Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام من به دخترام که دوقلو هستن وپنج ساله هستن این شربت رو که دادم سرفه نداشتن ولی الان درگیر سرفه شدن چکار کنم دارو رو قطع کردم ولی سرفه قطع نمشه
لطفا راهنمایی کنید ممنون
- .
سلام اقاي دكتر نوزادم الان ٥ ماهشه يه پنج روزي هست فقط شبا شير خشك كمكي ميدم اپتاميل يك شبا چه ساعتي بهش بدم بهتره؟
- غذا
با سلام و وقت بخیر و با عرض پوزش از ایجاد مزاحمت میخواستم بدونم چند دقیقه بعد از غذای کمکی مثلا سوپ و یا سرلاک میتونیم به کودک هفت ماهه آب بدیم تا معده اس به هم نریزه یا به اصطلاح ترش نکنه؟
- زادیتن
سلام آقای دکتر دخترم پنج ماه نیمشه رفلاکس پنهان داره و آلرژی دکتر بهروز مقدادی برا گاویسکون و زادیتن نوشته هنوز بهش ندادم سرج کردم زادیتن خطر ناکه .چند مدت پیش چند بچه به خاطر استفاده از کتتوفن مردن میگن همون زادیتن .ممنون میشم راهنماییم کنید .
- مدفوع
نوزادم مدفوع لگه خونی وجود داره وشبها وروزها خیلی صدا میده دوماه داره
- سفیکسیم۲۰۰
سلام دخترم ۵سال و۲ماهه هستش میتونم بجای شربت سفکسیم۱۰۰ قرص سفیکسیم۲۰۰ نصف کنم نصف قرص بهش بدم ؟ ۱۷ کیلو وزنش.سپاس
- بی خوابی
سلام اقای دکتر دختر۳ماهه دارم و از بدو تولد بدخواب و خواب سبکی داره یعنی بیشتر شبا این اتفاق میفته ک میخابونمش ۵دیقه دیگه بیدارمیشه گریه هم نمیکنه ارومه شکمسم سیره جاشم تمیزه ۵بار این کارو میکنه هی میخابونم ۵دیقه بعد بیدارمبشه واسه خودش بعد ۵بار خوابش عمیق میشه شربت بی بی سد هم دادم انواع قطره های کولیک هم میخوره یه شربتی چیزیک خوابشو عمیق کنه برام معرفی کنید ممنون
- میزان مصرف سفکسیم
دکتر برای پسر یک ساله و چهار ماه به وزن ۱۰ کیلوگرم به علت عفونت روده سفکسیم ۱۰۰ تجویز کرده اند میزان مصرف ان چقدر است؟
- سلام شبتون بخیر دختر من تقریبا هفت ماهه سرماخورده و گلوش کیپ شده و بزور شیر و فرنی میخوره و 9کیلو هستش چند سی سی آزیترومایسین بهش بدم ک از این حالت نجات پیدا کنه ،البته شربت ستیریزین روزی 2,5سی سی مصرف میکنه ممنون میشم راهنماییم کنید
- قطره آهن و مولتي ويتامين و زينک
سلام آقاي دکتر من بچه ي 18 ماهه دارم براي دادن قطره آهن جداگانه و مولتي ويتامين جداگانه و شربت زينک جداگانه چه مدت فواصل زماني بين هر کدام از شربت ها نياز است؟؟؟هرکدام را با چه مدت زمان در روز به کودکم بدهم؟؟با سپاس
- سلام خسته نباشین دخترم نه ماهه هستش دستاش مدام تو گوشاش هست دکتر گفت عفونت داره راهنماییم کنین لطفا درضمن عفونت گوش خطر سازه
سلام خسته نباشید دخترم ۸ ماه یه هفتشه شبا نمیتونست شیر بخوره چون دماغش میگرف گوشش هم میکشید بردم دکتر معابنه کرد گفت گوشش عفونت داره آموکسی سیلین ۱۲۵ داد با کتو تیفن استا بعد قطع دارو باز کم کم شروع شد الان چه شربتی بهش بدهم چند سی سی ؟؟
- وزن نوزاد
باسلام دخترمن در 38هفته بدنیاامدباوزن3کیلوکه بعدازچندروز شد2800 و از پنج ماهگی رفلاکس داشت که الان خیلی بهترشده وزنش در موقع شش ماهگی 6600بود میخواستم بپرسم ایاوزنش نرماله یاخیر
- رفلاکس
سلام دکترخسته نباشیدمن روزی نصف قرص اس امپرازول20به پسر4ماهم بدم اگه پودرشوبخوام بدم طریقه مصرفشووچه وقت بهش بدموتوضیح میدیدممنون میشم
- سلام من یه بچه هفت ساله دارم و الان چند شبه که در خواب خمیازه میکشه لطفا علتش رو بفرمایید
- مشکل گوارشی
سلام خسته نباشید من دخترم ۴ماهشه دکتر گفتن حساسیت شیرگاو دارن واینکه مقعدش خیلی زخمه دکتر شیراندامی پپتی جونیور داده الان ۱۰روزه مصرف میکنه ولی دسشوییش خیلی بلغمی شده روزی ۶بار ۵روز اول مصرف روزی یه بار دفع داشته الان با زور زدن دفع آبکی وبلغمی ریفلاکس هم دارن امپرازول میدم بهش چ راهکاری دارین آقای دکتر ممنون میشم راهنمایی کنین
- زردی کف پا
سلام خسته نباشید پسر من کلاس دوم است کف پاش همیشه زرده مخصوصا صبح ها کم خونی هم داره
- مصرف آنتی بیوتیک
با سلام دختر من ۵۵روز پیش آنفولانزا گرفت دو سری آنتی بیوتیک مصرف شد گوش درد و گلو دردش خوب شد اما همچنان سرفه های خلطی داشت مجددا چهار روز پیش اسهال و استفراغ شد با تب و سی آر پی دو مثبت وسرفه های خلطی بیشتر الان دکتر سفکسیم ۲۰۰هر ۲۴ساعت یک عدد دادن اما ظاهراً هیچ تاثیری ندارد آیا هر ۱۲ساعت بدم مشکلی داره
- شیرنخوردن
سلام آقای دکتر پسرم دیروز واکسن ۴ماهگی زده وزنش کمه شیرم فقط تو خواب اونم کم میخوره چیکارکنم ؟میشه غذای کمکی شروع کنم بهش بدم؟؟
- شربت سفکسیم ۱۰۰
دکتر برای پسرم که ۶ ساله و ۳۰ کیلو وزن داره قرص سفکسیم ۴۰۰ نوشته ولی نمیتونه قرص بخوره شربت جایگزین این قرص چیست؟
- قطره اهن
سلام من به دخترم قطره میم میدم که دندوناشو سیاه کرده دیگه نمیدم ،الان سوالم از شما اینه قطره لیپوزوفر خوبه یا ایروفیکس ،توروخدا راهنمایی کنید

