Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- پماد چشمی
سلام اقای دکتر خواهش میکنم جوابمو بدید خیلی نگرانم من پماد چشمی تتراساکلین رو که دکتر برا بچه دوساله نیمه ام تجویز کرده بود نمیدونستم چقدر باید مصرف کنم ۳ دفعه هر دفعه کامل به اندازه طول چشمش براش استفاده کردم یعنی براش مشکلی پیش میادخواهش میکنم جوابمو بدید دارم ازنگرانی دق میکنم
- سرفه
سلام وقت بخیر. پسرم ۴ سالشه وزنش ۱۴ و نیم. دو روز بود یکم سرفه میکرد پلارزین میدادم بهش. الان دیدم ۳۷.۶ تب داره. انتی بیوتیک لازم داره؟ یا فقط پلارزین و استامینوفن بدم؟
- دلدردویبوست
سلام وخسته نباشید خدمت آقای دکتر ،آقای دکتر من یه دختر دارم ۳سال و ۳ماهشه دختر من یبوست داره حتما باید تو وان اب گرم بشینه تا مدفوع کنه امروز دلدرد شدیدی داشت که یهو بیاختیار مدفوع کرد وقتی لباسش را عوض میکرد م دیدم مدفوع بلغمی هست علتش چیه ممنون میشم کمکم کنید
- پسرم عفونت گلو وریه داره
سلام آقای دکتر خسته نباشید پسرم ۱۵ ماهش دکتر براش کلاویسیلین ۶۴۳با دوز بالا هر۱۲ ساعت ۵ سی سی ۹ کیلو هست زیاد نیست براش
- تیرگی واژن
سلام دختره من هشت سالش هست کناره واژن یعنی پوستش سیاه شده مو هاش هم سیاه البته نصفش انجوری شده علتش چی هست؟
- دفع مدفوع زیاد
سلام پسر ۸وماهه دارم بهش غدای کمکی و سرلاک گندم خرما میدم با شیر خشک ببلاک ال اف که دکتر داده بهش بخاطر عدم تحمل لاکتوز ولی چندروزی هیت زیاد مدفوع میکنه گاهی شل و گاهی معمولی و مخاط دار چه کنم راهنمایی کنید در ضمن هیج علایم دیگه نداره خوب غذا میخوره میخابه
- اسهال زردرنگ کودک
سلام پسرم سه سالشه اسهال زرد رنگ داره و هیچ علایم دیگهای نداره برای اسهالش چی بدم؟
- سلام پسره ۷ ساله با وزن ۲۲ کیلو چند سیاسی
پسره ۷ ساله با وزن ۲۲ کیلو چند سی سی سفکسیم ۱۰۰ بدم هر چند ساعت؟
- تب کودک
سلام وقت بخیر اقای دکتر.پسرم ۵ سالشه از صبح تب داره دکترم بردم گفت هیچ عفونتی نداره احتمالا سرما خورده پس چرا تبش قطع ننیشه شربت دادم شیاف گذاشتم
- شیر خوردن
سلام دکتر خداقوت پسرم یک هفته دیگه وارد۸ماهگی میشه آلرژی به پروتئین گاوی ورفلاکس پنهان داره حدو۱ماهی میشه حین شیر خوردن دوتا انگشت اشاره دستاشو وارد گوش هاش میکنه ویا با گوش هاش بازی میکنه بنظرتون مشکلی داره حین معاینه پزشکی هیچ دکتری نگفت که عفونت گوش داره بنظرتون علتش ممکنه بخاطره رفلاکس باشه یا اینکه مسئله ای دیگه است لطفا راهنماییم کنید متشکرم🙏🏻🌹
- سرفه
سلام پسرم ۸و نیمشه ۲هفتس سرما خورده هنگام سرفه یه لحظه نفسش یا قلبش یه مکث میکنه خیلی نگرانم کمکم کنید
- خون دماغ
سلام وقتتون بخیر ببخشید در مورد دختر چهار سال و چهار ماهه ام چند باری که هست که بینی اش خونریزی میکنه یکی دوبار در خواب بوده اما غیر آن هم پیش آمده این مشکل رو البته خواهر دو سال و ده ماهه اش هم دارد یهو مثلا میبینم صبح بالشت شان خونی هست یا در حین بازی ممنونم میشمراهنمایی بفرمایید
- دوز مصرفی آزیترومایسین ۲۰۰ در کودک ۴ساله
دخترم یه ویروس گرفته که خودمون هم همینطور بودیم دو روز تب و گاهی هم تک سرفه..چون مسافرت بودم دسترسی به یه دکتر خوب نداشتم این داروها رو دادم البته الان تبش قطع شده ولی اسهاله...من از روز اول بهش شربت آزیترومایسین ۲۰۰ میدادم(ایرانی)میشه دور مصرفیشو شما هم بهم بگین اشتباه نکنم چون دکتر خودم گفتن یه ویروس جدیده...دخترم ۲۲کیلوس
- دلپیچه نوزاد
با سلام پسرم یک ماهشه، از زمان تولد مدام در حال زور زدن و پیچیش هستش، بعد هربار شیر خوردن یک یا دوبار دفع دارد، مدفوع شل هستش .شکمش نرم هست و متسع یا پرگاز نیست با این حال برای دفع باد و مدفوع خیلی زور میزنه و گاهی با جیغ و گریه هستش. پروبیوتیک و قطره های ضدنفخ هم موثر نبوده. رژیم غذایی مادر هم اثری نداشته. لطفا راهنمایی بفرمایید.
