Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- عفونت چشم
سلام اقای دکتر پسرم ۲۵ روزشه وقتی ۲۰ روزش بود عفونت چشم داشت ترشح زرد از چشمش میومد بردم پیش دکتر پمادجنتکس داد با قطره . الان چشمش خوب شده فقط یکم گوشه چشمش ترشح زرد میشه . تا تمام شدن پماد و قطره ازشون استفاده کنم یا دیگه نزنم ؟؟
- مکمل
سلام ببخشید دخترم چهار سالشه خیلی لاغر و ضعیفه کمبود کلسیم هم داره شربت زینک پلاس با شربت کلسیم کلسی شور که زینک و منیزیم و کلسیم داره هر روز اینا رو باهم بدم اشکالی نداره شربت امگا 3 هم براش گرفتم چون اصلا حرفاشو نمیفهمم تداخل دارویی دارن ممنون میشم
- سلام. دخترم ۴ماهشه نزدیک انگشت پاش یه کبودی کوچیک هست که از بدو تولدش بود الان یه کم اون کبودی بزرگ شده ودست میزنم انگار یه چیزسفت داخلشه خیلی نگرانم میشه کمکم کنید
- خارش مقعد
با سلام دختر من یک هفته هست که خارش مقعد داره مخصوصا شبها نمیتونه از خارش بخوابه و اطراف مقعد بسیار قرمز شده تست اسکاچ و آزمایش مدفوع (یک مرحله ) داد تست منفی بود آیا با یک مرحله میتوان به آزمایش اکتفا کرد که کرمک ندارد و آیا میتوان قرص با این جواب آزمایش خورد
- سرما خوردگی نوزاد ۶ماهه
سلام خسته نباشید پسرم ۶ماه و ۱۶ روزشه سرماخورده و سرفه میکنه براش دیفن هیدرامین دادن آیا ایرادی نداره بهش بدم باتشکر
- انتی بیوتیک
سلام جناب دکتر بنده تهران هستم و فرزندم بیست ماهس و هفته پیش سه روز تب کرد همراه با سرفه های شدید، به دکتر مراجعه کردم شربت ازیترومایسین تجویز کردن و دادم و سرفه هاش کمترشد، حالا دیشب مجدد سرفه های پی در پی داره و از صبح تب کرده، دکتر مراجعه کردم شربت سفیکسیم داد، میخواستم نظر شمارو بدونم با توجه به اینکه هفته گذشته شربت ازیترومایسین انتی بیوتیک استفاده کرده، براش ضرری نداره این هفته دوباره انتی بیوتیک سفیکسیم مصرف کنه؟ شما چی صلاح میدونید؟ متشکرم
- سلام آقای دکتر خسته نباشید دختر من ۸ سالشه مدتی میگه دور نافم درد میکنه وشبهانصف شب بیدار میشه گاهی هم سوزش ادرار داره
- خوردن دست
سلام اقای دکتر بچه سه ناه و 15 روزه دارم تازگیا خیلی دستاش رو میخوره چیکار کنم بنظرتون که نخوره دیگه؟
- وزن گیری خوب
سلام پسرم ۸ماهو ۱۰ روزشه. برای وزن گیری بهتر چیا باید بدم بخوره؟؟ فرنی اوایل خورد ولی دوس نداره دیگ.سرلاک هم دوس نداره.سیب زمینی دادم نخورد
- بدغذایی کودک
سلام پسر من ۸ ماهشه خیلی بد غذا شده یعنی قبلا اینجور نبود الان بجز شیر هیچی نمیخوره حدود دوهفتس بهداشت هم بردمش گفتن وزن اضاف نکرده خیلی نگرانم چی بهش بدم 😔
- سرماخوردگی
پسرم 3ماه و20روزشه سرماخورده دکتربراش دکستومتروفان تجویز کرده بهش بدم میگن ضرر داره خیلی سرفه میکنه چیکارکنم
- مدفوع نوزاد
پسرم ۴ ماهشه از وقتی بدنیا اومد تا حالا اسهال داره بنظرتون چکار کنم
- دیفن هیدرامین کامپاند
ببخشید آقای دکتر سوال دیگه هم داشتم برای کودک ۱۰ ساله همراه سفکسیم میتوان از شربت دیفن هیرامین کامپاند استفاده کرد ؟ فقط گلودرد داره نه تب نه آبریزش بینی
- دانه قرنز روی پوست
سلام وقت بخیر .پسرم ۲ سال و ۸ ماهه هست.دو روز تب شدید ۳۹ درجه داشت.دو روز بعد از قطع شدن تب بدنش دونه قرمز زده روی سینه و شکم و کشاله رانش.گرفتگی بینی و سرفه هم داره مشکل چی هست دکتر ممنون میشم راهنمایی بفرمایید؟
- ترک شیر مادر
سلام . آقای دکتر بچه من 2 ناهشه شیر خشک میخوره شیر مادر هم میخوره ولی میخوام از شیر مادر بگیرمش چون شاعلم . میخواستم بمرسم راه حلی داره؟
- چرک خشک کن
سلام دختر۶ماهه ای دارم بینی هاش گرفته و چرکیه و تب خفیف داره با سرفه کم چه انتی بیوتیکی بدم؟دسترس به دکتر ندارم
- سلام آقای دکتر دختر من سه ماهشه کولیک داره ودکتر گفتن احتمال رفلاکس هم داره الان چندروزه ۳بار درروز مدفوع میکنه مقدارکم ویکم آبکی آیا اسهال شده یا ربطی به رفلاکس داره چون مقدار مدفوع کمه ویکم شل وآبکی میترسم لطفا راهنمایی کنین ممنون
سلام پسرم ۱.۵سالشه یه هفتس که اسهاله روزی چهار پنج بار دفع داره بد بو نیست ولی آبکی و با حجم زیاد
- سلام آقای دکتر دخترم الان 13ماهه الان دوماه گرفتگی بینی خیلی شدید داره آلان دوسه روز سرفه هم داره آلان شربت پدهمین خوبه یای هلیکس میدم
- قوزی در پشت سر کودکان
دخترم ۱۱ساله هست حدود یک ماه یک قوز در سمت چپ سرش پاین تر از گوش به وجود امده هیچ دردی نداره خودم نگران هستم لطفا راهنمایی کنید چکار کنم ایا خطر ناکه هیچ حر کتی نمیکنه وسفت هست
- یبوست نوزاد
سلام پسرم هفت ماهه ونیمش وقتی غذا میخوره مدفوعش سفت میشه خیلی اذیت میشه شیرم به تنهایی سیرش نمیکنه گشنه میشه گریه میکنه اگه غذابهش ندم لطفا راهنماییم کنید الان یه روزه مدفوع نکرده

