Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- استفراغ واسهال
سلام دخترم ۶ ماهشه چندروزن اسهال داره دوبار هم استفراغ کرده قطره پدی لاکت دادم ولی هنوز اسهالش خوب نشده آیا میشه پودرکیدی لاکت استفاده کنم؟؟
- شيرخوردن نوزاد
سلام آقاي دكتر بچه اي كه ٥ ماهست و تو خواب فقط شير ميخوره چقدر زمان ميبره اين عادتش رو ترك كنه ؟در حين شيردهي كه بيدار ميشه خيلي براش عجيبه كه داشته شيرميخورده و ميخنده ديگه نميخوره ،چون واقعا اذيت ميشم شير مادر هيچوقت جاي غذاي كمكي رو نميگيره چند وقتش شد ميتونه شيرپاستوريزه داد
- شیر
سلام پسر من نه ماهشه من تازه سه ماه میام سرکار دیگه شیرا خودم نمیخوره بهش از قبل شیر خشک بیومیل میدانم الان ولی بد میخوره خیلی هم لاغر شده دلم میخواد شیرخشک عوض کنم یه چیز بهتر بدم
- زردی نوزاد
سلام خسه نباشید پسرم موقعی که به دنیا اومد زردیش ۷بود فرداییش شد۱۰روز دوازدهمش شد ۹به نظرتون نوزاد دوازده روزه با زردی ۹خطرناکه؟
- ترشح واژن
سلام اقای دکتر دخترم ۴ ماهشه از روز تولد ترشح داره طبیعی هست یا به خاطر عفونته؟؟
- شیر خشک
سلام خسته نباشید نوزاد ۴ ماهو نیم فاویسم دارد شیر خشک ببلاک ۲ میخ ره پیدا نکردیم گیگوز گرفتم میتونم بهش بدم بعد ببلاک پیدا کردم ببلاک بدم
- پماد کالامین
سلام آقای دکتر، وقت بخیر، خسته نباشید میتونم از پماد کالامین برای نیش پشه کودک 6 ماهه استفاده کنم؟
- استفاده از ادویه
سلام اقای دکتروقت بخیر ازکی میتونه داخل غذای نوزاد ادویه زد مثلا نمک و....
- کم اشتهایی
سلام اقای دکتر دخترم ۹ ماهشه خیلی کم غذاس از زمان تولد هم همینطور بود شیرم کم میخورد الانم غذای کمکی کم میخوره دارویی واسه زیاد شدن اشتها بهم پیشنهاد میکنین که عوارضم نداشته باشه یه کم غذا خوردنشم بیشتربشه ممنونم از راهنماییتون
- اسهال
دخترم آخر این ماه ۳ماهش تازه تموم میشه سه روزی میشه دفع مدفوع زیاد شده در صورتی روزی یکبار دفع داشته ولی الان زیاد شده الان چیکار کنم از همه مهمتر میخواستم بدونم ایا پستونک دادن به نوزاد دفعات شیر مادر رو کمتر میکنه ؟
- مولتی
با سلام قطره مولتی ویتامین روزی چند قطره بچه ۵ ماهه باید بخوره؟
- یبوست کودکان
سلام خسته نباشید آقای دکتر پسرم ۳ماهشه متاسفانه از بدو تولد کولیک شدید و مدفوعش آبکی و شل بود و تا یک ماهگی طبیعی کار میکرد ولی بعد از یک ماهگی فقط با شیاف گلیسیرین و تحریک مدفوع میکنه وهر دارویی که فکرشو بکنید استفاده کردیم پدیلاکت لاکتولوز کولیک ایز بیوپد گریپ میکسچر و.... هیچ نتیجه ای نداشته والان حدود یک ماهی میشه ک فقط با تحریک مدفوع میکنه ومدفوعشم خمیری شکل است ممنون میشم راهنمایی کنید
- زائده گوشتی
سلام اقای دکتر. نوزاد دو ماه و نیم دارم. یه زائده ی کوشتی خیلی خیلی کوچیک تو اطراف مقعدش ایجاد شده. اصلا هم سابقه ی یبوست نداره. فقط زیاد نفخ داره و باد شکم زیاد دفع میکنه .این زائده یهویی ایجاد شد. دلیلش چی هست؟
- واکسن یکسالگی
سلام اقای دکتروقت شمابخیر پسر یک روزک سرماخورده عطسه ابریزش وکمی سرفه داره دوشنبه واکسن یکسالگیشه چیکارکنم بمونم کامل خوب بشه یامشگلی نیس؟
- تزریق آمپول دگزا به کودک 22ماهه
سلام آیا آمپول دگزا برای نوزاد هشت ماهه تزریق شده. عوارض دارد؟ عوارضش چیست؟
- گرفتگی بینی وگلودرد
باسلام دخترم دوماهشه وبینیش کیپ میشه وقتی خمیازه میکشه مشخصه گلودرد داره روزی یه بار یا دوبتر سرفه میکنه چشم چپش وقتی ازخواب پاشد چرک کرده بود موقع شیر خوردن ابتدا سخت میگیره وقتی تکونش میدم، سیر میخوره ممنون میشم راهنمایی بفرمایین
- دفع بعدازشیرخوردن نوزاد
ازتولد تا الان که ۳ماه داره بعدازهربارشیرخوردن دفع داره الان ۲هفته مدفوع آبکی وسبزشده آزمایشات دادم خوب بودن
- مدفوع ابکی
سلام نوزاد دوماهه ای دارم چندروزه مدفوعش شل وابکی هست وروده هاش صدا میده خودم هم قرص مترونیدازول مصرف میکنم که از عوارضش اسهال هست ممکنه دخترم اسهال شده باشه؟
- کف کردن مدفوع
سلام ببخشید دلیل اینکه گاهی اوقات مدفوع نوزادم کف میکند چیست؟؟
- پوست
سلام اقای دکتر صچرت پسرم دون دون قرمز زده مرتب دستش ب صورتشه،میشه کمکم کنیدو واسه موهاش از چه شامپویی استفاده کنم،سه ماهشه

