Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- جوش
سلام روی نوک یکی از سینه های نوزادم دانه سفیده شبیه جوش هست کناره سینشم یه چیزی شبیه زگیل سفید هست خسلی کوچک هست بنطرتون از شیره
- مصرف زینک
سلام من دخترم وزنش خیلی کم بود موقع به دنیا اومدن الان که ۳ماهشه وزنش خوبه اما قدش رومنحنی رشد نرفته میتونم از زینک استفاده کنم وچقدر درروز
- آزمایش ادرار
باسلام نوزاددختر۵ماهه دارم طبق سفارش خودتان ب علت کمبودوزن ۵کیلوئه ازمابش ادرلر داد RBC0_1 WBc.10_12 EP 4_6 میباشد.عفونت اداراش شدیده؟وخواهشا راه درمانش چیه.بچم بستری میکنن؟
- پسرمنچن روزپیش واکسن ۴ماهگی زده للان سرفه خلط دارمیزنه چیکارکنم؟
- بستری
اقای دکتر پسرمو بستری کردن شما نمیاین بعد بالا سرش میخوامشما بیان مممنون بازم ببخشید
- مشکل گوارشی
سلام نوزاد من تا چهل روزگی مدفوع می کرد اما از چهل روزگی به بعد حدود بیست روز هست دسشویی نکرده فقط با شیاف دسشویی میکنه
- کارنکردن شکم نوزاد
سلام ببخشید دخترخاله دارم ک ۴روزه شکمش کارنکرده میتونم از شیاف استفاده کنم براش؟؟؟
- صدای سشوار
سلام آقای دکتر من برا بچم که کولیک داره از فاصله حدود ۱/۵ متری صدا سشوار روشن میکردم آیا باعث آسیب به شنوایی میشه؟ یا مثلا یهجا که مثل مهمونی همه با صدا بلند حرف میزنند باعث آسیب به شنوایی میشه؟
- مدفوع زرد
سلام اقای دکتروقت بخیر پسرم۷ماهشه ب تازگی مدفوش زرد روشن شیرخشکی هم هست چندوقت ک سرلاکشوبیشترمیدم احتمال داره ازسرلاک باشه؟
- رفلاکس
شربت دومتیدون تاچندوقت میشه برانوزادچهارماهه استفاده کرد
- گلودرد کودک زیر سه ماه
کودک نوزاد دوماه ونیم گلودرد دارد وسرما خورده ودرخوردن شیر و قورت دادن مشکل دارد
- سلام داروی آموکسی سیلین ۱۲۵برای نوزاد ۷ماهه چقدر بدم ؟؟
- شیرخشک
باسلام نوزاد ۴ ماهه ای دارم که چند وقت است شیر مرا اصلا نمیخورد میخواهم برای او شیرخشک شروع کنم به نظر شما چند وعده در روز وچگونه به اوشیر خشک دهم که شیر مرا هم کمی بخورد
- اطفال
موارد مصرف قطره پاراکید
- بیماری تنفسی کودک
سلام آقای دختر دخترم هشت ماه و ۱۵ روزشه .شب که میشه خیلی بی قراری میکنه به فاصله نیم ساعت بیدار میشه و حالتی شبیه گریه .انگار دماغش کیپه اما هیچی داخلش نیست نگاه میکنم و قطره میندازم دماغش احساس خوبی داره و آروم میشه دوباره یه ربع بعد بیدار و حالتی مثل جیغ و گریه؟
- بی اشتهایی نوزاد ۸ ماهه
سلام جناب دکتر کودک دارم سه روز تب داشت روز چهارم تبش خوب شد بعد جوشهای قرمز کمرنگ روی تمام بدنش درامد و از موقعی که تب داشت تا الان بی اشتها شده لطفا راهنماییم کنید ممنون
- غذا
سلام اقای دکتر ،،،میتونم به نوزاد 9 ماهه ام ،،زرده تخم مرغ اصلا ندم ؟؟؟ با هر چیزی درست کردم اصلا زرده تخم مرغ نمیخوره ( بالا میاره ) ،ممنونم از لطف شما !
- دورسر نوزاد
نوزاد دختر دارم الان 4.5 ماهه است درزمان واکسن 4 ماهگی مراجعه کردم به مرکزی بهداشت گفتن دورسرش رشد مطلوب نداشته زمان تولد وزنش 3200 و دورسرش34 بوده در 4 ماهگی 7100 با دورسر40 بوده و هفته پیش برای سرماخوردگی مراجعه کردم به دکتر باز هم 40 بوده لطفا راهنمایی کنید خیلی نگرانم
- اسهال و بی اشتهایی
سلام آقای دکتر. پسرم ۱۰ روز دیگه یکسالش تموم میشه. آلرژی به پروتئین گاوی هم داره. دندون بالاش داره درمیاد. چند روزه مدفوعش شل بود. فرمودید زینک سولفات روزی دو سی سی بدم بهش. الان سه روزه بهش میدم. شبی ده قطره پدی لاکت هم میدم. یکم بهتر شده اما همچنان شله. دو روز هم هست انگار بی اشتها شده. شیر و آبمیوه خوب میخوره. غذای سفره رو هم خودش میخوره.ولی نمیزاره من بهش بدم. اما سوپ و فرنیش رو دیگه نمیخوره. تب هم نداره چکار کنم؟ بیارم مطب؟ یا خوب میشه؟
- گریه نوزاد
سلام پسر من ۴۵روزه هست ولی شبا خیلی گریه میکنه وبه خودش می پیچه طوری که اصلانمیتونه شیربخوره.لطفا راهنمایی کنید

