Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- قطره باکتی ماید
سلام وقت بخیر برای نوزاد ۸روزه نحوه استفاده از قطره چطور هست.به خاطر ترشحات چشماش از داروخونه گرفتم
- تزریق آمپول دگزا برای کودک یک ساله
کودک یکساله دارم خیلی تب داشت پزشک نصف آمپول دگزامتازون تزریق کرد آیا عوارض دارد برای کودکم یانه
- سنگ کلیه نوزاد
سلام ببخشید دخترم تو سه ماهگی سونو داد در کلیه چپ ناحیه اکوژن به دیامتر ۴میلیمتر و۳میلیمتر دیده شده و در پنج و یازده روزش باز سونو داده که در کلیه چپ ضایعه اکوژن به دیامتر 4-2میلیمتر دیده شده و کلیه راست دو ضایعه اکوژن به دیامتر ۲و۱ میلیمتر ک مطرح کننده میکرولیتیاز دیده میشه .راه حل چیه ؟
- بیماری سرم سیکنس با درد شدید در پاها
سلام وداحترام دختر چهار ساله ام چند روز پیش دچار کهیر پوستی شدید شد که دکتر براش نیوتادین وهیدروکسی زین ویه آمپول هیدروکورتیزون تجویززکرد و کهیرها خیلی کمتر شدند ولی دو سه روز بعد درد شدید درپاهاش احساس کرد به نحوی که اصلا قادر به راه رفتن نیست تشخیص دکتر بیماری سرم سیکنس هستش با توجه به اینکه حدود ۱۵ روز پیش از این وضعیت به خاطر گلو دردانتی بیوتیک آموکسی کلاو بعد سفکسیم خورده بود الان نمیدونیم با درد شدید پاهای بچه چه کنیم این وضعیت چند روز طول میکشه ؟ دکتر گفت نیازی به دارو نیست و فقط انتی هیستامین مصرف کنه جناب دکتر برای تسکین درد بچه که خیلی شدید هست چه کار باید بکنیم؟ آیا نیازی به بررسی های دیگر نیست آیا این بیماری خطرناکه و اینکه اگه یه زمانی بچه نیاز به دریافت انتی بیوتیک داشت چطور بفهمیم به کدوم انتی بیوتیک آلرژی داره
- سرماخوردگی و سرفه
آقای دکتر سلام خسته نباشید پسرمن دو سال و هفت ماهشه..دو هفته پیش سرما خورده بود ولی چرکی و عفونت نبود بردمش دکتر گفتن چرک نداره گلوش احتمالا آلرژی هست.الان دوباره سرما خورده آبریزش بینی داره و سرفه های خیلی شدید.گاهی هم میگه دلم درد میکنه.شربت پلارژین و کوریزان و سیتریزین بهش میدم.میشه لطفا راهنمایی کنید چیکار کنم
- سلام بچه سه ساله دارم تب شدید داره شربت استامینوفن دادم پایین نمیادایا میتونم از شیاف هم استفاده کنم؟
- اب خوردن زیاد
بچم ی سال و شش ماهشه آب زیاد میخوره باید چیکار کنم
- اسهال نوزاد دو ماهه
سلام خسته نباشید نوزاد دو ماهم الان ۵ روز اسهال روزی ۶ بار مدفوع میکنه ازمایش ادرار و مدفوع هم دادیم دکتر شربت زینک گفته روزی ۶ سی سی من شیر گلدن گات که شیر بز هستش میدم دکترش شیر ببلاک ال اف داد گفت با گلدن گات قاط کن بده ولی همچنان اسهال
- دل دردنوزاد
سلام وقت بخیر نوزاد دو ماهه ام موقع مدفوع کردن گریه میکنه و نمیتونه دفع انجام بده چکارش کنم پدی لاکت میدم فایده نداره ضمن اینکه کولیک هم داره
- صدای بلند نفس
سلام
یک نوزاد چهل و شش روزه هست که موقع خواب نفس میکشه از صدای بلند نفس بیدارش میشه. موقع بیداریم بعضی وقتها این کارو انجام میده. دلیلش چیه؟
- دورسر
سلام.دختر من ۷ماهش تموم و دورسرش۴۱هست بهداشت گفته دورسرش کمه ولی ملاجش باز هست. آیا نگران کننده هست؟
- سرلاک حریره بادام
سلام دخترم رفته تو ۹ ماهگی،یه ماه سرلاک گندمو میوه بهش میدادم بهش نساخت باعث یبوست شدید شد ،الان میخام سرلاک حریره بادام بدم ایا اینم باعث یبوست میشه. ممنون اگه جواب بدین
- سلام پسرم ۹ماهشه دوروزه میبینم زبونش یکم بنفشه
- قطره سیدرال
سلام آقای دکتر خداقوت اگه قطره آهن سیدرال ۱ساعت بیرون بمونه باید بندازم بره؟ ممنونم از راهنمایی تون
- واکسن چهارماهگی
سلام آقای دکتر وقت بخیر با توجه به شرایط الان و ویروس جدید واکسن چهارماهگی بچه هارو بزنیم خطری نداره؟
- سلام اقای دکتر پسرم یک ساله شده قبلا شیر ابتامیل۲پپتی میخورد الان چه شیری جایگزین کنم با تشکر
- مدفوع ندارد نوزاد یک ماهه
- سلام وقت بخیر
- گرفتگی بینی
سلام خسته نباشیدپسردوسالم بینیش یکماه ونیمه گرفته باز نمیشه قطره همانداختم چیکارکنم
- آنزیم بالای کبد نوزاد
اگه میشه این ازمایش رو تفسیر کنید..alt 216 بود .بعد از خوردن ۳هفته قرص ویتامین e و کپسول اورسوگارد alt 465 شد و ast 131 ...برای بچه ۴ ماهه مفهومش چیه

