Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- معده
سلام اقای دکتر خوب هستین دخترم ۳ سالشه بچه ی بزرگتر از خودش هنگام دویدن محکم افتاد رو شکم بچه من حالا من خیلی نگرانم ۳ روزه لب به غذا نزدم مبترسم معده یا دلش آسیب دیده مامانم میگه ارگان های اصلی بدن زیر دنده ها قرار دارند وجاشون امنه شما هم حرف مامانمو تایید میکنید
- تب بچه
آقای دکتر برای بچه که سرما خورده و تب دارد و آب بینیش سبز رنگ نیاز به ازیترو مایسین هست یا نه ۹ ماهه است دکتر بردمش شربت دیفن هیدرامین نوشته و پلارژین و استامینوفن و چند روزه کمی دهانش بو میده جز شیر خشک و آب چیزی نمیخوره ممکنه این بو از چرک گلو باشه
- مصرف هم زمان پلارژین و کوریزان
سلام دکتر من انروز پسرم رو واسه سرما خوردگی بردم دکتر و دکتر بهش هم ملارژین داده هم کوریزان پسرم ۱۱ کیلو وزن داره و ۱۷ ماهه است ممنون میشم راهنماییم کنین؟
- رقیق کردن قطره
سلام آقای دکتر دخترم قطره فروگلوبین اصلا نمیخوره میشه با آب رقیقترش کنم بهش بدم ممنون میشم،،بعد هم آیا قطره ای وجود داره که همه ویتامین ها حتی آهن هم داخلش باشه که همون یکبار به بچه داد
- طریقه مصرف گرانول خوراکی
سلام میتونم گرانول خوراکی با آب گرم مخلوط کنم به دخترم که 6سالشه بدم
- امپول وبتامین D
سلام آیا در فصل پاییز و زمستان که بچه ها کمتر نور خورشید میبینن لازم هستش امپول ویتامین D بزنند برای رشد شون دختر من 7سالشه 24کیلو هستش در ضمن شرایطش چگونه هستش هر یک امپول که تزربق میشه برا چند ماه کافی هستس ممنون از حوصله و صبرتان🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻
- کهیر
- شربت کوآموکسی کلاو،
سلام آقای دکتر پسرم ۵سالشه مریض شد شربت کو آموکسی کلاو دادم بعد از تموم شدن کو آموکسی کلاو دوباره تب خیلی خفیف و گلواش گاهی خوبه گاهی درد میکنه علت چی هست
- تب
سلام خسته نباشیدنوزاددارم ۴ماهه باعطسع ازصبح تب داره با آستامینوفن و شیاف ۱۲۵ کنترل نمیشه بازم حرارتش گرم دیگ علایمی نداره فقط دستاش تودهنش میکنه چیکارکنم تب بیاد پایین
- علت خارش بیش از حد بدن
- تب
سلام پسرم سه سال ونیم دار دیشب تا حالا تب دار شربت ازیتریماسین تو شهر ما گیر نمیاد یعنی اصلا شربت آنتی بیوتیک نیست گچساران استان کهگیلویه وبویراحمد میخواستم راهنمایم کنید سرما خورده
- واکسن
سلام جناب دکتر واکسن پنومووکس ۲۳ را میشه بجای پره ونار ۱۳ برای بچه چهار ساله که تا حالا پره ونار تزریق نکرده زد؟ یا بایستی همون پره ونار ۱۳ تزریق بشه؟
- بی اشتهایی
دختر ۱۷ماهه دارم خیلی بی اشتهاست و به سختی چند تا لقمه بهش میدهم
- مصرف ویتامین آ در شیردهی
با سلام من زیر چشمم شدیدا خشک و پوسته پوسته شده پسرم هم فاویسمه یه سال و یه ماه داره و شیر خودمو میخوره میتونم پماد ویتامین آ استفاده کنم زیر چشمم؟؟
- بیماری پوستی کودک
سلام پسرمن چهار سالشه الان ده روزه یه لک قرمز روی صورتش اومد خیلی کم بود ولی هرروز داره بزرگتر میشه بردمش دکتر گف حساسیته پماد بتامتازون داد اونم فایده ای نداره علتش چیه
- اومدن خون از دماغ
سلام خسته نباشید،ببخشید اقای دکتر ،پسرم هشت سالشه بدون ضربه دیدن دماغ،از یه سمت دماغش خون میاد خیلی نگرانم دلیلش رو خواستم بدونم،ممنون
- دندان ساییدن
سلام پسرم دوسال و یک ماهشه ،،روزی چند بار دندان هاشو بهم فشار میده ،صدایی ک ایجاد میشه خوشش میاد،،سوالم اینه ک چیکارکنم این کار انجام نده؟؟ ایا ضررداره؟؟ مرسی
- اسپری بینی رستانکس
سلام آقای دکتر دختر من 9 ماهشه که به خاطر رفلاکسش بستری بود دکتر براش اسپری بینی رستانکس نوشته. میگن برای زیر دو سال ضرر داره. لطفا راهنماییم کنید استفاده بکنم یا نه؟ ممنون
- شربت پیرویساید
- ماکروزومی
سلام چند روزی هست که یک نوزاد پسر با وزن ۴/۹۰۰برام متولد شده بدون اضافه وزن مادر و هرگونه دیابت حین بارداری یا قبل از بارداری وفقط پنج روز در بیمارستان نوزاد به علت مشکل تنفسی بستری بود و نوزاد هم هیچ مشکلی از لحاظ قند خون یاهربیماری دیگری مشکلی ندارد حالا من نگران سنین بالا ویا کودکی هستم آیا مشکل ساز میشود؟

