Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سینه خیزنرفتن
سلام اقای دکتر الان دخترم 6 ماهش تموم شده امروز رفته تو هفت ماه ولی هنوز سینه خیز نمیره جا به حا میشه با تلاش خودش حدودیه متر تغییر مکان میده معمولا هم عقب یا به پهلو ولی به جلو نمیره یا حرکت اشکاری به عنوان سینه خیز رفتن نداره روی سینه هم وامیسته شونه هاش تکون میده ولی باز جلو نمیره خیلی نگرانم واسه سینه خیز رفتن دیر نشده؟
- رفلاکس نوزاد
با سلام نوزاد۴ماهه ای دارم که رفلاکس داره شدیدا بیقراره چند بار دکتر بردم ولی اس ام پرازول۱۰براش نوشتن شیرخشک نان بهش میدم عوضش نکردن شیرخودمم میخوره به نظرتون شیرخشک ببلاک ای ار بهش بدم به جای نان؟
- درمان سرماخوردگی
سلام دکتر جان دخترم 8 ماه ش هست سرما خورده بردمش دکتر بهش شربت آنتی هیستامین و شربت استامینفون بهش دادن ولی بعد ده روز هنوز آب بینی داره وزن هم کم کرده ممنون میشم راهنمایی بفرمایین
- حساسیت
سلام وقت بخیر پسر در سه سالگی دندنان اسیایی فک پایین را پر کرد روز بعد جای امپول بی حسی ابسه کرد و قسمت داخلی لب پایینش تاولهای زد در ضمن روز بهد ختنه کردنش هم چنتا تاول بزرگ اطراف ناحیه ختنه کردن ایجاد شده بود میخواستم بدونم به بی حسی حساسیت داره و برای دندان پزشکی دوباره چکار کنم. در مشاوره با پزشک الرژی، گفتن با شما مشورت کنم. تشکر
- سیاه شدن دندان
سلام خسته نباشین آقای دکتر به دخترم قطره آهن میدم دندون هاش داره سیاه میشه حتی بهش آب هم میدم.شما این قطره آهن روگفته بودین (قطره ایروویت )میشه قطره دیگه رو معرفی کنین که دندوناش سیاه نشه
- سلام اگه کودک دوساله بیش از اندازه شربت کرمیچر بخورد چیکار کنیم
سلام اگه کودک دوساله بیش از اندازه شربت گرمیچر بودن باید چیکار کنیم
- سلام دختر من دو ماه و۱۰ روزشه سرفه میکنه و بینیش گرفته دکتر براش اسپری رستانکس تجویز کرده آیا مشکلی نداره بزنم براش؟
- آزمایش دادن
سلام وقت بخیر دیشب پرسیوه بودم بچم بیمارشماست و تند تند ادرار میکنه شمافرمودین آزمایش کامل و کشت ادرار بده میخوام بدونم باید پزشک بنویسه؟
- ملاج
سلام آقای دکتر چراملاج پسر هفت ماهه من مثل نبض میزند باتشکراز شماخداخیرتان بدهدکه جواب مارومیدهیدچون شرایط زنیدگی سخت شده ومادران رااز راه دور راهنمایی میکنید
- سلام وقتون بخیر اقای دکتر دختر من ۱۰ سال داره من شربن فارمنتین ای اس ۶۴۳ میدم مخواستم ۸ ساعته هم می تونه بخوره مممنون میشم بگین ؟
- درباره نوزاد7ماهه
علت وجوددانه های سفید رنگ درسقف دهان نوزادچیست
- شله زرد
سلام آقای دکتر شله زرد و غذاهایی مثل این رو از کی میتونم به پسرم بدم؟
- کیدی لاکت
سلام اقای دکتر برای نوزاد سیزده ماهه میشه پودر کیدی لاکت برای اسهال ناشی از دندان درآوردن استفاده کرد؟
- سفکسیم
برای اسهال میشه سفکسیم ۱۰۰ داد
- چکاپ
- کهیر و حساسیت
سلام دکتر وقتتون بخیر پسرم دو سال و نیمشه پارسال یه بار بدنش بعد از خوردن سیر کهیر زد یه ماه پیش هم نمیدونم چی خورد بدنش کهیر زد از اون موقع تقریبا هر روز کهیر میزنه شدید نیست اما تقریبا هر روز کهیر خفیف داره پشت گوشش یکی دو ماه پیش یه کوچولو لنفش ملتهبه گردنش هم چند تا لنف ریز داره آیا کهیر و حساسیت با التهاب لنف ارتباط داره ؟چند ماهه پشت گوشش یه لنف ریز زیر دست حس میکنم (البته قبلش سرما خورد اما نمیدونم قبل از سرما خوردگی هم بود یا نه)اذیت نمیشه اما هنوز برطرف نشده خیلی استرس دارم خطر نداره؟
- دانه های پوستی
سلام دخترم 21 ماهه است که از صبح دانه های قرمز زیر پوستی ابتدا از صورت شروع شد و حالا در کل بدنش نمایان شده سپاس از راهنمایی تان
- نشاندن نوزاد
سلام نشستن نوزادتاچندماهگی باید باشد
- پا کوبیدن نوزاد تو خواب
سلام دکتر عزیز پسر ۴ماهه ای دارم که به تازگی صبح ها پاهاش و میبره بالا محکم میاره پایین میکوبه زمین یعنی تو خواب این کار و انجام میده ایا مشکلی داره؟؟؟
- رفلاکس نوزاد
سلام ،دخترم ۳ماه رو تازه تموم کرده بعضی وقتا احساس میکنم چیزی دهنش میاد قورت میده و تو خواب خیلی بیقراری میکنه و خوابش کمه،تو یه ماهگی سونو دادم رفلاکس نشون نداد ممکنه اشتباه بشه

