Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- عفونت
سلام دخترم یکسالشه چندروزه از روی لباس آلتشو میگیره ممکنه عفونت داشته باشه؟میتونم بهش شربت لوپراکس ۱۰۰ بدم؟
- آزمایش ادرار
سلام ببخشید آزمایش دخترمه WBC 1-2 RBC 0-1 EP.Cell 1-2 mucus ( + ) PH 5 SPECIFIC 1025 بقیه منفی REsulte No growth جواب آزمایشش چجوریه ممنون
- تاول بعد از واکسن یک سالگی
باسلام دخترم بیست وششم تولدش بودکه بیست وهفتم واکسن یک سالگیشوزدیم وفرداش متوجه شدم که رودست وپاهاش تاول زده وازتاولش حالت آب میادبیرون آیابه نظرشمااین طبیعی هست؟؟؟
- ساعت و مقدار مصرف شربت ازیترومایسن ۲۰۰
سلام وقت بخیر لطفا مقدار مصرف بفرمایید ۹ صبح و ۹ شب ۲ و نیم سیسی درسته ؟ دختر من ۶ سال و ۴ ماهش هست با وزن ۱۸ کیلو شربت ازیترومایسن ۲۰۰
- یبوست کودک
دخترم یک ماه است دچار یبوستaشده دکتر بر دم ملین استفاده میکنه ولی بازم یک رپز در میون شکمش کار میکنت
- عوارض خوردن شمع
سلام اقای دکتر پسرم شمع خورده چیکار کنم میترسم خیلی الان خوابیده از استرس معده درد گرفتم
- واکسن ۱۸ ماهگی
سلام وقت بخیر امروز پسرم واکسن ۱۸ ماهگی زده تب داره. شربت به زور می خوره می تونم شیاف ۱۲۵ استفاده کنم برا شب . وزن بچه ۱۶ کیلو . چند عدد شیاف استفاده کنم ؟ داروخونه می گه یکی ونصف بزن چند ساعت یه بار ؟
- پوست
سلام خسته نباشید دخترم ۸ ماهشه کنار دوطرف لبش نبسبت ب پوستش ی کم روشنتره و حالت برجستگی داره اندازه یه نخود هستش مال چیه
- واکسن انفولانزا
سلام دکتر وقت بخیر پسرم سه سالشه۱۲/۵کیلوگرم قد۹۳ مینور به نظرتون واکسن انفولانزا هلندی براش بزنم؟
- واکسن
سلام خسته نباشید. من دخترم دیروز واکسن یک سالگی خورده امروز تب 37/2درجه اسهال و استفراغ و آبریزش بینی و سرفه های خفیف و خیییلی بی قراره.... عوارض واکسن هستش یا خودش مریض شده
- سرفه کودک 5 ماهه
با سلام دختر 5 ماهه من دیروز تا حالا سرفه میکنه دیشب تو خواب جند بار سرفه کرد تا حالا سرفه نکرده بود شیر خشک میخوره وهمه چی خوبه.امروز بردمش دکتر انتی بیوتیک داد بنظرتون لزومی داره بهش بدم میگن خلط پشت حلق داره.من اصلا با انتی بیوتیک میونه خوبی ندارم ممنون میشم راهنمایی کنید
- چرا نوزاد سه ماه پاهاشو سیخ میکنه
- قطره روتفلور
سلام آقای دکتر برای یبوست بچه ۷ماهه قطره روتفلور موثره؟ چقدر باید بخوره؟ و اینکه شیاف گلیسیرین میشه استفاده کرد؟ ببخشید مقالات وبسایت کجاست من پیدا نمیکنم
- دو سر کودک ۲۳ماهه
سلام اقای دکتر خوبین خسته نباشید ببخشید اقای دکتر پسرم ۲۳ ماهشه دور سرش بزرگه سونو آزمایش مشکلی نبوده چن بار بردم دکتر بهش قطره د۳ داده خوبه ؟چیکار کنم بزرگتر از این نشه ب نظر شما چی خوبه چه قطره ی خوبه تا بزرگتر از این نشه ممنون میشم راهنمایی کنید
- غذانخوردن
سلام پسرم وزن و قدش نرماله،یکسال و هفت ماه داره، اصلا تو وعده های غذایی شیر خشک نميخوره حتی شب ها،،،من روزها بهش 2 وعده شیر پاستوریزه ميدم با بیسکوییت مادر،سوالم اينه ک دو عده بیسکوییت ضرر نداره؟؟ فقط شیر بابیسکوییت میخوره،، بهش قطره آدیزیر هم ميدم،
- شربت
سلام شربت پلارژین کیدرز برای بچه 4ساله فاویسمی ضرر داره
- مدفوع کودک سه ساله
سلام و خسته نباشید،پسرم سه سال و چهار ماه داره با وزن ۱۵ و ۲۰۰ گرم،یک هفته پیش هندوانه خورد،نه خیلی زیاد،فورا بعد هندوانه خوردن دچار نفخ شد،بعد چند ساعتی مدفوع که کرد مدفوعش حالت لزج داشت،یه خلط روشن چسبناک به مدفوعش چسبیده بود،انگار مدفوعش خیس بود،من چون همیشه مدفوع پسرم رو میبینم اینطوری هیچ وقت نیست،چند روزی بهش گرمیجات دادم خوب شد،دوباره دو شب پیش پیتزا خونگی درست کردم با قارچ کم و پنیر پیتزا کم،خورد باز اینطوری شد،امروزم که مدفوع کرد باز لزج بود،میخواستم بپرسم آیا نیاز به آزمایش مدفوع هست؟یا بر خودش رفع میشه؟؟ممنونم تشکر
- قطره ملیکازیم
سلام و وقت بخیر نوزادم یک ماه و نیمه ام نفخ و تعداد دفع زیاد ، شل و سبز و محاطی داشت، با آروغ شیر می ریخت قطره ملیکازیم قبل شیردهی بهش میدم وضعیت بهتر شده، آیا استفاده از این قطره اشکال داره؟ بعد بدن خودش در تولید آنزیم مشکل پیدا نمی کنه؟
- اسهال
سلام آقای دگتر بچه 9 ماهه دارم الان یک هفته است شکمش روزی چند بار شل میره . دکتر بردم گفتن مشکل عفونت نداره و یا داره دندون درمیاره یا اینکه به موادغذایی الرژی داره . ماست و کمی پنیر فقط بعنوان لبنیات میدم و مرغ و برنج و سیب زمینی . شربت نئوزینک و رومنوفلور داد و دوروزه میدم ولی امروز دوباره دوبار از صبح تا ظهر شکمش رفت. شیر هم ببلاک 2 میخوره . ایا میشه به شیر حساسین نشون بده بعد 9 ماه ؟ چه جوری باید متوجه بشم از چیه؟
- چرک خشک کن
سلام خسته نباشید در دوران شیردهی میشه برای گلودرد آموکسی سیلین خورد؟؟ بچم رو نمیتونم جایی بذارم.ممنون

