Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- ناخن
با عرض سلام خدمت شما ممنون بابت جواب دهی شما دکتر بزرگوار سوال من مربوط به ناخن های دست پسرم هست پایین ناهن هاله ای قرمز و انتهای اون به سفیدی کم رنگ لکه نه فقط یه سفیدی زیر ناخن ممنون میشم یه توضیح بفرمایید ..و اینکه شربت آهن سانتول برای کمبود آهن مفیده پسر من دو سال و سه ماهشه وزنش ۱۴ کیلو
- سوختگی پای کودک ۱۵ ماهه
تقریبا یک هفته است کشاله ران پسرم جوش چرکی زد بعد پخش شده هر دو کشاله رو پوشانده و هم چنین حالت پوست پوست شده. هر روز میشویم با آب گرم و شامپو بچه و خشک میکنم و پماد زینک استفاده میکنم . ولی باز هم جوش داره و پوستش قرمز و ملتهبه
- قرص مبندازول
با سلام خدمت شما با توجه به اینکه پسر ۴ساله ام از مراجعین شماست ، بدلیل خارش مقعد میخوام قرص مبندازول رو شروع کنم واسش بیزحمت طریقه مصرف رو بفرمایید ،اگه پدر و مادر هم نیازه مصرف کنند طریقه مصرف بزرگسال هم بگین . با تشکر
- سوال
بچم غذاخوب میخوره ولی لاغره
- سوزش ادرار کودک
سلام دخترم ۲ سالو ۲ ماهشه استفراغ و تب داشتن دوروز پیش و بهتر شدن اما مدام میگوید که پهلوم و ناحیه تناسیلیش درد میکنه وگریه میکند دردش انگار میگیره ول میکنه
- جوش ناحیه تناسلی دختر۱ساله
سلام آقای دکتر بچم آلرژی به پروتئین گاوی داره ۷ماه س بهش ماست دادم ناحیه تناسلی جوش زده سیتریزین بدم بهتر میشه؟
- تخم مرغ۱
سلام پسرم دوسالشه وزنش نزدیک ۱۱کیلو.هرروز تخم مرغ آب پزمیدم بهش عیبی نداره؟میگن براکبد خوب نیست
- دردشکمی
سلام دختر ۶ساله ام شکمدرد داره اسهال میره کیدی لاکت میدم اصلا خوب نمیشه چیکار کنم
- یبوست طولانی کودک یکساله
با سلام پسرم یکسالشه چند ماه است یبوست داره میخواستم بدونم باید چه دارویی بهش بدم
- فاویسم
ایا به کودک یازده ماهه مولتی ویتامین ندهم
- مقدارشربت نئوزینک
پسرم پنج ساله شه چند قاشق بدم وچندباردرروز
- میزان مصرف آزیترومایسین برای کودک ۴ساله
سلام خداقوت،آقای دکتر دخترم ۴ونیم سالشه با وزن ۱۴/۵ گلودرد و کمی تب داره آزیترومایسین ۲۰۰ را چه مقدار مصرف کنه؟ممنونم از لطف شما
- چاقی
سلام.من ۲۶ سالمه در دوران شیردهی هستم و بچه ام ۱ سالو یک ماهشه. خیلی لاغر شدم.میخواستم برای چاقی پودر جینسینگ مصرف کنم ولی بهم گفتن با پزشک اطفال مشورت کنم.توروخدا دارویی برای چاقی بهم معرفی کنید که ضرر نداشته باشه
- سرماخوردگی
سلام دکتر عزیز...پسر من پانزده ماهشه..زیاد سرفه خلط دار میکنه ایا شربت سفکسیم براش خوبه..
- عرق کردن سر کودک
سلام علت عرق کردن سر کودک تو خواب چیه؟
- سلام پسر من تن تن سوزش ادرارمیگیره با سفیسکم ۱۰۰ مقاوم شده دیر جواب میده میش راهنمایی کنید
اموکسی سیلین حساسیت داره
- قطره اهن
سلام دخترم یک سال و نیمه تا الان قطره ادزیر میدم. تمام کرده میخوام یه قطره اهن دیگه که درصد آهنش بیشتر باشه وتو اشتهاش تاثیر داشته باشه بهم معرفی کنید خیلی خیلی تشکر
- استفراغ. وتب
بچه م 2 ونیمشه ازدیروز 2باراستفراغ کرده دیشبم تا صبح تب داشت چکارش کنم 2بارم واسش شیاف گذاشتم یکبار دستشویی رفته اسهال بود لطفا راهنماييم کنید
- مدفوع خلطی
سلام وقتتون بخیر چند روزه. تو مدغوع دخترم خلط. ی مخاط کثیف
- آبریزش بینی و آنتی بیوتیک
سلام آقای دکتر. الان شش روز هست که پسرم ابریزش بینی داره و سرفه میکنه. دو روز اول هم تب داشت. یک روزش هم اسهال داشت. چشماش هم یکم پف کرده و زیر چشمش قرمزه. شربت پلارژین میدم فقط سرفه میکنه سینه اش صدا میده. سه سالشه ۱۲/۵ وزنش میتونم انتی بیوتیک بدم؟

