Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- دوز مصرف شربت سفکسیم برای نوزاد دوماهه
برای نوزاد دوماهه چ مقدار باید مصرف کرد
- دوز مصرفی آزیترومایسین یرای کودک ۹ ساله ۲۵ کیلو.ممنون
- جراحی
- سرفه
سلام آقای دکترخسته نباشید دخترم ۷سالشه و۳۵ کیلو وزن داره چندهفته هست سرفه میکنه علائم دیگه نداره شبها هم تو خواب سرفه میکنه من بهش شربت ازیترومایسین ۲۰۰ وقرص ایرکاست وقرص نئوتادین میدم الان میخوام شربت پلارژن کیدزبدم اشکالی نداره؟؟ دوز مصرف شربت هم میگین چقدر بدم؟ ممنونم
- دونه چشم
سلام آقای دکتر پسر یکساله ام حدود سه هفتست پشت پلکش یه دونه قرمز زده هفته پیش بردمش دکتر گفت غدد پلکش بسته است این اتفاق میفته یه پماد اریترولیدین داد شبها یکبار بمالم و قطره چشم ولفاستامید هر 6 ساعت بریزم کفتن ده روز بریزم فردا 10 روزش تموم میشه ولی هنوز خوب نشده چیکار کنم آقای دکتر ؟
- ریزش مو
با سلام .پسر ۷ و نیم ساله من ریزش موی شدید دارد قرص بیوتین ۵ ایرانی میخورد، الان قرص بیوتین ۸۰۰ میکرو گرم پدرش خریده .وزن پسرم ۵۰ کیلو است .تمام قرص را مصرف کند یا نصف قرص را؟ با تشکر
- یبوست
سلام یک کودک ۳ساله دارم وتقریبا یک ساله یبوست داره مدام دکتر وازمایش ولی تعییری نکرده وقتی مدفوع داره از صبح اون روز شکم دردومقعد درد داره تاوقتی میره توالت مقعدش قرمز میشه وبه سختی مدفوع می کنه علتش چی می تونه باشه باسپاس
- آزمایش مدفوع
سلام آقای دکتر خسته نباشید گفتین نتیجه آزمایش رو بنویسم مدفوع که داده دکترگف معده مثبته واسش شربت مترانیدازول صب شب ۳ سی سی و اموکسی سیلین صب شب ۳ سی سی وپودر امپرازول صب یه ساشه شب یه ساشه و خانم دکتر نگرانم کردن با حرفشون که گفتن نباید مثبت میشد شما از نگرانی دربیارید آقای دکتر مشکلی هست واینکه امکان داره موقع جمع آوری مدفوع درظرف نمونه درمنزل آلوده شده باشه ممنون میشم پاسخ بدید
- قرمزی دور ناف پسر بچه بیست ماهه
با سلام.پسرم چند روزه تا دست ب نافش میزنی عکس العمل نشون میده تازگیا نافش قرمز شده .دفع مدفوع روزی یک بار عادی داره.تو حموم داخل تشت میشینه ممکنه داخل تشت ادرار کنه و عفونی بشه؟با تشکر از پاسختون
- ابتلای دوباره به آبله مرغان
باسلام آیاخانم۵۸ ساله باسیستم ایمنی ضعیف درصورت تماس بایک کودک مبتلابه آبله مرغان درحالی که خود دربچگی مبتلاشده می توانددوباره این ویروس راتجربه کند
- حرف زدن کودک
سلام اقای دکتر پسرم ۱۹ماهشه هنوز کلمه نمیگه خیلی باهاش حرف میزنیم بعضی وقت میگه بابا، دد،اااا،ببب، اصلا کلمات و مثل مامان، ممه، اب نمیگه، ۹ماهگی راه رفت خیلی هم شیطونه و باهوش هر چی میگیم بیار میاره اسمارو بلده
- آدزیر
سلام آقای دکتر وقت بخیر پسرم ۲۴ماهشه طبق دستور شما تا امروز روزی یک سی سی قطره آدزیر میخوره همچنان همین روند را طی کنم و آدزیر بدم یا قطره دیگری پیشنهاد میکنید .ممنون
- سلام دخترم 10ماهشهاشکالی نداره آموکسی کلاو بدم
- دندان دراوردن
پسرم پنج ماه است دندان درمی اورد،خیلی خارش داره همش گریه میکنه همه چیزوگازمیگیره بنظرتون چیکارکمم
- سلام و درود پسر من سه سالشه کف پاهاش بعضی وقتا زرده فشار میدید بیشتر زرد میشه بخاطر چیه لطفاً از نگرانی درمون بیارید
- مصرف شیاف لاکستور 2 گرمی
با سلام پسرم 9 ساله هست تب داشت به جای شیاف استامینوفن از شیاف لاکستور استفاده کردم براشون کمتر از ده دقیقه متوجه شدم فرستادم دفع کرد ولی میگه کمرم و شکمم درد میکنه لطفاً راهنماییم کنید با تشکر
- مشکل گوارشی
سلام خسته نباشید من دخترم ۴ماهشه دکتر گفتن حساسیت شیرگاو دارن واینکه مقعدش خیلی زخمه دکتر شیراندامی پپتی جونیور داده الان ۱۰روزه مصرف میکنه ولی دسشوییش خیلی بلغمی شده روزی ۶بار ۵روز اول مصرف روزی یه بار دفع داشته الان با زور زدن دفع آبکی وبلغمی ریفلاکس هم دارن امپرازول میدم بهش چ راهکاری دارین آقای دکتر ممنون میشم راهنمایی کنین
- وجود دانه های ریز روی بدن
تمام بدن بچه پنج ساله دانه ریز زده بدون تب و سرفه.دلیل چی میتونه باشه
- رودل
سلام آقای دکتر پسر 20 ماهه دارم این چندروز بیرون هم نرفته اصلا دیشب برگ قیصی خیسانده خودد البته زیاد خورد از 4 صبح بیتابی میکنه و بالا هم آورد برگه ها رو . الان هم تب داره . احتمال داره بخاطر رودل باشه؟ چون شکمش هم خیلی میپیچه . چه دارویی بدم؟
- بیخوابی کودک
سلام وقت شما بخیر. پسر۲ساله ای دارم که بسیار پرانرژی و فعال هست. ولی متاسفانه به نسبت فعالیتی که درطول روز میکنه، شب ها اصلا خواب درستی نداره. هر متودی ک برای خواب بهتر باشه اجرا کردم. از قبل از یکسالگی شیرشب و جای خوابش هم عوض شده ولی هیچ تاثیری نداشته. میتونم به این سن شربت ملاتونین بدم؟ ایا عوارض خاصی داره یا وابستگی میاره؟ چه مدت میشه مصرف کرد؟

