Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- استفراغ پرتابی
- نوع شیر خشک
آقای دکتر سلام اجرتون با خدا که جواب مارو میدین واقعا ممنون سوالی داشتم به شیر خشک وزن دهنده معرفی کنید و اینکه در یه شیر خشک کالری بالا مهمه یا پروتین بالا ؟ سوال سومم لطفا جواب بدین اینکه دو نوع شیر مثل بیومیل و نان قاطی کنیم مشکلی هست ؟
- اسهال نوزا ۵ماهه
سلام اقای دکتر من پسرم ۱۲روز پبش سرما خرد اسهال شد در روز سه با اسهال کلا ابکی و کمی مخاط داره اول بهش رامنو فلور دادم چند روز بعد دکتر گفت کیدی لاکت همراه شیر مخلوط کن بده روزی سه ساشه هر هشت ساعت الان دوروزه میدم جواب نداده بعد تو نت نوشته بود کیدی لاکت برای دوسال به بالا نگران شدم دیگه ندم دکتر بهش؟!؟ایا ازمایش لازمه؟؟
- ضربه زدن به اسباب بازي
با سلام دختر من فردا چهار ماهه ميشه. اما هنوز نميتونه به عروسك ها ضربه بزنه و اصلاً تلاشي براي رسيدن به عروسك نشون نميده. دستش رو ميخوره و به اسباب بازيها فقط نگاه ميكنه.آيا اين حالت طبيعيه؟ بقيه واكنش ها از جمله نگاه كردن ، دنبال كردن، واكنش به صدا، لبخند، خنديدن، غلت زدن را انجام ميده. اما نسبت به بدست آوردن اشيا روبروش هيچ تلاشي نميكنه. اين واكنش تا چندماهگى بايد بوجود بياد؟
- عفونت چشم نوزاد
پسرم ۲۰ روزشه چشماش عفونت کرده و ترشح زرد از چشماش میاد بیرون . پماد زدم بعد از زدنش بالا و پایین پلکش دون دون قرمز زد
- تیروئید
سلام دختر من الان تو ۹ ماه هستش،آزمایش تیروئید دادیم و گفتن که تیروئیدش تقریبا بالاست و لب مرزه، منظورشو نفهمیدم لب مرز بالاست یعنی چی؟الان باید چیکار کنم؟خطرناکه؟!
- سرفه
سلام آقا دکتر پسره بزرگم سرما خورده بود ازدیشب پسری دوماهم سرفه میکنه
- دلپیچه و کولیک پسرم
سلام آقای دکتر,مامان آرتام مقدم هستم,پسرم الان 35روزشه هفته پیش پسرمو آوردم پیشتون تشخیص کولیک دادین,پسرم هم شیرمادرمیخوره هم شیر خشک ببلاک 1,دلپیچه زیادی داره,بیقراری میکنه با اینکه قطره کولیکید میخوره ولی بازم دلپیچه داره.امکان داره از شیرخشکش باشه؟میتونم شیرخشکش رو عوض کنم؟به نظرتون چه شیرخشکی بدم بهش؟اگه نه قطره ی دیگه ای نمیتونم بهش بدم آروم شه؟
- تعریق کف دست و پا نوزاد
با سلام من نوزاد ۳ ماهه دارم.چند روزه تعریق کف دست و پا داره.علتش چیه؟
- کج شدن پشت سر
سلام پشت سر نوزاد ۱۵ ماهه من به علت بد خواباندن تو رفته و نا متقارن شده دکترش از سه ماهگی میگفت خودش خوب میشه بهتر شده ولی هنوز هست ممنون میشم راهنمایی کنید
- شیرین کردن فرنی
سلام آقای دکتر. میشه فرنی یا شیرخشک نوزاد چهار ماه و نیمه رو با یکم شکر یا نبات شیرین کرد؟
- لک سفید روی پای نوزاد شش ماهه
سلام پسرم 6ماهه وچهارروزشه روی مچ پایش یه کوچولو لک سفید کم رنگ دیده میشه علتش چیه وآیا خطرناکه؟
- یبوست نوزاد
سلام آقای دکتر.پسر من ۱۰ ماهشه.یهکم یبوست داره ومدفوعش گریس ماننده...حالا پزشکش تلفنی ویزیتش کرد وپودر پیدرولاکس رو براش تجویز کرد..اما دوز استفادشو نمیدونیم چطوریه.میشه بفرمایید چه مقدار از پودر رو بایستی با آب مخلوط کنیم؟
- پرش
سلام خسته نباشید دختر 9ماهه ای دارم که گاهی در خواب یا هنگام شیرخوردن پرش دارد به متخصص مرلجعه کردم گفتند مشکلی نیست اما همچنان نگرانم آیا نیاز به نوار مغز نیست؟
- گوش
سلام دکتربرای اینکه گوش نوزادنه ماهه راازحالت دولاشدن یاهمان گوش بلادربیارویم چ راه حلی دارین واینکه مدفوع نوزادنه ماهه درطول روزچندباراست حالت طبیعیش ممنون
- استفراغ بچه ۳ماهه
نوزاد سه ماهه که روزی دوسه بار شیری که میخوره پسش میزنه و شکل پنیری داره دوسه بار بردیم دکتر اما اثری نداشته
- شیر خشک ببلاک ببجونیور
سلام آقای دکتر آیا شیرخشک ببلاک ببجونیور رو نوزاد 7 ماه و نیم میتونه استفاده کنه؟؟ آخه بچه من به پروتئین شیرگاو حساسه و شیر آپتامیل پپتی جونیور میخوره اما آپتامیل پپتی جونیور الان خیلی کم شده و پیدا نمیشه آیا این شیر رو میشه جایگزین کرد؟؟؟ ممنون میشم پاسخ بدید با تشکر از بزرگوازی شما
- جوش زدن ناحیه تناسلی
پسرم چهارماه و چهار روزش هست ،دور آلت تناسلیش جوش های ریز زده،حالت گرمی ،سر سفید نیستن،فقط در آلت تناسلیش هست،خیلی زیاد هم نیست،علتش چی هست.ممنون میشم راهنمایی کنین
- جوش صورت نوزاد
سلام نوزادم ۳۵ روز است از اول شیرخشک پره ببلاک میخوره الان دو سه روز جوش های ریز رو صورتش نمایان شده علتش چیه ?ایا خشکی پوسته یا حساسیت
- اسهال نوزاد
سلام آقای دکتر وقت بخیر ببخشید دخترم ۴ماه و بیست روز است یه هفته میشه که مدفوع آبکی و بوی خیلی بدی داره تب نداره شیر خودم رو میخوره از اول مدفوع زیاد میکرد ولی این دفعه حجمش زیاد و بوی بدی میده دو تا دکتر بردم یکیش سرم و شربت مترونیدزال نوشت سرم رو نزدن دکتر دیگه براش پودر orsنوشت این پودر رو اصلا نمیخوره به نظرتون چیکار کنم

