Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- استامینوفن 500 برای فاویسم
سلام. آیا برای گلو درد و تب بالای کودک مبتلا به فاویسم، میتوان از قرص استامینوفن 500 استفاده کرد ؟
- شربت ستادین دی سی برای دختر 6 ماهه
سلام دخترم 6 ماهشه و سرماخورده. میتونم از شربت ستادین دی سی بدم؟
- کودک
سلام آقای دکتر خسته نباشید دخترم ۷سالشه یه مدته که وقتی میرم روستا بدنش دونه قرمز میزنه همراه خارش چند بار باصابون بشورم خوب میشه اما جاش میمونه دکتر بردمش گفتن از گردوخاک حساسیت داره میخواستم ازشماکمک بگیرم که چیکارکنم اینجوری نشه
- سوزش ادرار
باسلام دختر26ماهه ای دارم امروز عصر تا الان ک ساعت ده شبه چند مرتبه ک اداره ریخته موقع اداره کردن گریه میکنه .تب نداره.ناحیه تناسلی قرمز نیست .فقط دیشب دیدم ک یه مقدار ناحیه تناسلیش ملتهبه پمادتریامسینولون ان.ان.زدم لطفا راهنمایی کنید
- پاسخ بهاشتها
نوزادخواهرم ۷روزه است توو پرونده اش اندازه دورسروحرکت گردن غیرطبیعیه نکنه هیدروسغال باشه؟
- سلام آقای دکتر دخترم ده ماهش تمومه به همه جهات غلط میخوره به اندازه 20دقیقه میشینه ولی سینه خیز و چاردست وپا نمیره چیکار کنم
- قرص یدوکینول برای کودک یکساله بریم یانه
سلام بچمون یکسالشه و حدودا دو هفتس که تب و اسهال داره دکتر برای اسهالش قرص یدوکینول داده هر وعده نصف قرص این قرص خطرناک نیس ؟ عوارضش خیلی زیاد بود بدیم بهش یانه ؟
- کوآموکسی کلاو..
سلام آقای دکتردخترم ۲سال ۱۰ ماهشه ۱۳ کیلوداره گلوش عفونت کرده میخواستم بدونم شربت کوآموکسی کلاو هرچندساعت چندسی سی بهش بدم ممنونم
- مقدارمصرسفیکسیم برای بچه ۵ساله باوزن ۱۳کیلوگرم
- تب و بیحالی نوزاد
سلام وقت بخیر ببخشید نوزاد ۵ماهه ام از دیروز تا حالا تب داره باقطره استامینوفن بهتر میشه دوباره عود میکنه مرتب ناله خفیف میکنه وبی حاله انگار بدن درد داره آبریزش بینی هم داره چه کنم ممنون میشم زود. جوابم بدید
- مخاط
سلام اقای دکتر دخترم ۱۸ ماهشه دو روز اسهال شده تو مدفوعش همش مخاط چرکی و خونی هست علتش چیه؟؟ چیکار کنم
- خس خس سینه و خلط گلو
سلام ببخشید دخترم چهار ماهشه سینه خرخر میکنه به نظر شما چه چیزی براش خوبع
- اسهال و کم وزنی
سلام پسرم ۳ ماهشه و حدودآ یک ماهه که اسهال میکنه و وزنش هم جلو نمیره از چه شیر خشکی استفاده کنم درضمن وقتی شیر میخوره دل درد میگیره
- فشار آوردن هنگام دفع ادرار و مدفوع
- آلرژی
سلام پسرم ۳ماه بود صورتش جوش میزد وی کوچولو حالت سوختگی میشد دکتر گفت حساسیت ب لبنیات داره الا ن پسرم ۹ ماهشه من براش ازلبنیات استفاده نمیکنم نمیدونم الان استفاده کنم یا نه جوش صورت دلیل میشه آلرژی باشه
- سلام پسرم ۷ سالشه و۲۰ کیلو گلوش عفونت شده دکتر براش سفکسیم ۱۰۰ هر۱۲ ساعت ۵ سی سی نوشته بنظر شما مقدارش کم نیست؟؟ ایا جواب میده دوز۱۰۰ براش؟؟تب خیییلی شدیدی داره ک با پروفن و شیاف استا ۱۲۵ پایین نمیاد
سلام پسرم ۷ سالشه و۲۰ کیلو گلوش عفونته خیلی دکتر براش شربت سفکسیم ۱۰۰ نوشته هر ۱۲ ساعت ۵ سی سی مقدارش کم نیست؟؟ ایا جواب میده وچند روز طول میکشه تا تبش قطع بشه تب شدید ک الان با پروفن و شیاف استا ۱۲۵ هم پایین نمیاد
- بیماریه تب
پسر۱۲ماهه دارم دیروز مراجعه کردیم پزشک عمومی بابت تب و آبریرش بینی.اما تب به راحتی پایین نمیاد تا۳۹درجه هم میره.لطفا راهنمایی کنید
- نوزاد سه ماهه برای سرفه چه شربتی میتونه بخوره
- تورم سینه
دختر هست ساله دارم که امروز متوجه شدم یه سینه آن متورم تر و بزرگ از از پیگیری است نه درد نه قرمزی وسوزش علتش چیه
- عفونت چشم
چشم سمت چپش قی میاد با اشک و قرمز شده چه قطره ای استفاده کنم لطفا راهنمایی بفرمایید ۳ماهش

