Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- رشد بدن کودک و بهبود سرماخوردگی
سلام ببخشید دختر من یک سال و شیش ماهشه غذا درس حسابی نمیخوره الانم مریض شده سرفه ی خشک داره چیکار کنم برا رشد بدنش و قوی شدنش؟
- اومدن خون از دماغ
سلام خسته نباشید،ببخشید اقای دکتر ،پسرم هشت سالشه بدون ضربه دیدن دماغ،از یه سمت دماغش خون میاد خیلی نگرانم دلیلش رو خواستم بدونم،ممنون
- سرماخوردگی کودکان
سلام خسته نباشید کودک 7ساله دارم گوش درد داره هرچندساعت یکبار شربت آموکسی سیلین 125چه مقدار بدهم
- تب
سلام پسرم سه سال ونیم دار دیشب تا حالا تب دار شربت ازیتریماسین تو شهر ما گیر نمیاد یعنی اصلا شربت آنتی بیوتیک نیست گچساران استان کهگیلویه وبویراحمد میخواستم راهنمایم کنید سرما خورده
- سرف کردن
سلام آقای دکتر پسرم خیلی سرفه میکنه خشک هست نمیتونه بخوابه و غذا بخوره انقدر سرفه میکنه میشه امپول بتامتازون براش بزنیم ممنون میشم جواب بدین
- ویتامین
سلام کودک من چند روز دیگه دوساله میشه آیا میشه آهن ومولتی ویتامین رو قطع نکنم وبهش بدم؟ ضرر نداره
- شربت اشتها
سلام پسر دوساله دارم میخوام یخورده اشتهاش بیشتر بشه شربت زینک روش تاثیری نداره . چه شربتی بدم اشتهاآور خوبه؟ وینامکس یا راسیپ یا باریج ؟ و چه مقدار
- قرمزی کف پای کودک ۱۶ ماه
سلام وقت بخیر الان چندوقته کف پای پسرم که ۱۶ ماهشه قرمز میشه وکمی هم داغ کم خون بو ن قطره اهن خارجی بهشمیدم
- مسواک
سلام جناب دکتر برای بچه سه ساله برای مسواک زدن میشه از خمیردندان استفاده کرد من همیشه فقط با آب ولرم برای پسرم مسواک میزنم
- قطره آ د
با عرض سلام و وقت بخیر و با عرض پوزش از ایجاد مزاحمت میخواستم بدونم تا پایان دو سالگی باید روزی چند قطره آ د به کودک بدیم؟ ممنون
- سرفه خلط دار به همراه ابریزش و تب
سلام دخترم ۳ سال و نیم هست دو روز هست مریض شده روز اول فقط تب داشت از روز دوم آب ریزش و سرفه خلط دار شروع شد الان سرفه اش خیلی زیاد شده
- خون مردگی
سلام کف پای دختر بیست و دو ماهه من سه روز میشه حالت خون مردگی دیده میشه ازمایش خونم برای چکاپ چهار روز پیش گرفتیم هیچ مشکلی نداشت فقط ذخایر اهن بدنش کم بود دکتر فارگلوبین براش نوشت این خون مردگی در اثر چیه در صمن انگشتان یه پاشون از داخل کاملا پوسته پوسته هستن ممنون میشم جواب بدید
- کوتاهی قد
سلام اقای دکترمن یک دختردوازده ساله دارم که قدش صدوچهل وشیش ووزنش سی پنج کیلوه برای رشدقدیش شربت زینک سولفات وارژی پلاس بدم خوبه شماپیشنهادی نداریددرضمن هنوزپریودنشده اماعلاعم بلوغ وداره رشدموهای بدن وجوانه زدن سینه خیلی نگران رشدوقدشم لطفاراهنمایم کنید
- درد اطراف ناف
من پسرم ۸ سالشه .و یک ماه است که اطراف نافش درد میکند..و مدفوع حالت چسبنده دارد .علت چه میتواند باشد؟
- سلام دکتر دختر من یک سال ودوماهش هست۱۵کیلو هست خیلی سرفه میکنه وخلط داره ایامیتونم نصف قرص مونته لوکاست رادرشیرخشک حل کنم بهش بدم بخوره؟؟
- غدای کمکی
سلام آقای دکتر . بچه من امروز 5 ماهش تموم شد و وارد شش ماه شده البته واکسن شش ماهگی رو تزده هنوز 22 ام باید بزنه میخواستم بپرسم بدونم میتونم بیسکویت مادر و فرنی و یا پوره سیب زمینی شروع کنم؟
- سرفه
سلام پسرم ۸و نیمشه ۲هفتس سرما خورده هنگام سرفه یه لحظه نفسش یا قلبش یه مکث میکنه خیلی نگرانم کمکم کنید
- گریع
سلام اقای دکتر دخترم ۱۹ ماهشه اصلا شبا نمیخابه گریه میکنه نفخ شکم داره ببخشید زیاد باد میده بیرون و ی چیز دیگ لبنیات ک میخوره مدفوعش مخاط خونی میشه ب نظرم ب بیشتر چیزا نفخ میکنه مثل خرما تخم مرغ موز و پشت گردنش هم همیشه جوش ریز میزنه و زیر پوشکش علتش چیه چیکارم کنم؟؟
- طریقه مصرف شربت ستادین دی بی برای کودکان دوسال به بالا
باسلام آقای دکتر میخواستم در رابطه با طریقه مصرف شربت ستادین برای کودک سه سال ونیم بپرسم درضمن این شربت برای آبریزش بینی موثر است باتشکر
- آزترومایسین
مقدار مصرف آزترومایسین۲۰۰ برای کودک ۴سال و۸ماه و وزن ۲۱ کیلو

