Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- پلک زدن زیاد کودک
سلام.وقت بخیر پسرم پنج سال و چهارماهشه شب ها خیلی پلک میزنه و وقتی میخاد صحبت کنه سرعت پلک زدنش زیاد میشه ولی صبح ها که از خواب بیدار میشه این اتفاق نمیوفته.از بعد از ظهر زیاد میشه
- واکسن
سلام ، حداکثر زمانی که میشه واکسن ۶ ماهگی رو زد چه موقع هست؟ من واکسن ۴ ماهگی پسرم رو ۵ ماهه بود زدم میتونم واکسن شش ماهگیش رو هفت ماهگی بزنم ؟ ممنون
- خون درادرار
سلام نوزاد من پسرهستش و ۲۰ روزه هست و از روز ۳ ام که بدنیا اومده تو ادرارش یه رنگ صورتی شبه خون خیلی کم هست ولی تا الان که ۲۰ روزشه ادامه داره
- آزیترومایسین
سلام بچم ۴.۵ سالشه دکتر برای اسهال و استفراغ ش سوسپانسیون آزیترومایسین داده و گفت به مدت ۵ روز بهش بده هر ۱۲ ساعت ۷ سی سی به نظرتون دستور رو درست نوشته؟ آخه همیشه روز اول دو برابر و روز های بعد کمتر مصرف میشه آزیترومایسین و یه سوال دیگه اینکه اگر امروز شروع کنم دارو رو بهش بدم تا ۵ روز دیگه ، باید امروز رو هم حساب کنم .مثلا امروز و چهار روز دیگه ؟ یا امروز با پنج روز دیگه ؟؟
- ایاشربت اموکسی سیلین برای بچه یک ساله ضرردارد
- دندان
سلام خسته نباشید آیا مصرف مترونیدازول واموکسی سیلین در دوران شیردهی برای نوزاد مضر است
- چ مقدار سفکسیم ب کودک ۲ساله بدم
چ مقدار دارو سفکسیم ب بچه ۲ساله نیمبدم
- کم کاری تیروئید
با سلام و عرض ادب
لطفا این سوال منو جواب بدین خیلی نگرانم خدا خیرتون بده کودکی که از بدو تولد کم کاری تیروئید داشته و متاسفانه تشخیص داده نشده و از شش ماهگی براش دارو شروع شده و الان سیزده ماهشه چه علائمی داره که آسیب دیده ؟ - کبودی
باسلام وخسته نباشید فرزندم چهار تیر ۹۹ بدنیا اومد مچ پاهاش یه حالت کبودی رنگ داره با پشت کمر وباسنش شیرخودم میخوره و وزن گیرشم خوب بوده میخاستم بدونم علتش چیه؟ - کولیک
سلام پسر من سه ماهشه کولیک شدید داره قطره کولیف اینفاکول کولیز و.... همه رو براش گرفتیم فقط یا کولیف یکم آروم تره الان چند روزه خیلی شدید شده دلدردش استامینفون پاراکید میتونم بهش بدم؟
- کم بودن آهن
سلام آقای دکتر دخترم 19اسفند یک سالش میشه رفلاکس پنهان و به پروتئین و لاکتز شیر حساس آزمایش داد کم بود آهن داره دکتر شربت ایروفیکس براش نوشت گفت روزی 5سی سی تا دو ماه بدم و بعد دوباره آزمایش بگیرم ازش روش نوشته سه سال با بالا 2ونیم نظر شما چیه آقای دکتر
- دور سر
سلام آقای دکتر ببخشید من پسرم ۸ ماهه و ۱۸ روزه است وزنش ۹ و قدش ۷۱ یا ۷۲ است دور سرش ۴۳،۵ است این ماه دور سر ثابت بوده رشد نکرده دور سر تولد هم ۳۵ بوده آیا مشکلی داره؟چیکار باید بکنم؟دارویی برای رشد دور سر هست؟
- خیسی کف پای نوزاد
درود بر شما نوزاد چهار ماهه پسر دارم، با وزن ۸ کیلو و ششصد کف پاهاش تقریبا همیشه مرطوبه و گاهی میشه گفت خیسه. مشکلی داره یا طبیعیه؟ من و خانمم هیچکدوم چنین مشکلی نداشتیم تا الان تنها مشکلی که الان در عمل داره اینه که به سختی می خوابه و دیر، ولی مدت خوابش خوبه. البته چند جای پوستش مثل زیر چونه و قفسه سینه و صورتش هم نقاط سفید رنگی هست. اینم گفتم شاید ارتباطی داشته باشه. ممنون از وقتی که میذارین.
- شربت تقویتی
سلام شرمنده از هر شربت چه مقدار باید بدم
- تب و اسهال
دختر 3 ساله ام تب خفیفی کرده و بعد اسهالی شده لطفا راهنماییم کنید
- قطره آهن
سلام دکتر تغذیه به پسر 20ماهه من بخاطر وزنش و کم اشتهایی شربت مولتی ویتامین سانستول پلاس زینک داده میخواستم بدونم آیا در کنارش قطره آهن هم بهش بدم یا نه؟
- شربت سیتریزین
سلام پسرم ۵سالشه سرما خورده و ابریزش بینی داشت من بهس یه فاشق غذاخوری سیتریزین دادم پدرش هم نمیدونست که من دادم اونم نیم ساعت بعد من یه قاشق غذاخوری داده دوباره الان نگرانم توروخدا جواب بدین
- کپسول سفکسیم
خسته نباشید آقای دکتر.آیا برای بچه ۶سال کپسول سفکسیم اشکالی نداره.ممنونم راهنمایی کنید
- پرش
سلام آقای دکتر دخترم یازده ماهشه وقتی میخابه یهو میپره هایش عمیق میشه خوب میشه علتی داره
- کشیدن موی سر
سلام اقای دکتر دخترم ۳ ماه و ۱۳ روزشه دو روزه موی سرشو با دستاشو میگیره میکشه.و از طرفی ۲۴ ساعت بیداره و خوب نمیخوابه.تو خواب یهو بدنش میپره و بیدار میشه ۵ دق میخوابه علت چیه؟رفلاکسه یا کولیک؟اینم بگم رفلاکس پنهان داره یه روز امپرازول شروع کردم براش.اما متاسفانه هر موقع امپرازول میدم نمیخوابه اصلا و ناله میکنه و شیر نمیخوره

