Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- آبریزش شدید بینی
سلام دکتر پسرم ۱۸ماهشه بیشتر از یک هفته هست آبریزش بینی داره شدیدچند روزیه سبز و زرد هست هیچ علایم دیگه ای هم نداره اسپری پلارژین و سیتیرزین هم یک هفته هست میدم ولی فایده ندارع ممنون میشم راهنمایی بفرمایید
- سرماخوردگی
سلام شب خوش .دخترم هفت سالشه نزدیک یکماه هست سرماخورده سه دوره دارومصرف کرده اما سرف میکنه هنوز سینش صدامیده بیحال هم هست اشتهانداره میخواستم بدون آنفولانزاگرفته یا سرماخوردگیه ممنون
- دادن عسل ب نوزاد
باسلام الان یک هفته به پسرم که یک سال و نیم داره عسل با شیر میدم ایا ادامه بدم یا ضرر داره
- توده پشت گوش
با سلام. پسرم 7 ساله است . و پشت گوشش 2 تا 3 عدد برامدگی . یا غده . نمدانم چی هست . کوچیک بودن . و الان بزرگتر شده . و الان منجر به درد شدن . ایا اینها چی هستن . و کجا باید برم پیگیر بشم .
- سرماخوردگی
برای آبریزش بینی کودک ۱و ۵ ساله چه دارویی مناسبه؟ اونی که ۱ ساله هستش وقتی خوابه بینیش خس خس صدا میده.
- وزن نگرفتن کودک و بی اشتهایی
سلام خدمت شما دکتر عزیز میخواستم بپرسم دخترم چن ماهه روی یه وزن مونده و خیلی کم اشتها الان دوسال و نیم ده کیلو خورده وزنشه چه کار باید بکنم وزنش بیشتر شه ؟
- عفونت ادراری دختر سه ساله با وزن نه کیلو
دختر دوساله دارم نه کیلو وزن داره وقتی میخاد ادرار کنه خیلی اذیت میشه یه مدتی خارش بدنی داشت فکر میکردم ماله پوشاکه امروز از صب تا الان نمیتونه دارار کنه میخاستم بیبینم چه دارویی بش بدم چند سی سی ؟؟؟
- مصرف پلانتاژل گرانول برای فاویسم
سلام . آیا برای درمان اسهال کودک ۱۳ ساله مبتلا به فاویسم می توان از ساشه گرانول پلانژل استفاده کرد ؟
- اسهال
سلام دکتر.دخترم یه سال ویه ماهشه حدود چهار روزه هر چی میخوره به صورت مدفوع دفع میکنه یعنی روزی چهار پنج بار مدفوع میکنه ولی امروز دیگه اسهال شده ونفخ داره وسکسکه میکنه.گفتم ببینم علتش چیه؟
- علت کوچکی دور سر
سلام دخترم ۹ماهه کامل ب دنیا اومد وزنش ۲کیلو و دور سرش ۳۱.۵بود الان ۷ماهشه ۳۹دور سرش بهداشت میگه کمه متخصص بردم هم آزمایش هم سونو خوب بوده ب مغزش آسیب نزده یکم راهنمایی کنید ممنون
- اس امپرازول
سلام آقای دکتر بچم از ۱ماهگی اس امپرازول میدمش، دکتر برا۲۰ روز نوشته، چند وقت دیگه ادامه بدمش؟ و اینکه هنوز تک سرفه داره دارویی برای اون نمیشه داد؟
- قطره مولتی ویتامین ادزیر
سلام آقای دکتر.خدا قوت.ممنون که با صبر و شکیبایی سوالات مارو پاسخ میدید.دخترم ده ماهشه.میخوام قطره مولتی ویتامین ادزیر بدم.آیا به خاطر داشتن آهن دندان کودک رو سیاه میکنه؟مولتی ویتامین با طعمی بجز پرتقال چه قطره ای رو پیشنهاد میکنید؟
- گریه ی کودک درخواب
سلام خسته نباشید،دخترم چندروزی هست که رفته تو ۹ماه،ولی الان نزدیک ۲،۳ماهه که شبهاتوخواب گریه می کنه, گاهی باشی خوردن آروم میشه،گاهی وقت گریه شیرنمیخوره،قبل از خواب هم سعی میکنم گرسنه نباشه ممنون میشم راهنماییم کنید.
- سرفه
سلام خسته نباشیددکترپسرم 10سالشه یه 3هفته سرفه خلط دارمیزنه خیلی کمه دیفن هم بهش دادم بهترنشدتبم نداره
- خشکی لب کودک
سلام دکترجان خداقوت پسرم دوسال و چهار ماه داره مدتی هست لبش خشک میشه پوسته میشه بنظرتون چه دلیلی داره؟میشه از تقویتی های لب که داروخانه ها دارند استفاده کرد؟
- قورت دادن هسته زردآلو
سلام پسرم یک سالش تازه تموم شده هسته زردآلو خورده مشکلی پیش نمیاد ؟
- نوه ام دیروز بدنیا آمده گریه نمی کنه و بیشتر خوابه البته شیر می خوره هنوز بیمارستان هستن .آیا جای نگرانی دارد
- عفونت چشم بچه یازده ماهه
با سلام پسرم یازده ماهشه،بخاطر سرماخوردگی شدید چشماشم خیلی چرک کرده بود، طوری که صبح ها موقع بیدار شدن چشماش چسبیده بود، شنبه دکتر اطفال بردمش، داروهای سرماخوردگی بهش داد، برای چشمشم قطره کلرامفنیکل هر 8ساعت و جنتامایسین هر 12ساعت بهش داد،دو روز براش ریختم یعنی حدود 48 ساعت، بعد شنیدم که قطره کلرامفنیکل برای زیر دوسال استفاده نمیشه. دیگه اون دوتارو استفاده نکردم، و فقط قطره باکتی ماید10 هر 8 ساعت براش ریختم. الان حدود چهار روزه که همین باکتی ماید رو براش ریختم، آیا کافیه همین چند روز یا باید ادامه بدم؟ظاهر چشمش خوبه ، اما نمیدونم که دیگه کامل خوب شده و کافیه یا نه، ممنون از پاسخگوییتون.
- سرماخوردگی کودک۲سال ونیم
برای کودک۲سال ونیم که سرماخورده،آبریزش بینی داره،صداش گرفته،گلو درخواب خرخر میکنه،چه دارویی خوبش میکنه؟؟ایا چرک خشکن نیازه،،؟؟ممنون
- مدفوع کرم رنگ
بادعرض سلام و احترام،پسرم دویال و نیمه و ۱۲ کیلو است، گوش و گلوش چرکی هست، کلاریترومایسین دوروز بهش دادم که مدفوعش کرم رنگشده، مصرف دارو را قطع کنم؟ بجاش سفکسبم میتونم بدم؟ چند سی سی؟ تشکر

