Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- پوست
سلام و خسته نباشید.آقای دکتر من پوشک بچه سه ماهم رو تند و تند عوض میکنم و کلی پماد ضدسوختگی میزنم ولی الان چندروزه قرمز نشده ولی مقعدش و کشاله های رانش زبره و انگار پوستش زبر شده چیکار کنم یا طبیعیه؟
- قرص
با سلام و عرض ادب کودک من سیزده ماهه است و قطره آد و مولتی را به هیچ وجه نمیخوره و همش میپره توی گلوش دکتر گفت بهش قرص ویتامین دی ژله ای بده ماهی یک عدد اما من دوز قرص را فراموش کردم میشه لطفا راهنمایی کنید؟ باتشکر فراوان از شما پزشک عزیز
- رفلاكس معده
با سلام دختر ٤ ماهه دارم با وزن تولد ٢٧٠٠ از بدو تولد سينه نگرفت و سينمو ميدوشم رفلاكس پنهان داره و الان در چهار ماهگي وزن ٦ كيلو داره دكتر پيشنهاد غذاي كمكي و شربت زانتاك رانيتيدين تجويز كرند اما سوالم اينه كي دخترم وزن گيريش عادي ميشه ايا وزني كه نگرفته جبران ميشه؟؟يا هميشه اينقدر كوچولو ميمونه؟
- سرما خوردگی
نوزاد ۳ ماهه دچار گرفتگی بینی شده وکمی سرفه میکنه
- شربت میم برای کودکان زیرسال که فامیسم هستن خوب هست پسرم۲ونیم ساله فامیسمی هستش یه قاشق میم دادم ازصبح استفراغ میکنه به خاطرشربت میم پرتقالی هست ممنون ازشما
- سرماخوردگی کودک
سلام دکترجان خسته نباشید ببخشید پسرم دوسال و چهارماهش هست الان دوروز هست که سرفه های صدادار میکنه ولی ته گلوش قرمز نیست قفسه سینشم صدا نمیده ابریزش بینی نداره ولی گریه میکنه حالت مخاط لزج مایل به زرد داره زیاد تب نمیکنه عطسه هم زیاد نمیکنه درطول روز خوبه شب موقع خواب انگار گلوش میگیره ولی تنفس مشکل نداره بنظرتون احتیاج به انتی بیوتیک داره؟چه داروهایی بهش بدم ممنون از صبوری و راهنمایی هاتون
- تب و تشنج
دخترم باتب تشنج کرد دارو ندادن ولی بعد ازچند ماه توباره تشنج کرد شربت میخوره ایا احتمال داره تااخرعمر شربتوبخوره
- سلام آقای دکتر شربت لوراتادین خوبه برا ابریزش نوزاد نه ماهه
- شربت زینک
سلام یک ماه پیش دخترم اسهال داشت دکتر برا کودکم 2سالشه شربت زینک گلو کونات 5میلی تجویز کرد الان مثل همون شربت گیرم نیومد شربت زینکو هلث 10میلی گرم گرفتم میخواستم ببینم اشکال نداره بهش بدم
- شیر
سلام ایا باید شیر پاستوریزه را برای کودک ۱۳ ماهه جوشاند یا نه
- سلام اقای دکتر دخترم الان هشت ماهه هستش وقتی شیر میخوره درست پایین نمیکنه همش گریه میکنه و پاهاش رو به هم میماله وزیر گردنش هم دونه های ریز بیرون ریخته مشکلش چیه
- با سلام دختر ۲۲ ماهه ام مدت ۳ روزه اسخال زرد رنگ و آبکی و بد بو داره و با کیدی لاکت ومترونیدازول هم خوب نشد چیکار کنم
- شیر خشک کودک سه ماهه
من کوک سه ماهه دارم هنگام تولد ۳/۵ کیلو وزنش بود الان سه ماهه شده وزنش تقریبا ۵/۵ شد و شیرم هم کم هستش شیرخشک میدم راهنمای کنید چی شیری بهترین هستش ممنون
- سلام نوزاد 11ماهه غذا را در دهان نگه می دارد
- شیر پاستوریزه
سلام خسته نباشید میتونم برای نوزاد 7 ماهه از شیر پاستوریزه کم چرب ،برای تهیه شیر برنج استفاده کنم ؟؟
- راهنمایی
سلام وقت بخیر آقای دکتر عزیز ببخشید پسرم ۶سال داره حدود ۱ماه هست سرفه میزنه ۳بار بردم دکتر از آنتی بیوتیک گرفته تا دونوع اسپری که کم جواب داده امروز هم بردم متخصص که گفتن فعلا اسپری استفاده شود و یک آمپول دگزامتازون تجویز کرد وگفتن آمپول رو به صورت خوراکی داده شود سوالم اینه آیا آمپول بصورت خوراکی مشکلی نیست ممنون میشم جواب دهید باسپاس
- قرص فنازومکس
دخترم 6ماهشه قرص فنازومکس مشکلی براش نداره؟
- تغذیه نوزاد
سلام آقای دکتر من دخترم 2 نیم خوب غذا نمیخوره میخواستم چه شربت مولتی ویتامین خوب واسه وزنی بگیرم
- کمود رشد و قد کودک
سلام من دخترم ۵ سالشه خوراکش خیلی خوبه ولی نه چاق میشه نه قدش بلند میشه چند باری دکتر بردیم فقط شربت زینگ و پیشنهاد میکنن شما نظرتون چیه چیکار باید بکنیم
- سرماخوردگی
سلام دکترپسرم۱۱ماهو۱۶روزشه سرماخورده آبریزش بینی وسرفه داره خوب نمیتونه شیربخوره چه دارویی بهش بدم ممنونشرایط دکتربردنش راندارم ممنون

