Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- کودک
سلام آقای دکتر وقت بخیرخاستم بپرسم دختر من یک سال و دو ماهشهپاهاش رو زمین میمونه ولی زانوهاش ک به سمت عقب نگه میدارع نشکلی داره ؟
- واکسن شش ماهگی
سلام آقای دکتر دختری دارم که دیروز بردم واکسن شش ماهگی اش را زدم و همچنین از دیروز تا حالا دو مرتبه به خاطره بی احتیاطی خورده زمین و به سرش ضربه خورده از صبحی احساس میکنم چشمهایش کمی ورم دارد و چرک کرده خواهشا بهم بگید بخاطر واکسن است یا ضربه یا چیز دیگر ممنون
- مشکل بعد از ختنه
نوزاد هفت ماه ای دارم در دو ماهگی اورا ختنه کردیم،بعد از بهبود زخم تا الان آلت نوزادم مخفی می شود و فقط با فشار دادن بیرون می اید ایا خطرناک است
- واکسن دو ماهگی
سلام آقای دکتر . قطره پروکید رو با چه دستوری باید برای واکسن دو ماهگی به نوزاد داد؟
- تیرویید
دخترم ۱۱ سال دارد آزمایش تیرویید دادم جوابش ۱۲ شده.دخترم نسبت به همسالانش قد کوتاهتر است آیا به دکتر مراجعه کنم قدش هم بلند میشود خیلی نگرانم تازه سینه هاش برجسته شده و دست وپایش مو در آورده.ممنون میشم از راهنماییتون
- بلع هسته زرد الو
سلام وقت بخیر آقای دکتر دختر ۱۵ماهه ام احتمال میدم که هسته یک زرد آلو رو قورت داده باشه،ایا توان دفع اونو با توجه به باریکی روده داره ،از این نگرانم که راه دفعشو ببنده،ممنون میشم راهنمای بفرمایید
- ملاج سر
سلام دکتر جان من دخترم اول پنج ماهگی است ملاج پشت سرش هنوز بسته نشده چکار کنم
- سرفه
سلام و وقت بخیر. پسرم ۴ سالشه با وزن ۱۴ کیلوگرم. چند روزه سرفه میکنه و الان هم سرفه و عطسه داره. تب نداره. چه شربتی میتونم بدم؟
- سلام خیلی خس خس شدید داره کودک 1.5 ساله بطوری که شب نمیتونه بخوابه بیشتر آبریز داره تا چرک ولی دکتر بردمش میگه سینگ لار بده چرک خشک کن نداده موندم اگه الان ببینه شاید سفالکسینم بده الان یه پودر پلمپ از نوزادیش دارم بدم سه روز بش همزمان با داروهای قبلیش
سلام برای عفونت گوش دکتر سفالکسین 250داده.مقدار مصرف را می خواستم.برای کودک 5ساله با وزن 20کیلو
- ایستادن
سلام آقای دکتر دخترم هفت ماهشه یکی از پاهاشو روزمین میزاره اون یکی رو انگشتشو زمین میزاره خیلی نگرانم آیا طبییعه یا ببرم دکتر از کی باید دوتا پاشو بزاره زمین ممنون
- سلام پسرم پنج ماهشه شیر خشک بیومیل میدادم صورتش دون دون قرمز زده دکتر بردم شیر خشک اپتامیل اچ آ تجویز کردن صورتش باز دون دون قرمز هست پماد درموپان هم تجویز کردن ولی خوب نشد چیکار باید کنیم ممنون میشم جواب بدید 🙏
- بلوغزودرس
سلاموقتتونبخیر،دخترمن۶سالشه،ازدوسالگیمرتببهششربتهایمکملخارجی،مثلزینک،کیندر،سانستول،مولتیویتامین،بکمپلکس،فروگلوبینبخاطربیاشتهاییشمیدم،خیلیضعیفه،آیااینهاباعثبلوغزودرسمیشه؟
- کودک
سلام وقت بخیردخترم دوسالشه سه روزتب داره همشم اسهال استفراغه دکتربردیم داروداد اسماشون اندنسترون واواراس اما اصلا بهترنشده الانم همش گریه میکنه میگه درددارم
- مشکل فرزندم
با سلام علت خط های سبزه تیره مثل شوید در مدفوع کودک نشانه چیست کودکم ۷ ماه کامل هست
- سرفه نوزاد
با سلام نوزاد دو ماهه ام سرفه میکنه دیشب بردمش دکتر بهش شربت پلارژین کیدز داد که 10قطره هر 8ساعت استفاده کنم استفاده از آن به نظر شما اشکال ندارد
- رگهای قخوای در مدفوع
- آمپول.
سلام آقای دکتر.دخترم ۳ سال ۳ ماهشه.گلودردشدید داره گلوش سفیدبرفکی شده تب شدیدداره میخواستم بدونم تواین سن میشه پرسلین ۶۳۳ زد یا ضرر داره.ممنونم
- با سلام دخترم تیروئید لب مرز داره
دخترم ۶ سالش دکتر گفت تیروئید لب مرز داره. برای درمانش باید چکار کنم
- دل درد
سلام من پسر پنج ساله دارم چند وقته دل درده بردمش دکتر امروز تب میکنه واینکه یه سال پیش یه بار تشنج کرده وقرص وادبیات سدیم ۲۰۰ مصرف میکنه البته خداکرمی همون یه بار بود الان آزمایش داده جواب سه روز دیگه میاد من الان موندمم غذا چی باید واسش درست کنم چون دکترش نگفته واینکه تب میکنه چرا
- سرماخوردگی
سلام پسر من ۹سالسه ۱۰روزه سرما خورده که با ابریزش بینی شروع شد بهش سیتریزین دادم خلط هم داشت ولی سرفه و تب نداشت که آزیترومایسین ۲۵۰دادم ولی بعد از ۱۰روز هنوز دهنش بوی بدی میده به خاطر شرایط کرونا نمیتونم نطب ببرم در ضمن دوسال میش به خاطر پنومونی و آسم بیمارستان بستری بود شما گفتین شربت فارمانتین رو بدید بعد معاینات ولی دکتر نمیتونم ببرم فارمانتین ۶۴۳رو بدم ؟مقدار مثرفش لطفا؟واینکه فقط بوی بد دهان داره هیچ چیز دیگه ای نیست

