگرانم.
- تغذیه
سلام خسته نباشید پسر من ۷ماهش تموم شده هم شیر خودمو میخورد هم شیرخشک سیمیلاک کامفورت بخاطر کولیکی ک داشت از ۶ماهگی غذای کمکی شروع کردم شیر خودمم میخوره ولی شیر خشکشم دوس داره جدیدا سیمیلاک کامفورت ۲ دیگه گیرم نمیاد ببلاک کامفورت تلخ دوس نداره گریه میکنه اشکالی داره اپتامیل بهش بدم یا شیر دیگه ای پیشنهاد میکنید قبل اینکه دکتر سیمیلاک براش تجویز کنه اپتامیل پرونوترا میخورد
- سوال از متخصص اطفال
با سلام نوزاد چهار ماهه من دوروزه که خیلی گریه میکنه .گرپمکچر ودایمیتیکون هم بهش میدم ولی گریه اش بند نمیاد علت گریه نوزاد چیست .
- شیر
نوزاد ۴ ماهه هر چندساعت باید شیر بخورد؟نوزاد گاهی اوقات تا ۴ ساعت شیر نمیخورد
- آلرژی
سلام ایا خوردن باقلوا برای نوزادی که به پروتیین گاوی آلرژی داره ضرر داره
- سرفه خلطی
سلام آقای دکتر دخترم هفت ماهشه چند روزه سرماخورده سرفه های خلط دار میکنه آبریزش هم داره روستا هستم ،چه دارویی بدم؟
- واکسن
سلام دخترم چهارماهشه دیروز واکسن زده ازدیشب همش هرچی شیر میخوره استفراغ میکنه تبش با تب سنج دیجیتال از زیر بغل۳۸٫۱هست و پایین نمیاد بیمارستان بردم جوابمو ندادن .میشه به جای استامینوفن بهش شیاف بزنم ؟؟چقدر شیاف بزنم؟؟
- یبوست نوزاد
سلام من نوزاد سه ماهه دارم به لاکتوز حساسیت داره وشیر خشک ایزومیل میخوره .موقع دفع خیلی زور میزنه قرمز میشه و مدفوع سفت داره میشه راهنمای کنید
- اشتباه دادن دارو به نوزاد
به نوزاد سه ماهم اشتباه لاکسی ژل دادم حالا چیکار کنم؟؟؟
- سلام پسرم ۴۰ روزشه چند روز بوی مدفوعش خیلی تند
سلام،پسرم ۴۰ روزش بوی مدفوع خیلی تند ترش هستش باید چکار کنم.روزی چند بارم مدفوع می کنه وهمش بوش بد
- دست و پا
سلام نوزادی دارم ۱۵ماهشه بعد شکمش سفت شده دست پاش کبود شده علتش چیه
- سرماخوردگی۸ماه
سلام اقای دکتروقت بخیر پسرم۸ماهشه الان۴روز سرماخورده بهش قطره سیترازم باسفالکسین و ی شربت خلط اور الان دو روز حس میکنم شدید شده چشماش اشک میاد ابریزش زیاد داره باهمین داروهاخوب میش؟
- خس خس سینه
سلام خسته نباشیدشربت گریب میکچستربرای جلوگیری ازخس خس سینه واستفراغ پنیری نوزادخوب است؟

