Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- واکسن ۱ سالگی
سلام میخواستم بدونم برای واکسن ۱ سالگی از تاریخ تولد تا چند روز فرصت دارم برای زدن واکسن؟
- دکتر لوزه
سلام وقت بخیر آقای دکتر برای لوزه پسدم ۵ سالشه پیش دکتر میرجلالی ببرم خوبه؟
- دوز مصرف شربت آفاکسیم
فرزند من ۲۰ ماهه است و ۱۱کیلو وزن دارد،چه میزان شربت آفاکسیم۱۰۰و چند نوبت باید مصرف کنیم؟
- درباره شربت سندروس
سلام و خسته نباشید از وقتی کرونا اومده من به دخترم مولتیویتامین دادم الان هم مدتهاست که سندروس، میدم برای کلیه هاش خطرناک نیست ممنون میشم جواب بدین الان سه سال و7ماهشه
- بیقراری بی اشتهایی
سلام اقای دکتر پسرم ی هفته اس ک وارد ۸ماهگی شده اصلا غذا نمیخوره دهنشو براقاشق بازنمیکنه نگرانشم میشه راهنماییم کنین ممنونم
- سلام دخترم بیست دو شب هست ستادین زلر داره
سلام دخترم بیست دو شب هست ستادین زلر داره
- دورسرنوزاد
سلام من یه پسر۹ ماهه ونیمه دارم که دورسراون۴۸هستش بهداشت میگه نرمال نیست خیلی زیادهستش خواستم ببینم درست میگه
- تب وکم خونی
با سلام و احترام خدمت شما دکتر گرامی آروین وارسته فر هستم از بعد ظهر روز پنجشنبه آروین تب داره و دیشب هم تبش بالا رفت ،که با شیاف کنترل شد البته هنوز هم بدنش گرمه ،و اینه فرمودین علائم زیاد شد بگم که سرفه دار ه سرفه خلط دار هم داره ،چه صلاح میدونین بیارم واسه معاینه پیشتون ؟ نیاز به چرک خشک کن داره ؟ رنگش هم همچنان خوب نشده
- دوره مصرف .
سلام آقای دکتر به فرموده شما برای عفونت چشم دخترم پماد اریترومایسین و قطره باکتی ماید استاده میکنم تا چند روز ادامه بدم ؟
- دوز مصرف سفیکسیم برای کودک
با سلام دوز مصرف سفیکسیم برای کودک 6 ساله با وزن 30 کیلوگرم رافراموش کردم لطفا راهنماییم کنید، تب و بالا آمدن لوزه و گلو درد، بدون سرفه و آبریزش ممنون.
- وزن دختر ۹ ماهه
سلام خسته نباشید دخترم بدو تولد ۲۹۰۰ بده الان تو ده ماهگی وزنش ۷کیلو ونیم وقدش ۶۸ به نظرتون مناسبه پایگاه سلامت میگفته خوب نیست متخصص ببر ی کم خوراکش کمه آزمایش کم خونی هم نبردم
- دانه قرمز
سلام اقای دکتر،روی کمر وباسن دختر 9ماهه ام دانه های قرمز میزنه کرم ایروکس تاثیری نمیکنه چه چیزی استفاده کنم ممنون
- آمپول.
سلام آقای دکتر.دخترم ۳ سال ۳ ماهشه.گلودردشدید داره گلوش سفیدبرفکی شده تب شدیدداره میخواستم بدونم تواین سن میشه پرسلین ۶۳۳ زد یا ضرر داره.ممنونم
- سلام آقای دکتر شربت پیروی ساید دکتر گف دو روز بخوره و هفته بعد هم دو روز روزی یک بار ولی الان ب هفته نرسیده پسرم خارش شدید داره ت مقعد چکار کنم بازم بش بدم ازش؟؟؟؟؟؟
- قطره
سلام واحترام.اسپری بینی اکسی نوز گرفتگی بینی؟یا ابریزش ؟واینکه کودک زیردوسال میشه استفاده کرد ؟تشکر
- مقدار مصرف سفکسیم برای کودک ۸سال
سلام دختر من ۲۷کیلووزن داره چند میلی گرم باید سقکسیم استفاده کنه
- سلام دخترم ۴ سالشه سفالکسین ۱۲۵ میلی رو چطوری باید بهش بدم ممنون تب داره باسرفه
- عکس العمل کودک
سلام لقای دکتر بچه یکی از اشناهام ۵ ماهشه عکسالعملی نداره ن صدا از خودش در میاره ن میخنده خیلیم بی قراریم میکنه دائم گریه میکنه نوار مغز هم گرفتن سالم بوده مشکلی داره ببره دکتر باید چ دکتری ببره
- تب پسر 13ماهه
2شبه تب بالای38 داره بهش آستامینوفن میدم بعد دو روز تب قطع نشده براش آموکسیسیلین125 گرفتم نمیدونم بهش بدم یا نه ممنون از راهنمایی شما
- لکه قرمز با حاشیه سفید روی زبان کودک
سلام چند وقتی هست روی زبان دختر یکساله ام لکه قرمز با اطراف تقریبا سفید میوفته و هر از وقتی یه جای زبانش پیدا میشه خیلی نگرانم لطفا راهنمایی بکنین

