Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- ازمایش.
سلام وقت بخیر . آقای دکتر عزیز پسرم پنج سال و نیمشه شما زحمت کشیدین آزمایش کلی نوشته بودین طبق درخواستم خداروشکر جواب گرفتم همه خوبه فقط M.C.H.C 31.9 هستش و L زده و چون رشت نیستم نیاوردم خدمتتون امروز جواب اماده شد چه خوراکی یا شربتی بدم؟
- زبان
دختری ۲ونیم ساله نوک زبونش قرمزمیشه با هاله ای سفید رنگ دورش علت چیه اکثر اوقات هستش
- شیر بالا اوردن
سلام دکتر خسته نباشی منپسرم هفت ماحو یه روزش یه هفته پیش اسهال و استفراغ گرفت اول استفراغ کرد به اسهال شد خوب شده ولی شبا تو خواب شیر میاد تو گلوش بالا میاره البته ن هرشب بعضی شبا حالا نم دونم یا عارق نمیزنه چند وقته بهش غذا ندادم و خیلی هم پنیر میکنه بچه ها تو این سن غذا ک بخورن دیگه باید کمتر پنیر بکنن
- آلرژی
وقتی سرمامیخوره خس خس میکنه به زورنفس میکشه
- آسم و آلرژی
سلام خسته نباشد آقای دکتردخترم ۷ سالشه وزن ۲۵ کآلرژی داره زینظرمتخصص هستاسپری بنفش وقطره وقرص جویدنی مبخوره دوهفته خوبه دوباره سرفه هاش شروغ میشه شربت آزیترومایسین هم تجویز کرده تموم شده ولی هنو زخلط داره ممنون میشم راهنمایی کنید باتشکر
- سلام
> بخیر ببخشید اقای دکتر من یک پس 18 ماه دارم از اول از دادن قطره و ویتامین کم کاری کردم بعضی مواقع دادم بعضی مواقع ندادم پسرم الان انگشت هایش اطراف ناخن پوست پوست میشود ناخن هایش زود میشکند و تازه چهار تا دندون دارد قد ۸۳ وزن ۱۱ کیلو دارد همه میگویند لاغر است خواب کافی ندارد جدیدا پرخاشگر شده است و اشتهای کمی دارد قطره اهن لیپوزوفر شباها قبل از خواب بهش میدم با نیم ساعت فاصله از شیر بعد از خوردن نهار مولتی ویتامین ویواکیدز میدهم ولی فکر میکنم ویتامین آ د هم کم دارد ایا ویتامین آ د را با مولتی ویتامین ویواکیدز یک روز درمیان بدهم اشکال دارد ؟ اگر میشود راهنمایی بفرمایید
- تهوع صبحگاهی کودک
سلام. خسته نباشید . دکتر پسر من ۷سالشه صبحها که از خواب پامیشه حس حالت تهوع داره بالا نمیاره فقط حس میکنه باخوردن دولقمه بهترمیشه این حالت بیشتر صبح زود که پامیشه اتفاق می افته وقتایی مدرسه نداره و دیرتر بیدار میشه بهتره دروعده نهار و شامم اگه زیاد بخوره میگه وای حالم داره بدمیشه ازمایش انگل قبلا داد منفی بود . ممنون
- مدفوع کودک
چرک درمدفوع پسرم دیدم علت چیست باید چکار کرد
- خر خر کردن در خواب
سلام روز بخیر اقای دکتر کودک ۱۶ماهه ام از اول رفلاکس شدید داشت و متاسفانه از یکسالگی شیر مادر و ترک کرد و فقط شیر خشک اونم فقط در خواب می خوره برا غلظت شیرش یکم فرنی تو شیرش میریزم و روزی ۴بار فقط در خواب شیر میخوره حالا مدتیه خر خر و گرفتگی پشت بینی داره انگار علتش چیه ؟ هیچ علامت دیگه ای نداره فقط گاهی حس میکنم پشت بینی خلط داره
- داغی کف دست
سلام وقت بخیر دخترم ۲۰ ماهشه کف دست و پاهاش داغ میشه یهویی میخواستم ببینم مشکلی نداره؟و خیلی بی اشتهاست نسبت به غذا چیکار کنم؟
- سیخ کردن پاها
دخترم 2 سالش هست، بعضی وقتا پاهاش رو سفت میکنه و به صورت سیخ شدنی میشه
یه جوری که رون های پاهاش رو به هم میچسبونه و نوک پاهاش رو به بیرون میده
در حالت دراز کشیده و سیخ
برای چی میتونه باشه ؟ خیلی روی اعصاب ما رفته این موضوع
هیچ علائمی هم روی پاها و حتی در محل ادرار و مدفوعش نیست
چطوری میشه برطرفش کرد یا از سرش انداخت این موضوع رو ؟
آیا نیاز به مصرف دارویی چیزی هست ؟ - اسهال کودک17ماهه
پسرم قبلا روزی دوبار شکمش کار میکرد اما الان حدود 1ماهه روزی 4بار کار میکنه خیلی ابکی نیست اما سفتم نیست وزنش 15کیلو و غذا هم خوب میخوره .میترسم گوارشش مشکل نداشته باشه.ایااین اشکالی نداره
- مصرف اضافی دارو برای کودک
سلام آقای دکتر به جای 5 سی سی کتو تفین به کودک 3.5 سال میزان 12 سی سی دادیم آیا مشکلی ممکنه داشته باشه؟
- تب
سلام آقای دکتر بچه ی من ۷ ماهشه بعد گونه هاش خیلی قرمزه شده تب شدید کرده بیقراری هم میکنه
- رشد بدن کودک و بهبود سرماخوردگی
سلام ببخشید دختر من یک سال و شیش ماهشه غذا درس حسابی نمیخوره الانم مریض شده سرفه ی خشک داره چیکار کنم برا رشد بدنش و قوی شدنش؟
- حساسیت
بچه ام یکساله نیمش همش پشت گردنش میخورونه انقد که میخاره زخم میه
- آزمایش تیروئید انجام داده دخترم نوشته Tsh۶/10میخواستم بدونم تیروئیدداره یانه؟
آزمایش تیروئید انجام داده دخترم نوشته Ths6/10خولستم بدونم داره یانه؟
- سلام من 22سالمه وامروز6هسته هلورا قورت دادم چیکارکنم
- ادرار شیرخوار
سلام اقای دکتر پسر ۱۰ ماهه ای دارم که ادرارش خیلی بو میده و زرد رنگ است گاهی وقتا اینجوری میشه فقط ایا مشکلی دارد نیاز به ازمایش ادرار است؟
- سلام وعرض ادب آیا سفیکسم صد برای کودک۶سال مناسبه
دخترم ۶سالشه با وزن ۱۸کیلو آیا سفیکسیم ۱۰۰مناسبه براش؟ ودستور مصرفش را هم بفرمایید به چه صورت هست؟