- دامتیکون
سلام خسته نباشید ، پسرم ۲۴ روزشه و از ۱۶ روزگی دکتر برای دلدردش قطزه دامتیکون و تجویر کرد با پدی لاکت ، میگن نده دامتیکون یبوست میاره و بشدت خطرناکه درسته؟؟
- مدفوع
سلام آقاي دکتر خدا خيرتان بدهد خيلي ثواب مي کنيد بي وقفه جواب ما رو ميدهيد واقعا ازتون ممنونم انشالله خدا بهتان سلامتي و شادي بدهد. آقاي دکتر دخترم 16ماهشه و روزي 3يا بيشتر از 4بار در روز ممکنه مدفوع کنه غذا هم کم ميخوره بيشتر شيرخودمو ميخوره آيا اين همه مدفوع کردن اشکالي ندارد؟؟
- سلام برای سرفه دخترم که پنج سالشه چند سی سی سفمسیم ۱۰۰ بدم ۱۸ کیلوه سالشه
سلام برای سرفه دخترم که پنج سالشه و از دیشب تب داره سفکسیم ۱۰۰ نوشتن چند سی سی بدم وزنش ۱۸ کیلوه
- شیر گاو
سلام آقای دکتر پسرم هفته بعد ۹ماهه کامل میشه تا الان شیرخودم روخورده میخواستم بدونم میتونم بهش شیرهای پاستوریزه که پاکتی هست وبرای فرنی درست میکنم بدم یا شیر خشک،کدوم بهتره؟
- قی کردن چشم
پسرم ۴ سال داره و چند روزیه چشماش مرتب قی میکنه و ترشحات زرد رنگی از گوشه چشمش خارج میشه مرتب با گل چایی شستشو دادم ولی خوب نشده متورم و قرمز شده و چشماش کوچیک چه پماد یا قطره ای استفاده کنم
- دندان آسیاب ۶ سالگی و تب ۳۹.۵
سلام آقای دکتر دخترم نزدیک ۶ سالشه از اول مهر تا حالا دو بار شدیددد تب کرده ۳۹.۵ درجه و فقط تب بالا داره و بی اشتها یی . دیگه هیچ علائم دیگه ای نداره دارو هم مصرف میکنه اما تبش کمی پایین اومده . دکتر گفت آنفولانزاس دو تا سوال دارم اول اینکه به نظرتون ممکنه از دندون آسیابش باشه که داره در میاد ؟؟ دوم اینکه به چه علت میتونه باشه این تب بالای بی علامت ؟؟ و سوم شربت دیفن هیدرامین کامپاند برای بچه ۶ ساله ضرر نداره ؟ کامپاند داره داروهاش ایبوپروفن هر ۴ ساعت نصف وزنش گایافنزین هر هشت ساعت ۵ سی سی پدیزان هر هشت ساعت ۵ سی سی دیفن هیدرامین کامپاند هر هشت ساعت ۵ سی س سفیکسیم ۱۰۰ هر دوازده ساعت ۵ سی سی تو رو خدا با پاسخ تون خیالم رو راحت کنید دکتر

