Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- نوزاد
سلام اقای دکتر دخترم تازه رف تو ۴ماه سرماخورده بینیش کیپ شده اسهال استفراغ داره الان ۲هفته بردمش دکتر خوب نشد ازمایش نوشتن براش ک بگیرم
- جوش صورت و بدن نوزاد
سلام دخترم یه ماهشه تقریبا از ۲۰روزگیش صورتش و دور گردنش و روی سینش جوش میزنه الانم ک رو بازوهاش و پشتش هم اضافه شده پوست صورتش خیلی خشک و زبر شده و قرمزه گاهی وقتا ک زور میکنه انگار کبوده ، پیش یه متخصص بردمش روغن بدن فیروز داد بدتر شد ، امروزم بردم پیش یه دکتر دیگه یه پماد داده میترسم استفاده کنم بدتر بشه اگه میشه راهنماییم کنید خیلی استرس دارم
- یبوست نوزاد سه ماهه
نوزادسه ماهه.که هر۵یا۶روزشکمش کارمیده وسفتی مدفوع مثل خمیردندان هست شربت کولیکیدهم بهش میدم
- باد گلو سمت چپ
سلام بچه من دوازده روزشه احساس میکنم زیر صورت چپش در گلو باد کرده نگران شدم گفتم ببینم دلیلش چیه
- اسهال و استفراغ
از دیشب خیلی بی تابی میکنه ۳بار استفراغ کرده دکتر هم برویم ولی... مدفوش خیلی بد بو هس رنگش کرمی هست
- غده چربی
سلام. دخترم الان یک ماهشه از وقتی به دنیا اومد کنارسرش یک غده بود بردمسونو تشخیص لیپوما دادند ایا این غده ها خطرناک اند؟ ممکنه خودش از بین بره؟
- عدم وزن گیری دختر هشت ماهه
سلام
دختر هشت ماهه ای دارم که اصلا وزن نمیگیره، و به دو برابر وزن تولد نرسیده. وزن تولد 3810 و الآن 6800 و میلی به غذا نداره.
آزمایش ادرار و خون انجام شده که یه کم خونی جزیی داره که قطره آهن میخوره، زینک گلوکانات هم میدم. شیر خشک آپتامیل pdf کمکی هم میدم. خواهش میکنم، چاره چیه؟ - اگزما
سلام پسرم سه ماهه از اول شیر خشک بیومیل پلاس میدادم مشکلی نداشت فقط اگزما روی گونه و خارش صورت داشت دکتر الان بهم شیر خشک اپتامیل اچ آ داده بعد از مصرف دو قوطی مدفوع آبکی وخلط دار داره که قبلاً اینطور نبود و تعداد دفعات دفعش هم شده سه بار در روز ولی قبلاً یک بار در روز بود اگزما هم کم نشد لطفا راهنمایی کنید ممنون
- سلام
سلام برای نوزاد ۸ماهه ک سرماخورگی داشته و سرفه میکرده دکتر براش تءوفیلین جی تجویز کرده ....آخه تو گوگل زدم میگه برا زیر ۲سال ممنوع
- کودک يک ساله
سلام آقاي دکتر دخترم 4روزه رفته داخل يک سال،وزنش کمه ميتونم بهش معجون گردو و عسل و شير و موز بدم؟؟
- تبخال
با سلام.دختر ۶ ساله ام تازه تبخال زده بود و هنوز زیاد پیدا نبود دختر بچه ی یک ساله ام را بسیار بوسید دست و صورت و..ایا احتمال انتقال ویروس هست و اگر هست ایا هر جایی را که بوسیده تبخال میزند .با تشکر از شما من به شدت نگرانم و میتر سم دچار تبخال چشمی شود
- یبوست نوزاد ٣٣ روزه
نوزاد ٣٣ روزه هست که حدودو ٥ روزه یبوست گرفته بعد بردمش پیش دکتر بهم شیافت داد نصف استفاده کردم یکبار مدفوع کرد الانم نزدیک سه روزه مدفوع نکرده .هی به خودش می پیچه زور میزنه از خواب بیدار میشه گریه میکنه .
- قطره چشمی
سلام اقای دکتر برای عفونت چشمنوزاد قطره ی سولفاستامید و پماد چشمی اریترومایسین گفتین استفاده کنم . خواستم بدونم این دو دارو برای نوزاد سه ماهه ی فاویسمی قابل استفاده هست؟
- پماد سوختگی
سلام وقت بخیر، آقای دکتر من از ابتدای تولد فرزندم تا الان که پنج ماهشه بعد از هر تعویض کرم پیشگیری از سوختگی آردن مصرف میکنم امروز متوجه شدم که پارابن داره، مصرف رو قطع کنم یا اشکالی نداره ادامه بدم؟ یا اگه کرمی جایگزین معرفی کنین ممنون میشم
- تب
سلام دکترپسرم۸ماهشه باقطره استامینفن ۳روزه تبش پایین نمیادمیتونم ازشیاف استفاده کنم؟ازچه شیافی استفاده کنم؟
- سرفه
سلام اقای دکتر دختر ۸ماه و ۶ روزشه دو روزه خیلی کم سرفه میکنه مخصوصا تو خواب چه شربتی بدم خوب بشه ممنون
- بدغذایی کودک
سلام پسر من ۸ ماهشه خیلی بد غذا شده یعنی قبلا اینجور نبود الان بجز شیر هیچی نمیخوره حدود دوهفتس بهداشت هم بردمش گفتن وزن اضاف نکرده خیلی نگرانم چی بهش بدم 😔
- شیرخشک
سلام خسته نباشید شیر خشک گیگوز و smaپرو ایرانی ب کودک۵ ماهه من میسازد..ب نطرتون کدوم بهتره برای بچم؟ ممنون میشم پاسخ بدید
- بی خوابی و گریه شدید نوزاد دو ماهه
سلام خسته نباشید نوزاد دو ماهه دارم که خیلی گریه و بی قراری میکنه تو شبانه روز کلا ۸ساعت نمیخوابه وقتی هم که گریه میکنه اصلا لب به شیر نمیزنه سینه رو نمیگیره متخصص اطفال قطره کولیکز داد ولی خوب نشده بعضی وقتا بعد خوردن شیر از دهنش تکه های سفید رنگی پنیری میریزه بیرون لطفا راهنمایی کنید
- زردی ناحیه پوست سر
سلام یه دختر 4 ماهه دارم تازگی ها فهمیدم جلوی رستنگاه موش زرده پوستش مشکل کجاست چیکار کنم؟

